Persoane interesate

luni, 7 mai 2012

Disparitia viitorului in doi

Buna !
Nu am mai postat ( sau compus ) de mult o poezie , asa ca astazi mi-a venit inspiratia :D
Sper sa va placa !

______________________________________________________________________________

Pe prima pagina a povestii noaste ,
Viitorul parea atat de fericit
Incat toate zilele frumoase
Pareau ca-n viata ne-au implinit .

Dar aceste lucruri , au devenit asa de rele ,
Si nici nu stiu de ce sunt asa surprinsa
Caci pana la urma asa sunt ele .
Iar eu , intr-un amalgam de rautati sunt prinsa .

De ce continui sa vii aici
Daca locul a ramas pustiu ?
De ce continui sa negi
Si-ti mai doresti sa fiu ?

Inca te simt peste tot , mi-a soptit .
Iar in liniste inca iti mai aud pasii .
Fiecare zgomot imi da de gandit
De zeci de ori ca nu esti de gasit .

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii