Persoane interesate

joi, 10 noiembrie 2011

Agonia singuratatii

Hei ! Tot eu ! :) Cu alte poezii !
  De dat asta doar una , insa lungaaaaa.... :)
Iar melodia , ma reprezenta in intregime in momentul in care am scris poezia !




Lacrimi amare                         
Imi spala obrajii.
Raman in picioare ,
Insa nu mai pot .
    Indiferenta ma doare
    Nu am nici-o scapare
    Iar tu te uiti la mine .
    Sunt slaba ! Iti pare bine ?
Iti place sa ma vezi
Cum imi plang de mila ?
Ma doare , nu-ntelegi ?
Si nu am nici o vina !
    Toti m-au uitat
    Nu mai sunt iubita
    Nu mai am pe nimeni ,        
    Si mi-e tare frica .
Sunt singura ,
Si nimeni nu ma vrea.
Sunt ca un ghimpe-n coaste ,
N-am vrut sa fiu asa .
    Si nu stiu ce-am facut ,
    Nu stiu ce-am gresit
    De v-am dezamagit ,
    Imi pare rau !
Lacrimile nu vor sa stea
Se impun in lupta mea ,
Sa fiu puternica nu mai pot ,
Si linistea n-o mai suport .
    Ma inclin in fata ta ,
    Durere , te implor ,
    Nu ma lasa sa mor ,       
    Dar nici vie sa fiu .
Ma doare inima ,
Sa ma vad asa ,
Suspinand din greu
Asa voi fi mereu ?
    Singura am ramas ,
    Fara prieteni , sau familie ,
    Nici nu mai conteaza ,
    Eu am iesit din joc .
As vrea sa fie un loc ,
Si pentru mine acum
Sa am si eu un drum ,
Pe care sa-l urmez .
    Astept cu nerabdare ,
    Lumina cea mare ,
    Care ma va lua ,
    De mine va va scapa .
Am s-ajung in Rai ,    
De sus va voi veghea ,
Si voi incerca
Sa nu va mai pierd .
    De-mi veti duce lipsa ,
    Doar atunci voi sti
    Si cat voi mai fi ,
    Eu va voi iubi .
Gandurile astea ,
Imi inunda mintea
Si stiu ca nu e cazul
Sa dramatizez.
   Tot ce mai pot face ,
    Este sa visez ,
    Gandurile nu-mi dau pace ,
    Dar nu ma panichez .
Am invatat sa lupt ,
Cu tradarea si indiferenta
Nu mai pun la suflet
Nici macar un pic .
    Acum sunt mult mai bine !
    Melancolia a trecut .
    Cat am vorbit cu tine ,
    Durerea a disparut .
Iti multumesc din suflet
Ca m-ai ascultat
Si chiar daca n-ai suflet ,
Esti un prieten adevarat !

                         
___________________________________

N.A.: Probabil ca acum ma credeti nebuna si vreo sinucigasa ~! :))
Dar adevarul este ca atunci cand am scris poezia , chiar eram foarte trista si satula de tot .
       Nu mi se intampla des , deci stati linistiti :)) !

Cam astea au fost gandurile si ideile mele , carora le-am facut o rima , iar daca aveti sa imi spuneti ceva , nu va sfiiti sa-mi lasati un comm ~! :)

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii