Persoane interesate

marți, 22 noiembrie 2011

Clepsidra timpului






Din clepsidra vietii mele   
Tot nisipul s-a pierdut               
  Zilele mele au trecut
Si amintirile cu ele .                                      
Timpul , cand il vrei oprit ,
Niciodata el nu sta
Caci iubirea a murit                            
Dragostea nu ti-o mai da .

De ce ai plecat acum
Si m-ai lasat in drum ?
                                     Stau in asteptarea ta
                                     Insa nu te voi ierta .

Chiar daca ai sa te-ntorci         
Nu te voi primi n-apoi
Chiar daca-i sa ma implori .
Eu nu te voi asculta .

Un an intreg din viata mea
Eu mi-am pierdut in urma ta .
Un an risipit ,
Un an plin de nimic .









                              

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii