Persoane interesate

duminică, 11 decembrie 2011

Capitolul 2

Hei lume !!!! Nu stiu cum s-a facut , dar astazi am avut chef sa va fac o surpriza , si am spus ... De ce nu ? Asa ca  , am scris si cap 2 . Minune nu ? Dar sa nu va obisnuiti cu asta :D
______________________________________________________________

Dpdv Jacob :

- Nuuu !!!!! Bella ! Bella ! Nu se poate sa te fi omorat ! Lacrimile imi incetosau privirea .
Bella , frumoasa mea Bella e... moarta . Nu se poate sa fie adevarat ! Nu !
Toata haita era in jurul meu , si doar priveau . Sam se simtea vinovat , iar ceilalti ... ceilalti erau tristi . Nimeni nu-mi putea simti durerea .
    Eu ... eu o iubeam ! Nu se poate sa ma fi parasit ! Si totul e numai din vina lipitoarei aleia . Daca nu ar fi fost el ... Bella mea inca ar mai respira acum . Macar daca reuseam sa-l prind pe negru si sa ma razbun . Dar ... la naiba cu el . A scapat !
- Jake ! haide , ridica-te ! imi spuse Sam serios .
Insa eu nu vroiam sa o las . Nu vroiam sa ascult pe nimeni . inca o tineam strans in bratele mele si varsam lacrimi .
- Jake ! spuse din nou Sam si se apleca sa ma ia de o mana si sa ma ridice , insa eu m-am tras brusc .
- Nu ! Nu vreau sa o las aici ! am spus rece .
-Si cum vei explica politiei ? Ce le vei spune daca te va gasi aici , langa ea ? Jake , stiu ca o iubesti , dar trebuie sa te gandesti si la noi . Noi suntem fratii tai ! Suntem familia ta !
- Dar o iubesc ! strig eu .
- Stim ca o iubesti , dar .... interveni si Quill insa eu nu l-am lasat sa continue .
-Nu stiti nimic ! am tipat eu printre suspine . Lasati-ma ! Lasati-ma singur cu ea !
Toti s-au conformat . Stiau cat de greu imi era .

-Bella ! spuneam printre suspine din cand in cand .
Dupa cateva ore , seara s-a lasat peste padure . Eu inca eram acolo , si o tineam in brate . Caldura i-a parasit de mult corpul , si stiam ca a murit , dar pur si simplu nu ma puteam desprinde de ea . Nu o puteam lasa acolo , singura . Cine stie cand va fi gasita , sau poate sa fie mancata de vreun animal !   Gandurile astea m-au infiorat , iar eu am strans-o mai tare la piept .
- Bella , daca ai sti cat te iubesc ! am suspinat si mi-am lasat capul in jos .
  Atunci , Bella a inceput deodata sa tipe ! M-am speriat atat de tare , incat m-am departat de ea . Ma uitam uimit . Bella .... e posibil sa mai fie inca in viata ?Nu ! Nu se poate . Era moarta . Stiu sigur . Dar un alt tipat , ma trezi la realitate . Bella tipa incontinuu iar eu nu stiam ce sa fac .

