Persoane interesate

miercuri, 21 martie 2012

Iubirea ochilor negri

Negrul ochilor sai
Il am in minte ne-ncetat
Cand la mine s-a uitat
Inima in loc mi-a stat .

In doua oceana de smoala
M-am cufundat chiar de n-am vrut
Piepu-ncepe sa ma doara
Gandindu-ma ca nu stai mult .

Ploaia cade picurand
La fereastra stau si plang
Zicandu-mi ca te-am pierdut
Deci nicicand nu te-am avut .

Si te zaream pe stazi , in parc ,
Nicicand nu te-am intrebat
De-ti sunt draguta ori ba ,
Si ca tu esti viata mea .

Ma temeam de ce-mi vei spune
Respinsa nu vroiam sa fiu
Gandindu-ma la al tau nume
Si la cerul argintiu .

Dar esti prea bun , si prea perfect
Niciodat` n-ar fi corect
Ca noi doi , nici sa vorbim
Caci nu ne potrivim .



Si-mi fac inima rea
Vazandu-te cu ea
De mana va plimbati ,
Si cum va sarutati .

Doar o lacrima a cazut
Pe-al meu obraz curat
Sa ma opresc nu am putut
Iubirea mea cu-adevarat .

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii