Persoane interesate

vineri, 18 noiembrie 2011

Dulci regrete

Hei ! Iata-ma din nou scriind poezii :)
Ca de fiecare data , o poezie trista , si o melodie pe masura :




     Astazi cerul plange
    Lacrimi gri se-aduna
    Soarele de dupa furtuna ,                          
    Nu se mai arata .
Fulgii de argint
Cad si se topesc
Totul e perfect ,
 Eu nu ma potrivesc .
    De la geam privesc
    Vremea mohorata
    Si vreau sa iubesc           
    Si te vreau pe tine .
Apa se prelinge
Pe geamul cristalin
De-o speranta-anin :
Ca tu vei fi aici .
    Luna de cristal
    Noaptea lumineaza
    Din cer ne vegheaza
    Somnul linistit .
Stele stralucesc ,
Si-as vrea sa te privesc .
Sa te iubesc
Insa tu nu esti .
    Cad in pacat ,
    Si ma-ntind in pat .
    Ma gandesc din nou ,
    Nu sunt un erou !
Nu ma pot ori              
Din a suspina .
Imi doresc nespus
Sa te pot suna .
    Insa nu mai pot !
    Stiu ca am promis .
    Si nu a fost un vis
    Pe care sa-l uit .
Dar sunt foarte trista ,
Te vreau inapoi
Singuratatea m-apasa
Vreau sa fim iar amandoi .,

__________________________________

Deci .....?
Astept pareri ! E mai diferita totusi de celelalte poezii ale mele , nu ?
Pwpici :-*

Un comentariu:

Anonim spunea...

tare poezia :D cu 2 miiiiciii comentari :D

Nu mi-le lua in nume d rau :
1 Am mai zis asta : scrie de la tn , din mintea ta , din inima ta .. ferestete de epitete eminesciene gretoase (fulgi de argint , luna de cristal , geam cristalin :D ) doar parerea mea

2 in momentul in care esti tu inseti ... permite-ti sa ai influente :P ai pus Adelle , dar nu am regasit nimic din ceea ce ea vrea sa zica in ceea ce zici tu :P

Melodia saptamanii