Persoane interesate

luni, 6 februarie 2012

Capitolul 11

Hei ! Probabil va intrebati cum de am postat asa de repede , nu ? Pai ... sa spunem doar ca ... afara e prea multa zapada , iar eu o pauza de la atata scoala :D Nu , serios ! Zapada e cam de jumatate de metru si nu poti circula decat pe sosea ! Asa ca .... clasa a X-a A a luat o mini vacanta . Spre bucuria voastra desigur !
  Ca sa vedeti cat de buna sunt eu astazi , va las si niste poze mai jos :D

( Cam asta e tot ce se vede de la fereastra mea :D )

( Si se poate circula doar pe mijlocul soselei )

( Iar asta e cumnatul meu care curata zapada din curte :D )

   Dar gata cu palavrageala . Va las sa cititi .

__________________________________________________________________




Dpdv. Edward :

Nu am mai dat de Marie de ceva timp si ma gandeam ca o fi suparata pe mine . Ce-i drept , m-am purtat cam prosteste , si m-am luat de ea fara motiv . Sincer , nici eu nu stiu ce a fost cu mine . E ciudat . Parca o cunosteam de undeva , desi nu o mai vazusem vreodata . Imi era asa de familiara si nu stiam de unde sa o scot .
  
   Astazi mergeam cu Bella si cu fratii mei in poenita sa jucam baseball . Saraca Bella . Nici nu stie in ce se baga ! Cand am ajuns , vremea era numai buna , deoarece incepu sa tune . Alice era cel mai bun meteorolog pe care il puteai avea , mai ales ca vremea nu se putea schimba asa , oricum .
 Am inceput sa ne jucam si puteam observa cum Bella era foarte uimita de puterile noastre .
 Dupa ceva timp , Alice paraliza , si incepu sa strige sa ne oprim din jucat . Avea o previziune si eu vedeam asta direct din mintea ei . Erau 3 vampiri . 2 barbati si o femeie  care auzise de jocul nostru si se indreptau spre noi .
  Toti au inceput sa se panicheze si sa se uite la Bella speriati . Bineinteles ca trebuia sa o duc cat mai departe de ei , insa ei erau prea aproape , si i-ar fi simtit mirosul , ceea ce conducea la o adevarata vanatoare .
  Am hotarat sa ramanem si sa-i infruntam , asa ca am format un scut defensiv in jurul Bellei .

Cand s-au apropiat , am observat de fapt ca nu erau 3 , asa cum am crezut initial , ci 4 . Marie era cu ei . Of ! Cum de nu mi-am dat seama ? Probabil ca a fost cu ei tot timpul , insa ei nu o cunosc de multa vreme .
   Citeam din mintea lor ca abia o intalnisera si ca o luasera cu ei , crezand ca e un vampir nomad .
   Dar un lucru m-a enervat foarte tare . Tipul ala blond , se uita la Marie prea dubios , si se gandea ca ea ar putea fi perechea lui .
   Nici nu stiu de ce eram asa de nervos la gandul ca ei 2 ar putea fi impreuna .
In scurta vreme am aflat ca tipul blond era James , tipa roscata era Victoria , iar negrul era Laurent . Venisera " in vizita " . Sau , cel putin asa spuneau ei .
M-am uitat la Marie care era concentrata pe ceva . Din pacate , privirea mea zabovise cam prea mult pe persoana ei , asa ca James intra la banuieli .
    Dupa inca cateva conversatii , am vrut sa o iau pe Bella si sa plecam , insa vantul isi schimba directia , iar James i-a prins mirosul .
- Ce avem noi aici ? Ati adus cu voi si o gustare ? intreba el facand un pas in fata .
Cu totii ne-am miscat in pozitie de defensiva , sau mai mult de atac , iar Carlisle a inceput sa-i spuna ca ea este o prietena a familiei .
 M-am uitat la Bella care parea ca retraieste niste momente , si care nu se miscase nici macar un mm sa-l opreasca pe James .
 Oare asta fusese planul ei de la inceput ?
   Si de ce privirea ei trista ma face si pe mine trist ? L-am simtit pe Jasper langa mine ca s-a foit , si mi-am dat seama ca si el isi daduse seama de asta .
 
