Persoane interesate

vineri, 12 august 2011

Povestirile unei tinere 23

Zilele au trecut destul de repede , si in sfarsit a venit si weekendul
 Cat despre meci , ... a fost egalitate ! Inca ma oftica faptul ca nu am castigat !
 Era sambata seara , si tata ne-a dus pe toti la un restaurant din Port Angeles . Jasper , nu a vrut sa mearga , insa Lauren a reusit sa-l convinga pana la urma !Are ea metodele ei !
 Jasper a spus ca nu-i plac chestiile astea de " familie " .
 Duminica seara , a fost alta poveste . Se pare ca tata si Lauren isi petreceau fiecare Duminica seara impreuna , iesind in oras . Jasper a spus ca se duce in club cu gasca lui , iar eu le-am spus ca mai aveam niste teme de terminat , asa ca am ramas acasa .
  Nu mai avem nici o tema dar am vrut sa raman acasa . Nu aveam chef sa ies . M-am hotarat sa ma uit la un film de groaza . Stiu , cea mai proasta idee , mai ales cand esti noaptea singura acasa !
 Pe la 12 noaptea eu eram in living uitandu-ma la " Grudge ". Deodata am auzit un zgomot de afara . M-am speriat foarte tare . Am oprit filmul si am aprins o veioza . Am stat in liniste putin , si zgomotul se auzi din nou . In mod normal , as fi fugit in camera mea si m-as fi ascuns sub pat . Asta dupa ce incuiam camera si blocam geamurile . Sunt foarte fricoasa .
 Dar in loc sa o iau de scari in sus , m-am trezit ca eram in fata usii , cu mana pe clanta . Cu toata frica pe care o aveam in mine , am apasat usor clanta rece , si am crapat usa . Mi-am scos putin capul afara sa vad daca e cineva . Nu se vedea nimeni . Poate ca era o farsa . Cineva a vrut sa ma sperie . Am vrut sa intru in casa , insa din nou se auzi un zgomot . Dar parea mai mult o voce . In curte nu se putea vedea nimic , fiindca era intuneric . Am asteptat putin sa mi se obisnuiasca ochii cu intunericul , si apoi am zarit o silueta  la vreo 30 de metri . Era intinsa pe jos si gemea de durere .
 M-am apropiat cu pasi nesiguri . Cand am ajuns aproape , am observat ca era chiar Jasper . M-am speriat putin , lasand sa-mi scape un tipat scurt .
  M-am dus repede langa el si l-am ridicat de jos . L-am ajutat sa mearga pana in casa . Apoi am vrut sa-l duc pe canapeaua din sufragerie , insa el a insistat sa-l duc sus .
 L-am ajutat sa urce scarile si l-am asezat pe patul sau . Apoi am aprins veioza de langa pat sa-l pot vedea mai bine .
 Lumina era foarte slaba , insa am putut sa observ cat de groaznic arata Jasper . Se pare ca a luat bataie de la cineva . Avea cateva vanatai pe fata , si buza de jos sparta . Dar cel mai rau , am observat ca se tinea cu mana de abdomen . Un lichid rosu inchis se vedea printre degetele lui .Sangera . Si inca destul de tare .
 Mi-am revenit repede din scurta mea panica , si am alergat la baie . Am luat un lighen cu apa si mai multe prosoape , apoi m-am intors in camera lui Jasper .
 El adormise deja . Sau poate ca lesinase , dar inca se mai tinea cu mana de rana .
 M-am apropiat repede de el , si am incercat sa-i scot tricoul negru imbibat cu sange . Nu am putut . Jasper era prea greu . M-am uitat repede prin prejur si am vazut un foarfec . L-am inhatat repede si i-am taiat tot tricoul . Rana era foarte urata . Mai adanca decat era a mea . Am luat un prosop , l-am udat , si am inceput sa curat sangele de pe langa rana .
 Apoi am luat alt prosop curat pe care l-am umezit si l-am pus peste rana , incercand sa opresc sangerarea . Jasper a tresarit de durere putin . Mi-am ridicat privirea la fata lui , ca sa-l vad uitandu-se la mine mirat .
 S-a uitat apoi la el si a observat ca nu mai avea tricoul pe el .
- Unde ... incepu Jasper sa spuna .
- Scuze . A trebuit sa ti-l dau jos fiinca era tot murdar de sange . Dar fiindca nu am putut , l-am taiat .A dat sa protesteze insa eu i-am luat-o inainte . Scuze . Iti voi cumpara altul spun eu .
- Ah ! ... spuse el dintr-o data .
- Scuze , scuze ! spun eu . Se pare ca nu-mi dadeam seama ca ii apasam pe rana .
 Dupa cateva minute , am observat ca Jasper avea boroboate de transpiratie pe frunte . Asta nu era de bine . Asta mai trebuia. Sa faca si temperatura .
 Am lasat prosopul pe rana lui , iar Jasper l-a tinut singur .
 Am luat alt prosop curat  si am inceput sa-i sterg fruntea . Apoi l-am umezit putin , si am inceput sa-i curat fata .
- Si ce s-a intamplat ? intreb eu .
- O bataie intre gasti , spuse el uitandu-se inca la prosopul pe care il tinea peste rana .
- Aha .
- Sa nu-i spui mamei !spuse el deodata . Sau lui Charlie ! continua el .
Stiam ca daca il contraziceam se va enerva si isi va face singur rau .
- Bine , bine . Nu spun nimani . Dar nu crezi ca mama ta isi va da seama ?
- Nu !  Voi inventa eu o minciuna buna , ca sa raman in camera mea cateva zile . Pana voi putea sa ma misc singur .
- Bine . Dar sa stii ca rana e destul de adanca . Cred ca trebuie cusuta . Nu se va vindeca de una singura . incercam eu sa-l fac sa se razgandeasca , insa nu aveam nici o sansa .
- Lasa-ma pe mine sa-mi fac griji pentru asta ! Bine ?
- Bine , faci cum vrei . Dar sa stii ca Lauren se va supara cand va afla .
Inca mai incercam . Fara rezultat insa .
- Si de aceea , nu trebuie sa afle ! spuse el nervos . Acum , dute si te culca . Ma descurc si singur .
- Bine . Noapte buna ! Si vise placute .incercam eu sa-l mai inveselesc .
 L-am lasat singur , si m-am dus in camera mea . M-am asezat pe pat , si am adormit instantaneu .

                                                    

_________________________________________________________________________

Hei , lume ! Se pare ca ficul meu se lungeste cam mult , si m-am cam saturat sa tot scriu la el . Am scris deja  31 de capitole , si inca nu l-am terminat .
 Deci , pentru ca ati fost ascultatori , si ati trimis multe comentarii , am sa va rasplatesc si eu cum pot mai bine . Si anume , cu un capitol !
  Da . Ati citit bine . Voi publica tot azi si capitolul 24 .
 Mai asteptati doar putin .
Sa mai spuneti voi ca sunt rea ! :)

5 comentarii:

experimentul2011 spunea...

Jaz e bagat in afaceri murdare???

andreea spunea...

saracul jasper

Anonim spunea...

saracul Jazz
ce s-o fi intamplat
cred ca si Edward e bagat in asta

Law spunea...

aucii saracul:(

KittygoesFoxy spunea...

uuu esti rea! l-ai ranit pe jazz? not fair...

Melodia saptamanii