Persoane interesate

luni, 8 august 2011

Povestirile unei Tinere 19

  Hei ! Inainte de a incepe sa scriu cap 19 , as dori sa va propun ceva . Am primit multe comentarii in care imi spuneati ca postez capitole prea scurte , asa ca am luat initiativa . Eu nu pot sa scriu si sa postez atat de repede , asa ca , daca voi vreti , voi face capitolele mai lungi , dar voi posta la 2-3 zile .
  Daca va convine mai mult aceasta varianta , va rog sa-mi lasati un comentariu .
                              
                                                           XOXO Stephany !


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Alarma de la telefon , incepe sa sune . Prea tarziu . Eu eram treaza deja . M-am dat jos din pat zambind . ( lucru foarte rar ! ) Azi chiar aveam chef sa merg la scoala . ( iarasi un lucru foarte rar ) .
  Am avut cel mai lin si profund somn . Nu am mai dormit asa de saptamani bune .
    Azi era ziua cea mare . Ziua razbunarii !
 Am intrat rapid la dus , iar apoi m-am imbracat intr-o rochita lejera .
 Am coborat apoi in buncatarie la fel de bine dispusa . Am luat micul-dejun in liniste . Lauren ma intrebat doar daca azi sunt bine dispusa , fiindca probabil zambeam ca idioata . I-am raspuns afirmativ , apoi am plecat la scoala cu Jasper .
- Ce ai patit ? ma intreaba el uitandu-se la drum .
- Nimic ! spun eu inca zambind .
- Sa nu-mi spui ca te-ai indragostit de nenoroci....
- Nu ! Cum poti crede asta ? sar eu ca si arsa .
- Atunci ?
- Nimic !
- Atunci , nimic sa fie ! spuse el inca uitandu-se la drum .
  Asta a fost toata discutia noastra . Apoi , am ajuns la scoala . Jasper a oprit intr-un loc mai indepartat si am coborat amandoi .
-  Bella ? spuse Jasper .
- Da .
- Stii , .... faptul ca venim impreuna la scoala .....   Aaa... defapt las-o balta .spuse el .
- Spune-mi . Ce e ?
- Nimic . Doar ca , un prieten de-al meu ne-a vazut venind ieri la scoala , si a crezut ..... Dar nu conteza . Nu va spune nimanui . Dar daca te intreaba , ii spui ca esti vecina mea , si mama ma obligat sa te aduc , bine ?
- Ok ! Mie-mi convine .
 Pe de o parte , nu minteam chiar in totalitate .
 Apoi , eu am luat-o inainte spre scoala .
  La prima ora , a fost destul de ok . La fel ca in prima zi . Profu` vorbea , Jasper ma ignora , iar eu ma gandeam la planul meu . Daca putea fi numit plan . M-am gandit la toate posibilitatile , dar nici una nu mergea  . Sau care mergeu , ..... ei bine sa zicem ca nu-mi permiteam sa-mi risc libertatea .
  Totul trebuia sa fie spontan . Sa astept oportunitatea perfecta , iar apoi sa actionez .
  Urmatoarele ore , au fost la fel de neinteresante , eu , incercand sa nascocesc un plan . Dar eram in pana de idei . Se pare ca aseara , ideile pareau mai ...realizabile . Dar acum ...

