Persoane interesate

duminică, 25 decembrie 2011

Capitolul 4




Dpdv. Bella :

" Ce naiba se intampla aici ? Ok ....totul era ciudat .
Deci sa recapitulam : Eu sunt un vampir , Jake e varcolac , eu am intalnit un om si nu l-am ucis , iar Jake pare ca si-a gasit sufletul pereche . Ok ....se simte cineva suprasolicitat psihic ? Bine ca sunt vampir , ca altfel ...cu siguranta as fi avut o migrena ! "

   Deci , dupa ce am dus-o pe Renesme la mama ei Irina ....de fapt Jake a dus-o , ne-am intors in cabana . Pot spune ca deja mi-am pierdut prietenul . Tot timpul e aerian , si se gandeste numai la ea . Si stiu cat de rau se simte ca nu o poate vedea . De aceea am decis ca trebuie sa plec . Bineinteles ca daca ii spuneam , nu ma lasa , sau vroia sa vina cu mine , dar treaba asta trebuie sa o fac singura .

  Asa ca i-am lasat doar un bilet in care i-am spus ca plec ...si sa nu-si faca griji pentru mine , si ca-l iubesc mult .

   I-am lasat biletul pe masa , sa-l vada cand se va trezi , si am luat-o la fuga .
Unde ma indreptam ? Spre Polul Nord . Mai precis , Alaska .
Trebuia sa il vad . Chiar daca el nu ma mai vroia , eu trebuia sa il vad . Macar pt ultima data .

  Nu mai stiu cat timp am alergat sau pe cate vapoare m-am strecurat insa am reusit sa ajung in Alaska .
Tot timpul m-am gandit ce ii voi spune cand il voi vedea . Cum va reactiona el ? Daca ma va parasi din nou ? Daca ma va ura pt ceea ce sunt ?  Era doar un singur mod de a alfla ...

  Acum ma aflam in fata casei familiei Denali .Reusisem sa vanez cateva animale pe drum , insa nu mi-a fost de ajuns . Stiam ca nu ma voi satura , asa ca .....contrar principiilor mele sau ale oricarei persoane care nu se hraneste cu sange de om .... am facut un mic popas la un spital .
  Stiam ca nu era bine , insa nu puteam sa risc sa vanez oameni . Mai ales ca eram un nou-nascut . Am baut doar cateva pungi de sange . Era atat de bun .....incat ...aproape ca nu m-am mai putut opri . Aproape !
    Insa acum imi parea rau ca am facut-o . Ma va vedea Edward si Carlisle , si ....ochii mei rosii ma vor da de gol . Of ! Ce idioata sunt !

   Inca stateam in fata usii . Nu indrazneam sa mai fac vreun pas . Doar ca usa de la intrare s-a deschis singura , si un Carlisle curios , iesi afara . M-am uitat la el mirata . Arata chiar mai frumos decat mi-l aminteam cu memoria de om . I-am zambit . Cat de dor imi fusese de el .
  In schimb , el ramase pe loc , inca holbandu-se la mine .
- Aa....buna ! spuse el . Eu sunt Carlisle , continua el .
Am observat ca nu imi intinse mana . Ciudat .... Parca era precaut intr-un fel .
- Buna Carlisle ! am spus eu zambitoare .
El inca se uita la mine confuz .
- Si tu esti ...... continua el .
Ce ? Nu-si mai amintea cine sunt ?
- Sunt eu  . Bella Swan ? am continuat .
- Bella ? ochii lui s-au luminat brusc si am fost intamplinata de zambetul sau parintesc . Se aproprie de mine si ma lua in brate .
- Oh ... Bella ! Chiar tu esti ? Am crezut ... Adica noi toti am crezut ....
- Ce ati crezut ? am intrebat eu confuza .
- Mai bine sa intram , a spus el  ghidandu-ma spre usa .

