Persoane interesate

joi, 28 iulie 2011

Povestirile unei Tinere 7

Lauren este o persoană bună . Îţi dai seama din felul in care vorbeste . Are un glas asa de cald , şi vocea ei e aşa de blândă …………
-         Am ajuns ! spuse Lauren .
   Casa arăta bestial . Avea 2 etaje , şi nişte ferestre imense . Din câte am văzut până acum , tata o duce destul de bine .
-         Şi asta e casa noastră ! stiu că nu e chiar cine ştie ce , dar ………
-         Nu ! Îmi place . Este …. Perfectă .
  Aşa şi era . Parcă era o casă pentru familia perfecta . Aşa cum vedeam prin filme .
  Casa era foarte modernă desi nu dispunea de toate chestiile performante . Ce-i drept se imbina puţin cu stilul clasic , dar asta ii dadea un aer deosebit . Din cate am inteles de la tata , Lauren are o prietena Esme care este designer de interior . Asta expica multe .
-         Bella ? Ai vrea sa-ti vezi camera mai intai ?
-         Da . Sigur ! probabil ca a observat cum ma holbam cu gura deschisa .
  M-a dus sus  , si era destul de ciudat . Adica pentru o casa in care locuiesc doar 2 persoane , erau cam prea multe camere .
   Apoi am intrat in camera mea si …. WAW !!! Era ………. PERFECTĂ .
   Mă descria in totalitate. Nici daca mi-o faceam eu nu reuseam sa o fac sa ma reprezinte asa de bine.
    Mobilierul era alb , la fel si perdelele lungi de la fereastra enorma , ce dadea spre padurea deasa din spatele casei .Patul era imens , acoperit cu o lenjerie alba  .

Pernutele , ( care nu erau  putine deloc  ) aveau diferite nuante de la crem la portocaliu . Portocaliu era si peretele din spatele patului . Si peretii aveau o culoare …. Crem spre alb  , ce facea camera să pară foarte luminoasă . Si tot portocaliu era si covorul de la marginea patului . Era rotund si pufos . Daca ar fi fost albastru seschis , as fi spus ca e un nor .
     Aveam si un birou pe care era asezat un leptop nou .
-         Sper ca-ti place . Nu am stiut ce culori preferi , dar Esme m-a sfatuit sa folosesc culorile astea . Desigur ! Daca vrei sa redecorezi , noi putem sa ………
-         Nu ! spun eu . Imi place . Mult . Chiar mi se …… potriveste !
-         Ma bucur ! spuse ea cu o urma de usurare .Acum sa-ti arat si baia ta . Urmeaza-ma .
  WAW !!!!! Baia mea ? Aveam propria mea baie ? Se putea si mai bine de atat ?
-         Asta e baia ta . Sper ca e-nregula . Stiu ca nu e in camera ta , dar avem deja asta in plan , asa ca ………
-         Scuza-ma , Lauren ?
-         Da ! S-a intamplat ceva ?
-         Nu , doar ca ………. am auzit eu bine ? Am propria baie ?
-         Da !
-         Waw ! Ce tare !
-          JMa bucur ca iti place .
  Dupa ce mi-a aratat si baia, care apropo , era IMENSA ! , m-a lasat sa ma apuc de despachetat .

   Faptul ca am venit aici , a fost cea mai buna decizie pe care am luat-o pana acum ! mi-am spus in timp ce m-am apucat de despachetat . Nu a durat foarte mult pentru ca nu aveam cine stie ce bagaje , asa ca am terminat destul de repede .



Hei ! Scuze ca e cam scurt capitolul dar maine voi posta urmatorul ca sa ma revansez . Pupici !!!
    Ah !!! Si inca ceva . Am renuntat la scrisul cu diacritice , pentru ca imi lua prea mult timp . Sper sa nu va suparati pe mine ! L L L

6 comentarii:

experimentul2011 spunea...

Imi place de Lauren, e draguta cu Bella :)
Asa o sa fie mereu sau o sa-si schimbe pozitia?

Stephany spunea...

Nu ! Nu isi va schimba comportamentul . Asa e ea .

KittygoesFoxy spunea...

uhh nu te invinovatesc deloc. urasc sa scriu cu diacritice. bleach! a trebuit sa le folosesc o singura data pt o compunere la romana dar d atunci nu m-am mai atins de ele:))

Anonim spunea...

Ce draguta e lauren si ma bucur ca va ramane asa
bella per sa fie ok aici,sa se simta in largul ei...

andreea spunea...

ma bucur ca lauren este draguta

Anonim spunea...

Mda o sa inebunesc cu capitolele astea mici in care nu apare perfectiunea...
daca se mai si urasc m-am dus =))


Twilightpurple

Melodia saptamanii