   In sfarsit se facuse pauza de masa .
 Cand am intrat in cantina , toata lumea se uita la mine . Abia atunci mi-am dat seama ca defapt in toate pauzele a fost asa . Doar ca eram prea ocupata cu "planurile mele " ca sa-i observ .
 M-am asezat la masa cu Angela si Jessica .
- Hei ! Buna ! Ce se petrece aici ? spun eu .
 Ele nu mi-au raspuns .
- Jessica , Angela ! Ce e cu voi ? De ce nu vorbiti cu mine ? Si de ce toata lumea se comporta ciudat ? intreb eu .
- Nimic . incepe Angela .
Ma lasati ? Asta e replica mea . Am sa cer despagubiri pt plagiat .imi spun in gand .
- Nimic , doar ca suntem suparate pe tine , interveni Jessica .
- De ce ? Ce am facut ?
- De ce nu ne-ai zis ? intreaba Jessica pe acelasi ton de suparare , poate si putina autoritate .
- Ce sa va spun ? intreb eu confuza .
- Despre tine si Jasper ! continua ea pe acelasi ton .
Oh ! La naiba ! Si-au dat seama ca suntem frati ! Ce ma fac ? Jasper mi-a spus ca nu trebuie sa afle nimeni . Acum pe unde mai scot camasa ?
- Uitati fetelor , incep eu . Am vrut sa va spun , dar Jasper ....
- Ce ? Nu te-a lasat sa ne spui ca sunteti impreuna ? Nu te pricepi prea bine sa minti , Bella . Macar puteai sa ne spui nu sa aflam de la altii .
- Ce ? Impreuna ?spun eu confuza .
- Dar nu-ti fa griji , continua Jassica . Nu sunt geloasa pe tine . Doar sa stii ca asta nu va dura mult . E ca si cum am fi la gradinita . Tu esti jucaria noua si stralucitoare .  Dupa ce se vor plictisi de tine , nu vei mai prezenta prea mult interes .
- Jess , nu trebuie sa fii asa rea ! interveni Angela .
- Dar Bella oricum trebuia sa stie . spuse Jessica .
- Da . Dar nu asa . Doar pt ca Jasper si Edward sunt interesati de Bella , nu inseamna ca e vina ei . continua Angela .
- Dar de ce sa ii aiba pe amandoi ? Unul nu-i ajunge ?
 Deci asta era . Jessica era geloasa pe mine fiindca Edward si Jasper ... Stai putin ! Totul este o minciuna . Eu nu umblu cu niciunul . Trebuie sa repar asta cumva .
 Simteam cum ma cuprinde teama , si m-am ridicat de la masa chiar daca nu trebuia sa pun la suflet ce mi-a spus Jessica , tot ma dureau cuvintele ei . Insemna ca toata lumea crede asta , si acum se uita la mine . Nu suportam asta . Mi-am cerut scuze de la fete , si am alergat afara din cantina . Era cat pe ce sa-l dau jos pe Cullen in timp ce el si familia lui intrau in cantina . Am alergat pana la baie . Am intrat intr-o cabina si am inchis-o  . Am inceput sa ma gandesc la rezolvarea situatiei . Nu-mi venea nimic in minte .
 Usa principala de la baie se se auzi deschizandu-se . Cineva a intrat . Nu-mi pasa cine era . Cred ca aveam un atac de panica . Mainile umi erau reci si transpirate , respiram greu si lacrimile imi inundau ochii , lasandu-ma in ceata . Pasii se apropiau putin cate putin .
- Bella ? intreaba o voce . Bella ? Esti aici ?


_______________________________________________________________


 Hei ! Vroiam sa-i multumesc lui Andeea ca mi-a comentat aproape toate capitolele si sa-i raspund la intrebari . Am 3 ficuri la care lucrez : Asta , Povestirile unei Tinere , O alta viata ( fic ce il gasiti la adresa mea de bloguri pe care le urmaresc - din dreapta ) si noul fic Scary Story .
  Acum , la cealalta intrebare . Ficul asta va fi mereu pe primul plan , deci nu voi inceta sa scriu aici . Apoi , celelalte 2 ficuri , ( stiu ca sunt o nebuna ca le-am inceput pentru ca nu am apucat sa-l termin nici macar pe asta) am sa le termin . Orice ar fi , voi termina tot ce am inceput !
  Asta a fost tot pentru azi .
            A , da ! si va multumesc si voua , ceilalti  cititori ai mei ca-mi trimiteti  comment-uri . Pwpici !!!

                                               XOXO Stephany !

6 comentarii:

Anonim spunea...

hei!de ce te-ai oprit aici? nu e corect! si acum mai avem de asteptat si 2 zile. hai fa o fapta buna si scrie maine un nou capitol.
vreau sa-mi cer scuze ca nu am mai comentat, dar nu am avut timp. oricum povestea e foarte tare si tine-o tot asa!
xoxo merry

Law spunea...

ma gandesc ca si Alice trebuie sa apara in peisaj....poate ea intra in baie;;)
sau poate baietii...vreau sa-ti stiu gandurile:)))

andreea spunea...

mi-e imi convine sa postezi la 2-3 zile si ms ca mi-ai raspuns la intrebari...cap frumos ca intotdeuna si succes la scris in continuare

♥ Little M. spunea...

Super cap :X

experimentul2011 spunea...

Tine-o tot asa.Esti bravo

KittygoesFoxy spunea...

buuuun nush ce sa ic...ma duc la next-ul:-* pupici

Melodia saptamanii