  Am intrat in casa ....si am ramas ... Waw ! Totul arata minunat .
Carlisle m-a dus in sufragerie . Acolo erau toti adunati . Atat familia Cullen  , cat si Denali Cu exceptia ......
- Buna ! spuse Alice .
- Buna Alice , am spus eu .
Toti se uitau curiosi la mine , insa in privirile lor , am vazut si ...durere .
- Alice , familie .... ea este Bella , spuse Carlisle .
- Bella ? intreba Rose .
- Adica ... Acea Bella ? intreba si Alice .
- Chiar eu ! am spus .
- AAA !!!!! a tipat Alice deodata si a sarit sa ma imbratiseze . Bella ! Chiar tu esti ? Am crezut ca ai murit ! O , Doamne , cat ma bucur sa te revad . spuse ea .
- Si eu , am spus chicotind .
- Bineee ... haideti sa ne asezam , spuse Carlisle .
- Spune-ne ! Cum ai ajuns aici ? Alice a avut o viziune cu tine si cu Laurent in poienita . A vazut cum te-a muscat ... iar apoi , totul a disparut . Inclusiv tu , spuse Esme
  Am vazut cum Alice deveni suparata .
- Am fi venit dupa tine sa te salvam , insa oricum am fi ajuns prea tarziu , spuse si Jasper pt prima data .
- Nuu ....e in regula . Oricum nu ati fi putut face ceva pt mine . Insa am avut noroc de varcolaci . Ei m-au salvat inainte sa ma omoare . Dar sa lasam asta pe mai tarziu , cand va veni si Edward , am spus eu fericita .
 Deodata , toata lumea a facut liniste . Toti se uitau in pamant .
- Ce s-a intamplat ? am intrebat eu .
- Bella , stii ...incepu Carlisle .
- Dupa ce Alice a avut acea viziune cu tine .... Ed...adica .. noi toti am crezut ca tu ai murit . Edward nu a putut crede asta , asa ca l-a sunat pe tatal tau , spuse Esme .
 " O , Nu ! "
- Charlie i-a confirmat , a spus Jasper .
Am asteptat ca ei sa continue , insa nimeni nu a facut-o .
- Si ? Ce s-a intamplat cu El ? M-am rastit eu .
- Bella ... el a spus ca nu poate trai fara tine , spuse Alice . A mers la Volturi , si le-a cerut sa-l omoare , a terminat Alice cu vocea stinsa .
  - Ce ? Vreti sa spuneti ca Edward e mort ? Ce ? Cum ? Nu se poate ! Nu . nu . nu . nu . nu , nu , nu . Asta e cumva o farsa ? Sa stiti ca nu e amuzant , am spus nervoasa .
- Bella ... incepu Carlisle .
- Nu ! am strigat . Nu vreau sa mai aud minciunile voastre ! am strigat la ei , apoi am luat-o la fuga inapoi in viscolul de afara .
 Am alerga , si am alergat ... pana am ajuns la ocean . Am privit in jos ... si apoi am sarit in apa rece ,  sperand ca voi muri . Insa ... uitasem ca vampirii nu aveau nevoie de aer sa traiasca .
  Am iesit uda leoarca . Noroc ca eram vampir si nu simteam frigul , caci , probabil ca as fi intrat in soc hipotermic deja .
   Mi-am amintit de ce mi-a spus Edward . Vampirii pot muri doar intr-un singur fel . Sa fie rupti bucati si apoi arsi . Dar , bineinteles , ca o lasa ce eram , nu puteam sa ma sinucid , asa ca am aplicat a doua varianta .

 Am inceput din nou sa alerg . Noua directie ? Italia , Voltera .
Am ajuns la palatul Volturilor , nu inainte de a fura niste sange de la un spital din apropiere . Nu ca imi mai pasa acum . Oricum voi muri . Asa ca ...macar sa mor fericita .

   Cand Aro a auzit cine il cauta , m-a primit practic cu bratele deschise .
- Bella Swan ! ce placere sa te revad , spuse el .
- Sa ma revezi ? Ne-am mai intalnit ? am intrebat eu , uitandu-ma curios la el .
- Ei bine , nu fata in fata , insa Edward te-a descris foarte bine . Nu ma asteptam sa te vad vampir , spuse el intorcandu-se cu spatele la mine . Si mai ales unul de-al nostru .
- Ce vrei sa spui cu unul de-al vostru ? am intrebat eu confuza .
 El se intoarse si imi prinse fata in mainile sale , uitandu-se exact in ochii mei .
- Adica nu esti vegetariana ! spuse o fata micuta blonda . Sper doar ca nu ai vanat in oras . Stapanul Aro are reguli stricte .
- Aaa.... nu am omorat niciun om , am spus eu . " Practic aveam dreptate "
- Bine , a spus Aro . Si ... ce ganduri te aduc pe aici ? spuse el indreptandu-se din nou spre scaunul sau .
Toti ceilalti se uitau la mine mirati .
- Vreau sa fiu alaturi de Edward ! am spus eu categorica .
Toti ochii se indreptara spre mine .
- Oh ! Deci ... el a vrut sa moara pt tine , iar tu vei sa mori pt el , spuse Aro zambind . Ce dragut , nu-i asa ?
- Vreau doar sa mor cat mai repede , am spus .
- Foarte bine . Numai , lasa-ma sa fac un micut experiment . Jane ! o chema Aro pe fata aceea blonda .
- Da stapane , spuse ea venind langa el .
Aro se intoarse cu fata spre mine . Nu parea asa de rau pe cat il descrisese toata lumea .
- Stii , Bella .... am aflat ca , atunci cand erai om , puterile lui Edward nu te afectau , asa ca ma intrebam ... Jane ? spuse el pe un ton moale .
Ea se uita acum la mine , si parea ... concentrata .
Eu ma uitam ca proasta la ea , si apoi la toti din jurul meu care practic se holbau la mine .
- De ajuns Jane ! spuse Aro . Se pare ca ai un talent special , spuse el . Ar fi pacat sa te omoram . Ce-ai zice sa faci parte din garda mea ?
- Ce ? Nu ! Vreau doar sa ma omorati ! am spus eu categorica .
- Dar e asa de pacat ! mai gandeste-te bine ? spuse Aro .
Garzile lui m-au condus afara . " Nu vreau sa ma mai gandesc ! Vreau doar sa fiu alaturi de Edward ! "

Am inceput sa cutreer strazile in  bezna dintre blocuri . La o fundatura ... am auzit un stigat . M-am intors pe calcaie , in pozitie de atac , ascultand de unde vine acel sunet .
Vantul isi schimba directia si un miros ma ajuta sa localizez sursa sunetului .
Am alergat inapoi cativa metri , pana am ajuns la un pod . M-am oprit , ascultand cu atentie . O bataie de inima ma anunta de prezenta cuiva exact sub pod .
  Am sarit direct pe pamantul de la picioarul podului .
Acolo , am vazut un vampir , care vroia sa omoare un batranel . Probabil un boschetar dupa cate vedeam .
Vampirul il tinea de gat , iar batranelul incerca sa scape din stransoarea lui . Nu ca era treaba mea , insa daca aflau Volturii , pe cine ar da vina ? Pe mine , normal !
  Cand vampirul m-a simtit , s-a uitat la mine cu ochii sai rosii inchisi .
- Da-i drumul ! am spus .
- Valea papusa . Cauta-ti si tu pe altcineva ! spuse el .
Dintr-un salt am ajuns langa vampir , si cu o singura mana , l-am aruncat in apa .
- Pe cine faci tu papusa ? am marait in directia lui . Ai face bine sa dispari din orasul asta daca nu vrei sa mori ! i-am spus eu .
  El a sarit iute din apa si m-a apucat de gat . Poate ca era el nou-nascut , insa si eu eram . Iar pe deasupra eu eram hranita .
L-am apucat de mana si i-am rasucit-o , apoi i-am rupt-o de tot . Apoi si un picior , lasandu-l sa zaca pe jos .
- Asta patesti daca te pui cu cine nu trebuie , i-am spus-o si m-am intors la batranul care se uita socat le mine .
Of ! Am uitat ca era si el aici . Cum aveam sa-i explic ? " Pai stii .. eu sunt un vampir , si el la fel , dar eu sunt de partea binelui si am incercat sa te salvez inainte ca vampirul aici de fata , pe care l-am ciopartit sa te sece de sange . " Probabil ca s-ar fi internat la nebuni saracul .

 M-am apropiat de el , la o viteza umana , si l-am ridicat de jos .
- Te rog nu-mi face rau ! spuse el speriat .
- Nu am sa-ti fac nimic rau . Jur . Doar incercam sa te ajut , am spus eu pe un ton bland .
Cumva , acest om imi amintea de bunicul meu . Frate , cat l-am iubit ! Acum imi era dor de el  .
Acesta inca se uita speriat la mine .
- Dar ... si tu ai ochii rosii  , spuse el .
Grozav ! Stiam eu ca a fost o idee proasta sa beau acel sange . Insa daca nu ma hraneam , probabil ca eu as fi fost in locul vampirului ciopartit de pe jos .
- Da , dar , eu ....." Ce puteam sa spun ? Ca ma hranesc cu sange furat dintr-un spital ?"
- Si tu esti un vampir , nu ? intreba el .
" Ce ? De unde stia el de vampiri ? "
- Da . Si tu esti unul dintre ei . Pun pariu ca nu esti de pe aici .
- Poftim ? De unde stii ?
- Pai , daca erai din garda sugatorilor de sange de aici , probabil ca deja eram mort , sau probabil ca eram tarat in palatul lor , spuse el de parca vorbeam despre vreme .
- Da . Asa e . Nu sunt de pe aici .
- Insa un lucru nu-mi este clar , continua el .
- Ce ? am intrebat eu curioasa .
- Ai ochii rosii , deci te hranesti cu sange uman . Atunci de ce iti pasa de un mosneag ca mine ?
- Sunteti un batran tare curios , am spus eu zambind . El ridica din umeri . Plus ca stiti foarte multe despre vampiri , vad .
Batranelul zambi .
- Eu sunt Harris . Harris Woodruff , spuse batranul .
- Eu sunt Bella Swan  , am spus zambind cald .
- Si ia spune-mi Bella , ce te aduce aici ? ma intreba Harris .
Am inceput sa-i povestesc cam tot ce mi s-a intamplat . Nu ma intrebati de ce am facut-o . Doar am simtit nevoia sa ma eliberez . Dupa ce mi-am terminat povestea am oftat , si m-am uitat la batranul din stanga mea .
  Amandoi eram asezati jos , si ne sprijineam de piciorul podului .
- Deci , spui ca ai da orice sa  intorci timpul inapoi , intreba Harris .
M-am uitat la el mirata .
- Orice ! am spus aproband din cap .

_________________________________________________________

Hei ! Asta este jumatate din surpriza promisa . Sper ca va placut . Va spun ca de acum devine mai interesant . Desi habar nu am ce va urma :D   Credeti-ma pe cuvant ! Ideile imi vin spontan .

    Deci ... See You Nex Time !    & please comment !

3 comentarii:

Law spunea...

nuu!edward e mort:((
hai mai repede mosule,intoarce-o in timp!:))

dya spunea...

Edward e mort:((De ce?
Saraca Bella:((

KittygoesFoxy spunea...

Ce simpatic e mosulica! Sper doar sa o ajute sa il vada pe Edward cat mai repede:D

Melodia saptamanii