Persoane interesate

joi, 10 noiembrie 2011

Urme de pasi

Hei ! Am revenit cu o noua poezie , la fel de trista , si de asemenea cu o melodie la fel de frumoasa ca si cealalta :



Totul este gri ,
Toamna vrea sa plece
Timpul s-a oprit ,
Cu iarna se intrece .
   La fereastra stau ,
   Nici un fulg nu cade ,
   Sa fii aici eu vreau ,
   Sa te vad in zare .
Drumul e pustiu ,
Acoperit de frunze ,
N-au mai ramas urme       
Ca ai fost aici .
   Dar , tu chiar ai fost ?
   Sau a fost doar un zis ?                
   Stand singura-n pat ,
   Am uitat de timp .
Frunze-ngalbenite ,
Suflate de vant
Roiesc pe-al nostru drum ,
Luandu-si ramas bun .  
   Mi-e dor de tine ,
   Mi-e dor de noi ,
   Vreau ziua de ieri ,
   O vreau inapoi .
Vreau sa te-ntorci .
Cum faci deobicei ,
Sa imi spui , te rog ,
Spune-mi ca nu mai pleci !
   Eu te voi astepta ,
   Pe-al nostru drum pustiu ,
   Pana-i sa te-ntorci.
Atunci eu am sa stiu .         
Ca tu ai fost acela ,
Ce urme ai lasat ,
Pe zapada alba ,
Pe strada din sat .


Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place prea mult asta :) ti-o iau :P

ajunge pe wall pe fb :)

Melodia saptamanii