Persoane interesate

duminică, 31 iulie 2011

Povestirile unei Tinere 11

M-am schimbat repede si am coborat jos . Am lasat balta pana si dusul de dimineata , care era menit sa ma trezeasca .
  Dupa intamplarea de acum cateva minute , mi-a sarit somnul de tot .
  Am coborat scarile , vrand sa ma duc in bucatarie , dar m-am oprit in dosul peretelui , fiindca am surprins o discutie interesanta . Nu eram genul de persoana care tragea cu urechea pe la usi , dar cum sa rezisti , cand ceilalti vorbesc despre tine ?
 - Cine e fata aia de sus care umbla in pijamale ? Ceva nu e in regua cu ea .
Hâmm...... Ce nesimtit ! Ma face cumva nebuna ? Cum ar vrea sa reactionez in fata unui strain care se holba la mine cand eram aproape goala ?
 - Oh ! E Bella . Fiica lui Charlie . Ti-as fi spus aseara , dar era evident ca nu ma auzeai ; spuse Lauren .
 - Scuze . Stii ca seara nu sunt tocmai ....... in apele mele .
 - Da . Stiu . Dar nu inteleg de ce tot continui sa .....
 - Mama ! Nu e momentul potrivit pentru discutia asta .
Ooooo  ...... asta expica multe . Dar desigur ca e fiul ei . Ce credeam ? Ca are vreun amant si il aduce in casa noastra ?
 - Stiu ca nu e momentul potrivit , dar vreau sa nu mai vii acasa asa . Cel putin nu in fata Bellei .
 - Bine . O vom intoarce cu spatele . Dar mai bine spune-mi ce e cu fata aia si ce cauta aici .
 - Jasper !
Aha . Deci asa il cheama . Jasper . Voi tine minte , daca Lauren nu va avea bunavointa de a mi-l prezenta .
- Ce-i ?
 - Nu mai vorbi asa de Bella . Ea va locui cu noi de acum . Si va merge la acelasi liceu cu tine . Asa ca vreau sa o duci la scoala azi .
 - Mama ! Spuse Jasper revoltat . Am si eu o viata , stii ? Nu pot sa o fac pe-a dadaca !
 - Jasper , am hotarat deja . Am toata baza in tine , ca-i vei arata scoala si ..... chiar daca stiu ca voi regreta asta , sa-i faci cunostinta cu niste prieteni de-ai tai .
 - Mama ! Doar nu vorbesti serios !
 - Ba da . Stii ca pot sa te oblig . Si mai stii ca nu o voi face , decat daca va fi strict necesar . Acum , te rog sa nu mai vorbim de asta . Bella poate cobora in orice clipa .Asa ca termina-ti de mancat micul - dejun in liniste .
- Bine .
Parca nu-mi venea sa cred . Unde era Lauren cea buna cu toata lumea ? Probabil ca atunci cand vine vorba de educatie , nu se joaca . Sper doar ca nu se va purta asa si cu mine .Dar ma gandesc , cu ce il avea la mana pe fiul ei , de nu a mai protestat nimic .
 In fine , dupa cateva minute , am intrat si eu in bucatarie , sa nu creada ca am tras cu urechea la convorbirea lor .
 - Neata !
 - Neata Bella ! spuse Lauren .Ia un loc . Am sa-ti fac micul-dejun .
Eu am ramas insa in tocul usii , si ma uitam la Jasper . Se pare ca nici nu ma observase cand am intrat , sau poate ca nu-i pasa . Era cu spatele la mine , asa ca nu  putea vedea ca ma uitam la el .
Lauren a observat asta , asa ca a continuat .
 - Bella , el e Jasper , fiul meu . Tatal tau a vrut sa-ti spuna , dar a trebuit sa plece  la sectie din nou , foarte devreme . Dar vino. Ia loc si serveste micul -dejun .  Vrei omleta cu sunca , sau cereale cu lapte ? Stiu ca voi fetele tinere tineti la silueta .
 - Nu ! Omleta cu sunca suna bine ..... daca nu te superi ; spun eu putin rusinata .
 - Bun . spuse Lauren cu un zambel in coltil buzelor .
 Abia dupa ce Lauren s-a intors cu spatele , am observat ca Jasper se uita la mine . Avea o privire mirata , curioasa , de parca nu mai auzise niciodata pe cineva zicand ceea ce am zis eu .
 Mi-am ferit privirea imediat ce i-am intalnit-o , preferand sa ma uit pe geamul ce dadea spre padurea din spatele casei . Cand Lauren mi-a pus farfuria in fata , care apropo , arata foarte bine , am inceput sa mananc , fara sa ma mai uit in alta parte . Apoi , el s-a ridicat de la masa , si a plecat sus .

________________________________________________________________________________

Hei ! Iata ca am pus si capitolul 11 . Ce-i drept , am avut putine probleme , la acest capitol , si anume nu stiam cum sa fac intalnirea dintre cei doi . La un moment dat am vrut sa scriu din perspectiva lui Jasper , dar , am vrut sa fie o surpriza pentru voi , la fel ca si pentru Bella .  Dar ..... m-am descurcat spun eu , destul de bine .

Acum . vroiam sa va spun ca va multumesc ca imi apreciati munca , si va multumesc si pentru comentarii . Fie ele bune ,.......sau ........mai putin bune . Asta ma bucura , insemnand ca cineva chiar citeste ceea ce scriu . Si , sa nu credeti ca nu va citesc comentariile , pentru ca nu va raspund la ele . Dar in unele comentarii , in care ma intrebati cate ceva despre fic nu va pot raspunde , pentru a nu strica surpriza . Asa ca va rog sa ma intelegeti .
In orice caz , va multumesc ca sunteti alaturi de mine . Pe urmatorul capitol . Pwp !

10 comentarii:

Anonim spunea...

:)) nu m-am gandit nici o clipa ca baiatul misterios din capitolele anterioare este Jasper...

capitolele devin din ce in ce mai interesante si ma bucur ca postezi des :D:D

Anonim spunea...

Salutare, nici prin cele mai indepartate colturi ai mintii nu mi-a trecut ca e Jasper. DAr e in regula ficul si abia astept urmatoarele si sunt convinsa ca citesti toate comentariile.
Pupici si spior la scris.

Anonim spunea...

Nu m-am putut gandi ca e jasper ...
credeam ca e edward
tot mai interesant....

experimentul2011 spunea...

Asta da mister, nici un moment nu m-am gindit la Jasper.
Imi pare rau ca te-am suparat atunci cu comentariul meu. Dar sa stii nu a fost cu intentii rele. Imi place din ce in ce mai mult cum scrii.

andreea spunea...

cap poti sa le faci mai lungi te rog??????daca nu te superi

KittygoesFoxy spunea...

mamaaaa ce repede postezi! ma rog, ai cap ceva mai scurte decat mine, dar sa stii ca imi plac mult. ma duc la urmatorul.

Anonim spunea...

Mda ! stiam eu ca nici acm nu imi gasesc iubirea..pai da:-w
Sincer?=)) Ficul tau ma face sa incep sa scriu iar la ale mele=))


TwilightPurple.

Anonim spunea...

capitolele astea sunt super scurte:|

Stephany spunea...

Stiu , insa mai incolo , ai sa vezi ca vor fi mai lungi !

AndaAnduta spunea...

ai avut dreptate...nu m-am asteptat la Jasper :))

Melodia saptamanii