O , nu ! Se transforma !
In acel moment , nu stiam daca sa fiu fericit , sau sa iau un tarus  si sa o omor . Dar nu puteam face asta . Asta era ultima sansa de a o mai avea inapoi . Insa nu era ea . Era o lipitoare nenorocita .
 Nu stiam ce sa fac . In timp ce oscilam in gandurile mele , tipetele Bellei m-au readus la realitate .
Ma uitam la ea neputincios . Atunci , toata haita isi facu prezenta . Toti se transformara in oameni , iar Sam veni langa mine .
- Jake ! Bella va deveni vampir . Va trebui sa o ucidem ! spuse el , uitandu-se la mine .
Eu inca eram confuz de situatie , dar cand am vazut ca s-a intors spre Bella , mi-am revenit brusc .
- Stai !am strigat atat de tare , incat toti s-au intors spre mine . Nu ! Nu vreau sa o omorati !
- Dar Jake , va fi un vampir ! Nu va mai fi acea Bella pe care o stiai . Nu va mai fi om ! Spuse Leah .
- Stiu , dar tot nu vreau sa o distrugeti ! am spus tare si raspicat .
-Jake ! Daca o vom lasa in viata iti imaginezi ce dezastru va face in oras ? spuse Sam furios .
- Stiu , dar , daca Cullenii puteau trai fara sa ucida oamenii , atunci si Bella va putea ! am spus serios .
- Da , dar ei aveau ani de experienta . Ea e nou-nascut . Nu se va putea abtine ! interveni si Quill .
- Exact ! spuse si Sam .
-Stiu , dar eu o voi ajuta ! am spus sigur pe mine . Imi iau acest angajament !
- Jake , nu vei putea sa o opresti ! ea este de sute de ori mai puternica si decat un vampir batran . Cum crezi tu ca o vei putea opri atunci cand va simti miros de sange ? Si in plus , unde va sta ? Nu o poti aduce in rezervatie sa ne pui familiile in pericol ! spuse Sam .
- O sa ma descurc , bine ? O sa am grija . In plus .. Bella nu ma va rani !am spus uitandu-ma cum Bella se zbatea in durere .
- Scuze , Jake , nu ne putem asuma riscul asta ! a spus Sam transformandu-se in lup .
-Nu o vei omora atata timp cat eu voi fi aici ! am spus si m-am transformat si eu .
Ceilalti s-au transformat si ei in lupi . Acum le puteam auzi tuturor gandurile .
" De cand prietenii mei mi-au devenit dusmani ? " am intrebat in gand .
" Scuze , Jake , doar stii ca nu putem sa nu ascultam de Alpha " spuse Embry .
" Quill , ataca-l pe Jake ! " a ordonat Sam .
Quill  s-a conformat si a sarit la mine .
Am inceput sa ne luptam , muscandu-ne reciproc .Lupta a continuat , si eram recunoscator ca nimeni nu s-a bagat sau nu a incercat sa-i faca ceva Bellei .
La un moment dat , amandoi am cazut la pamant epuizati . Cred ca asta a vrut Sam . Sa nu mai am putere .
" Imi pare rau frate ! " a spus Quill . Stiam ca nu e vina lui .
M-am uitat la Sam , care se apropia de Bella . Am inceput sa urlu cat puteam eu de tare .
Sam s-a intors putin , doar ca sa uite la mine trist . Si el simtea cat de tare ma durea . Insa s-a intors cu spatele la mine , inaintand spre Bella care acum era linistita .
M-am transformat la loc , in om .
- Sam ! Te rog ! am spus .
El s-a intors din nou spre mine .
- Te rog ! am implorat din nou . Voi gasi o solutie . Te rog ! am spus din nou .
El statu o clipa pe gaduri si astepta .
- Uite ! Daca nu voi putea sa am grija de ea , poti sa o omori , si sa ma omori si pe mine . Te rog ! Da-mi doar o sansa sa-ti dovedesc ! l-am implorat inca o data .


Dpdv Bella :

Durere ! Durere ! Si foc ! Parca eram arsa de vie si imi doream sa ma omoare cineva . Numai asta imi mai aminteam . Acum eram mai bine . Durerea a disparut , insa numai partial . Gatul imi ardea .Am devenit constienta . Auzeam o inima cum bate , si un miros urat . Parca a caine ud . Apoi , un glas cunoscut .
- Bella ? Bella , esti bine ? ma stiga el .
Am incercat sa raman nemiscata si sa-mi deschid doar ochii . In fata mea vedeam un tavan din lemn . Dar... il vedeam atat de clar . Chiar si firicelele de praf . Iar in jur auzeam ... auzeam milioane de sunete facute de animalele din padure , de vantul care misca iarba ... Totul era atat de clar !
  Dar apoi , din nou acel miros mi-a ajuns la nas , si m-am stambat .
- Bella ? intreba el nesigur . Esti treaza ?
Alarmata , m-am rostogolit de pe pat , si am aterizat in coltul opus al incaperii , in pozitie de atac , uitandu-ma dupa eventualul pericol .Nici nu stiu cum am facut asta . Parca doar m-am gandit , iar corpul meu deja era acolo , alarmat .
M-am uitat in jur ... si am vazut un baiat foarte inalt .Imi parea cunoscut . Iar acum il puteam vedea foarte clar .
- Bella ? intreba el din nou nesigur . Iti mai amintesti de mine ? intreba el din nou , cu vocea treburanda .
Eu doar ma uitam la el , speriata .
-Sunt , eu . Jake ? continua el .
"Jake ? Cine era el . Imi suna cunoscut dar ...."
- Jake ? spun eu nesigura .
- Da . Iti mai amintesti de mine , nu Bells ?
'Bells ? Stai putin . Numai o singura persoana imi spunea asa ." M-am uitat din nou la acel baiat .
- Jake ! am spus si am sarit asupra lui , luandu-l in brate !
El s-a dat un pas inapoi , fiind surprins de reactia mea .
- Jake ! Esti aici ! am spus strangandu-l in brate mai tare !
- Da . Si promit ca nu plec daca nu ma mai sufoci , glumi el .
I-am dat drumul din imbratisare , uitandu-ma la el .
- Jake ? Pot sa-ti spun ceva ?
- Da , spuse el confuz .
- Dar promiti ca nu te superi pe mine ?
- Da , spuse el .
- Jake , puti ! am spus eu zambind , si tinandu-ma cu o mana de nas .
- Ei , bine , sa stii ca nici tu nu mirosi mai bine , spuse el chicotind .
M-am uitat la el  cofuza .
- Nu te uita asa la mine , spuse el . Va trebui sa ne obisnuim cu mirosurile noastre de acum inainte .
- Ce vrei sa spui ? am intrebat eu .
- Oh , Bella ........se poticni el . Nu stiu cum sa-ti spun , dar tu ...... esti .... adica ai devenit ....
- Jake  spune odata ! am spus eu nerabdatoare si confuza .
- Stiu ca e posibil ca asta sa te sperie , dar , dupa ce te-am gasit in poenita ........vampirul ala te-a muscat .... iar tu ........
- Eu.....eu ....sunt un vampir ? am intrebat speriata .
                                 


_____________________________________________________________________________

Surprize , surprize cu Stephany ! :D :D :D Deci.....vreau pareri ! Multe pareri ? Ce credeti ? Stiu ca acest capitol a fost mai mult din perspectiva lui Jacob , si nu a avut prea multa actiune , insa adevarata aventura abia acum incepe . Voi posta urmatorul capitol Vineri seara , ori Sambata ! Asa .....doar ca sa nu fiti curiosi !
pwpici !!! si astept comment-uri !

4 comentarii:

andreea spunea...

te misti repede
eu abia astept partea cand se va intalni cu edward
iar despre cap nice ca intotdeuna

Law spunea...

si eu la fel andreeea...numai pe edward il vreau:X[sper din tot sufletul sa nu faci vreo idila intre rase diferite:))]
in rest ti-a iesit bine!:P

KittygoesFoxy spunea...

Soooo, I'm back! Sa vezi ce ma pun eu cu burta pe capitole...:))
Imi place mult povestea:X si eu, ca si fetele, il astept pe Eddie-Neddie cu sufletul l gura:D

Anonim spunea...

E vampir ! Doamne ce ma bucur , superb capitol si nu mi s-a parut deloc lipsit de actiune chiar daca a fost si din perspectiva lui Jacob , din contra , un capitol genial !

Melodia saptamanii