Persoane interesate

vineri, 20 ianuarie 2012

Cugetari in miez de noapte

Noaptea nu am somn
Desi incerc sa uit
Tot ce a fost ,
E pierdut , in trecut .

Incerc sa nu plang
Sa nu ma mai gandesc
De ganduri ma izbesc
Fara sa fi vrut , am cazut .

Nu stiu cum am reusit
Dar ma lupt pentru speranta
Pentru o noua viata
                                                             Caci n-aveam , ce cautam .

Desi n-am vrut sa recunosc
Poate cu ea ti-e mai bine
Decat cu mine , langa tine
La ce-am sperat , am renuntat .

Un cuvant de ti-as lasa ,
Probabil c-ar suna asa :
  Desi m-ai iubit  si m-ai parasit ,
  M-ai tradat , ai plecat ,
  Nu te-am invinovatit , nu te-am urat , nu te-am iubit !

__________________________________________________________

Hei ! Tot eu !
Nebuna de mine cu poeziile ei demente :D
  Deci , dupa cum ati citit , incerc un nou tip de ... rima , sa zic asa . Mie una imi suna bine . Insa daca nu considerati asta , v-as recomanda sa cititi cu voce tare , si va veti da seama :)
  Cam plictisitoare poeziile , insa tot sper ca o sa va placa !

               Pana data viitoare .......  Kisses :X

2 comentarii:

Rina Sheez -Mara- spunea...

e buna rau
imi place
te pup
:*:*

|||xoxo|||

dya spunea...

Imi place foarte mult!:*:*

Melodia saptamanii