Persoane interesate

vineri, 12 august 2011

Povestirile unei Tinere 24

Nici nu stiu cand s-a facut dimineata . Tata si Lauren cred ca au venit destul de tarziu aseara , fiindca nici nu i-am auzit .
 M-am dat jos din pat , am mers la dus , m-am imbracat, apoi mi-am amintit de seata trecuta si de Jasper .
 Inainte sa cobor jos , am batut la usa lui Jasper . Am intrat doar ca sa-l vad ca inca dormea . Nu l-am trezit . Am inchis usa incet , si am coborat jos .
 In bucatarie , Lauren facea micul-dejun .
- Neata ! spun eu .
- Neata Bella ! Dar Jasper inca nu s-a trezit ?
- Nu ! Inca doarme . Aseara a venit cam tarziu acasa asa ca e cam obosit minteam eu .
- Aha . Cred ca nu va merge azi la scoala , asa ca poti lua masina lui .
- Serios ? Adica ...nu ! Daca se va supara ?
- Nu-ti fa griji . Am sa vorbesc eu cu el .
- Bine . Multumesc Lauren . spun eu .
 Dupa ce am mancat , mi-am luat geanta , si cheile de la masina lui Jasper si am plecat la scoala .
 Dupa ce am ajuns , am parcat-o la fel de departe , cum facea Jasper deobicei .
 Toti copii se uitau la mine . Am intrat repede in clasa , doar ca sa dau peste alte perechi de ochi care se uitau la mine .
 Pana si eu auzeam cum susoteau pe la spatele meu .
 M-am dus la profesoara si i-am spus ca Jasper nu se simptea prea bine astazi , asa ca nu va veni la scoala .
 Apoi m-am dus in banca mea .Ora a inceput ca deobicei . Foarte plictisitoare .
 Cu vreo 10 minute inainte sa se sune de iesire , primesc un SMS :

                                      " Bella , vino acasa repede !
                                                   Jasper "

Dupa ce s-a sunat , am luat-o la fuga spre parcare . M-am suit in masina si am accelerat cat de tare am putut .
 Am ajuns acasa in doar cateva minute .
 Se pare ca tata si Lauren plecasera deja la munca . M-am napustit pe scari , in fuga mea spre camera lui Jasper .
  Am deschis usa cu putere , fara sa mai bat .
Acolo , pe pat , zacea Jasper , transpirat tot , cu ochii inchisi , tinandu-se cu mana de abdomen . Se vedea ca-l doare tare . Cand a auzit ca am intrat , si-a deschis ochii .
- Bella ? spuse Jasper . Ai venit ?
- Da , am venit .
 M-am repezit in genunchi langa patul sau si mi-am pus mana pe fruntea lui . Ardea.
- Jasper , ai febra mare . Trebuie sa mergi la spital !
- Nu ! spuse el cu jumatate de gura . Apoi fata a inceput sa i se schimonoseasca de durere si un vaiet de durere i-a scapat printre buze .
- Gata . O sun pe Lauren !
                                                                

7 comentarii:

Anonim spunea...

ce bine imi pare ca ai pus 2 capitole :D:D


A fost o surpriza foarte placuta .

Spor la scris !!

experimentul2011 spunea...

Bravo Bella, stie sa i-a hotariri mature.

andreea spunea...

dar cu vine so fi batut jesper?!

Anonim spunea...

Bella e foarte matura
eu tot cred ca s-a batut cu Edward
dar ii este rusine sa recunoasca
oricum capitolul e foarte tare
pupici

raluk spunea...

naspa mi-e mila de jasper:|, dar ma rog vrau sa te felicit pt povestea ta foarte interesanta si ma bucur k postez foarte repede capitolele :X
pup:*:*:*

Law spunea...

2 intr-o zi?asta da performanta:))
imi plc...vreau sa aflu cu cine s-a batut jazzyy:-?

KittygoesFoxy spunea...

uff abia pot sa tin pasul cu postarile tale rapide...totusi ma bucur ca e asa:X sper sa se faca bine repede jazz

Melodia saptamanii