Persoane interesate

luni, 30 ianuarie 2012

Schimbari !!!!

 Hei ! Cred ca a venit vremea pt niste schimbari , si ... dupa cum puteti vedea , mi-am schimbat cateva chestii de la profil ( inclusiv poza :D )
   Surprinzator , insa tot roscata e ( tipa din imagine ) . Ce sa fac daca m-am indragostit de roscate ? :D

    Dar , daca tot vorbim de roscate , eu nu sunt :( Din pacate , desi vreau . Insa nu vreau sa-mi stric parul si alte alea .... intelegeti voi .
   E doar o obsesie de-a mea . E doar de moment ( sper ) .
                   Si in caz ca imi propuneti sa ma vopsesc cu nuantator , AM INCERCAT ! Nu prea functioneaza asa cum vreau eu :(

    Dar , in fine . Sa revenim la subiectul nostru . Schimbarile !
         Voi schimba fata blogului , si va anunt de pe acum , sa nu va speriati :D sau sa credeti ca nu a-ti venit unde trebuia .
            Eu una v-am anuntat !

Un comentariu:

KittygoesFoxy spunea...

Ideea schimbarii este una buna:X Imi place noua fotografie de profil:D

Melodia saptamanii