Persoane interesate

joi, 7 iulie 2011

Poezii de stare

         Buna ! Asa cum v-am promis , am revenit si v-am pregatit o surpriza !!!!
  Dupa cum spune si titlul , astazi voi posta niste poezii . Si poate va intrebati de ce "de stare ". Pai raspunsul este simplu : viecare poezie exprima starea pe care o aveam atunci cand le-am scris .
  Ce-i drept , unele sunt cam triste , dar va rog sa le acordati macar o sansa si apoi sa imi lasa-ti un comment !



                                                             Lumina si intunericul


 Intunericul de-afara ,
  Peste case se coboara .                                                                                 
  In linistea din fundal ,
 A mai trecut o zi din an .


        Razele de soare
 Ce ne dau speranta ,
Unde-au plecat oare
    Are importanta ?

  Intunericul s-abate ,
  Peste sufletele triste .
  Gandul lor de moarte ,
  Nimeni nu-l razbate !

       
                                       Cand totul pare-a fi pierdut ,
 Si intunericul a razbatut ,
 Lumina mult asteptata
  Se inalta dintr-o data !


 Caci lumina e cea buna ,
   Iar intunericul cel rau .
   Cand se- aduna  impreuna ,                                                          
                                         Lumina castiga mereu !
                                                                                                                               

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii