Persoane interesate

sâmbătă, 30 iulie 2011

Povestirile unei Tinere 10

“ Do you remember the nights ,
                      We`d stay up just laughing
                     Smiling for hours
                     At anything ………”

Alarma telefonului a inceput sa-mi cante melodia  “ We`ll be a dream “ . Pe semne ca era deja ora 7.
  Trebuia sa ma trezesc . Azi am prima mea zi de scoala .Off! Dar e atat de cald in pat …….

                          ****

 M-am dat jos din pat , pana la urma , si m-am hotarat sa ma duc sa fac un dus . Oricat de mult ma atragea patul meu moale si cald , stiam ca daca nu ma grabesc , voi intarzia la scoala .
   Asa ca mi-am luat niste haine si m-am indreptat spre baia Mea  .
Ohh !! Cat de bine suna asta : Baia Mea .
 Am deschis usa camerei mele , si am luat-o spre baie . Apoi , o usa din spatele meu se deschise . Credeam ca era tata sau Lauren , desi nu-mi aminteam sa fi avut camera langa a mea . Asa ca m-am intors  , pregatita sa le dau un Neata! , dar cand colo ….

-         Cine esti ?? am spus amandoi odata .
-         Eu ?? Tu cine esti ?? am spus tot amandoi .
-         Ce cauti in casa mea ? ?
-         Casa ta ??
   Parca imi copia fiecare vorba . Daca nu vorbea in acelasi timp cu mine , as fi spus ca ma imita , batandu-si joc de mine .
   Dar ce era ciudat , era faptul ca baiatul care a iesit din camera alaturata , parea sa fie de varsta mea . Si arata chiar bine …aaa … adica …. nu  parea sa fie vreun hot .
-    Nu   ma mai imita ! am spus amandoi tot in acelasi timp.
Dupa cateva secunde de privit unul la altul , mi-am dat seama ca eu eram in pijamalele mele obisnuite , care nu erau tocmai decente . Pantalonasii mei super-scurti si maioul scurt si strampt pe care il purtam , m-au facut sa-mi dau seama ca stateam aproape goala in fata unui baiat .
   Asa ca am lasat balta conversatia noastra si am fugit in camera mea .
  El s-a uitat cateva secunde in urma mea , apoi a coborat jos .
Cine mai era si ăsta ? Si ce cauta aici ? Oare el era cel care aseara a facut toata galagia aia ? Da . Sigur ca era el . Cine altcineva ?     Dar … …. de ce nu  mi-a spus tata si Lauren nimic ? Intrebarile parca nu  se mai opreau . Trebuia sa aflu , dar , deocamdata trebuia sa ma schimb sa nu  intarzii la scoala .

_______________________________________________________________________________

Iata ca am ajuns si la capitolul 10 . Si nici nu va trece macar prin minte cine e baiatul respectiv ..........  


5 comentarii:

experimentul2011 spunea...

E Edward? Esti rea foarte rea, nici in seara asta nu dorm...

Anonim spunea...

Asa e ca am ghicit mai inainte?
E edward acel "mister" si se poate sa fie frati vitregi
chiar daca nu si din partea lui charlie..astefel cine mai ii vindeca ranile lui bella?!:(

andreea spunea...

incearca te rog sa faci cap mai lungi

Anonim spunea...

O sa arzi in iad sa sti !
E EDWARD SAU NU E EDWARD CE MAMA NAIBI! =))
Si faaaa capitolele mai MARI!!!!

Twilightpurple!

AndaAnduta spunea...

Pe bune? Asa faci tu? Ne lasi sa salivam dupa urmatoarele capitole :)) Pai sa sti ca iti merge pentru ca mor de nerabdare. Fug la next :*

Melodia saptamanii