Persoane interesate

joi, 11 august 2011

Povestirile unei Tinere 22

- Bine , copii , spuse antrenoarea . Si azi veti juca volei . Echipele raman aceleasi .
 Eu am ramas pe banca . Ma uitam la Jasper , rugandu-l din priviri sa nu-si uite datoria . El se uita putin la mine , apoi se ceda  si se duse sa vorbeasca cu Edward .
 Stiam ca ii era greu  sa vorbeasca cu Edward fiindca erau certati din nu stiu ce motiv pe care nimeni nu il stie .
 M-am apropiat si eu putin sa aud ce vorbesc .
- Hei , Edward ! incepe Jasper .
- Ce vrei ? spune Edward rece .
- Vreau sa mi-o dai pe Bella , sa vina in echipa mea .
Edward isi dadu ochii peste cap , apoi spuse :
- Poti sa o iei . Nu vreau sa stau in calea fericirii voastre . se maimutari Edward . Dar o vreau pe Tanya in schimb , spuse el serios .
- Ce ? E cea mai buna din toata scoala ! O sa pierdem sigur .
- Asta e problema ta . Ori mi-o dai pe Tanya , ori nu facem schimbul , spuse Edward .
 Jasper sta putin pe ganduri , se uita la mine , apoi incepu din nou sa vorbeasca .
- Bine . Facem schimbul .
- Waw ! Nu credeam ca o placi atat de mult , incat sa risti sa pierzi . spuse Edward pe un ton batjocoritor . Te-a schimbat foarte mult in ultima vreme , si  imi arunca o privire .
 Jasper se infurie . Trebuia sa intervin , sau se lasa cu bataie .
- Nu risca nimic . ma trezesc eu vorbind .
- O , uite-ti iubitica Jasper , iti ia apararea . Chiar crezi ca vei putea sa castigi ? spuse Edward pe un ton superior . Chiar daca in ochii lui puteam vedea tristetea .
Eu m-am infuriat si am rabufnit .
- Unu , nu sunt iubita nimanui , si doi , sunt sigura ca te voi bate de-ti vor merge toti fulgii ! spun eu .
- Uuuu ... asta suna a provocare ! spune el zambind . Bineinteles , asta daca aveti destul tupeu .
- S-a facut ! spun eu , inainte de a astepta protestele lui Jasper .
- Bun . Pe ce punem pariu ?
- Pe orice vrei tu , spun eu pe un ton superior .
- Bine . Daca pierzi , atunci vei face ce vreau eu , o zi intreaga .
- S-a facut . Si daca pierzi tu ? Vei face la fel ?
- Da . Spuse el .
- Deci avem un pariu . Deabia astept sa te bat .
- As vrea s-o vad si pe asta , spuse el . O , si Jasper ?
- Ce-i ?
- Multa bafta la meci . O sa ai nevoie , cu Bella in echipa . Apoi incepu sa rada .
Jasper trecu pe langa mine , fara sa mai spuna nimic .
 Jocul a inceput , dar nimeni nu-mi dadea si mie mingea . Se pare ca ieri nu am facut o impresie tocmai buna .
- Hei Jasper ! Ce crezi ca faci ? De ce nu-mi pasati si mie mingea ?
- Ce fac ? Iti salvez pielea . Si reputatia mea .
- Vreau si eu sa joc ! spun nervoasa .
- Nu ! Ai cauzat destule probleme !
 Nu voi sta cu mainile in san si sa vad cum echipa asta pierde . Am sa joc , orice ar fi .
  Am fost foarte atenta la minge . Se pare ca cealalta echipa , credea ca eu nu pot juca , asa ca cele mai multe mingi veneau spre mine . Daca as putea scapa de Jasper , fie si numai o clipa , sa pot primi mingea , as reusi .
 Am stat si mai atenta . Am vazut ca venea o minge spre mine , dar Jasper s-a bagat in fata mea si a lovit-o . Mingea a zburat direct in sus . Avea sa cada pe fileu .
 Atunci era ocazia pe care o asteptam . Mi-am luat avant , si am sarit in sus , dupa minge .
 Am observat ca si Tanya facuse acelasi lucru . Dar eu eram inaintea ei , asa ca am ajuns prima la minge si am lovit-o cu putere . Mingea a cazut in partea lor de fileu . Toti au ramas cu gura deschisa , si se uitau la mine .
- Ce ? intreb eu uitandu-ma la Jasper .
- Parca nu stiai sa joci !
- Cine ti-a spus asta ?
 Edward interveni in discutia noastra .
- Hei Bella , ce-a fost asta ? intreaba el surprins .
-Ce ?
- De cand stii tu sa joci asa de bine ? continua el .
- Pai de pe la vreo 8 ani ... il luam eu in ras .
- Dar ieri ...
- Ieri nu prea aveam chef sa joc volei . Dar acum , ca sa vezi , mi-am revenit cheful , am spus eu luandu-l in ras din nou si m-am intors la locul meu .
 Meciul a continuat la fel . Acum eu jucam cel mai mult . Imi placea la nebunie . Ma simteam si eu importanta .

  Tanya Denali
________________________________________________________

Hei ! Scuze ca am postat asa de tarziu , dar am avut putina treaba . Pe urmatorul . Pwp .

6 comentarii:

Anonim spunea...

:)) sper sa castige Bella


Spor la scris :D

Law spunea...

Hai BElllaa!!!!:))
frumoss..imi plc ca postezi repede:D:>

Anonim spunea...

asta e prea tare
sunt sigura ca bella va castiga
as fi vrut sa-i vad fata lui edward cand a aflat cat este de buna la volei
de abia astept sa scri urmatorul capitol
pupici

experimentul2011 spunea...

Start game...Bella, Bella

andreea spunea...

suuuuuuuuuuuper sper sa castige bella dar daca castiga edwaed oare ce o va pune sa faca?sper sa poti posta azi urmatorul cap

KittygoesFoxy spunea...

tare:X imi place sa vad o bella mai sportiva:-* pupici

Melodia saptamanii