   Pana la urma , a trebuit sa o iau pe Bella si sa o duc departe de el . Trebuia sa o protejez , insa ea refuza sa-l lase pe Charlie singur . Pana la urma , am gasit cu totii o solutie .
       
- O capcana ! Perfect ! spuse Alice . Ei vor crede ca Bella e cu tine , insa ea va fi cu noi . Super idee .
- Mda ... spuse Rose plictisita .
Insa , trebuia sa ma despart de iubirea mea . Stiam ca va fi cu Alice si Jasper care vor avea grija de ea , insa ... tot mi-e frica .


Dpdv. Marie :

Cand am ajuns in acel luminis , si am vazut toata familia Cullen , parca toata povestea imi revenea din nou in fata ochilor . Fiecare cuvant , fiecare gest ,... doar privirile dezamagite de pe fetele lor ma intristau . Ei credeau probabil ca sunt cu ei . Insa eu vroiam doar sa o apar pe Bella .
   Nu am schitat absolut nici un gest , stiind tot ce avea sa se intample . Am scrutat cu privirea poenita pentru ultima data , inainte sa ma intorc si sa-i urmez pe ceilalti .
  Ma uitam la James si imi venea sa-l omor pe loc , insa stiam ca nu puteam . Harris ma avertizase ca nu am voie sa intervin in trecut , altfel voi schimba viitorul  creand un dezastru total .
  
   Acum ne aflam intr- casa parasita , la o margine a padurii . Ceilalti tocmai venisera de la vanat si aveau ochii mai rosii . M-au intrebat daca vreau si eu sa ma alatur lor , insa i-am refuzat , pe motiv ca nu aveam chef . De fapt imi era mai mault decat foame si stiam ca trebuia sa ma hranesc , insa eu nu puteam sa omor oameni . dar nici animale nu puteam vana , fiindca si-ar fi dat seama ca am ochii aurii . Asa ca , in timpul in care ei au fost plecati , eu am dat o fuga la spital , si mi-am facut plinul .
  Cand ei s-au reintors , au observat ca m-am hranit si eu .
- Dar parca ai spus ca nu ti-e foame ! imi spuse Victoria .
- Mda... m-am razgandit ! am spus eu .
Il vedeam pe James ca ma privea din ce in ce mai ciudat . Oare s-a prins de cine sunt ? Daca ma va omora ? Adica , nu ca eu nu l-as putea omora prima , insa asta nu e lupta mea .
- Si deci ... cand mergem sa vanam umana ? am intrebat eu .
Toti si-au intors capetele spre mine amuzati .
- Ce ? Am spus ceva gresit ? am intrebat eu .
-Ia te uita la ea ! spuse Victoria . Nu credeam ca tocmai tu vei avea o astfel de initiativa , spuse ea zambind mandra .
- Pai ... dupa ce s-a intamplat in poenita , am crezut ca James va vrea sa o vaneze , am spus eu .
- Oh , fii sigura ca o voi face , spuse el zambind siret . Doar ca ... trebuie sa gasesc o modalitate prin care familia Cullen sa nu o poata proteja . Nu o pot omora daca toata familia o va apara , spuse el .
-Mda ...am spus eu .

  Dupa ceva timp , ma plictisisem de stat in casa . Am vazut ca James si Victoria au inceput sa face nu stiu ce planuri ,deci , am iesit afara .
  Seara era racoroasa , insa eu nu o simteam . Am sarit intr-un copac , iar apoi m-am catapultat pe acoperis .
M-am intins cu fata spre cerul instelat , asa cum faceam la cabana unde stateam cu Jake . Apropo de el . Oare ce o face ? Nu cred ca si-a aflat puterile . Mai are putin .
   Dar ... stelele imi aminteau cel mai mult de El . De Edward al meu . Iubirea mea , cel pentru care lupt .
Stiu ca iar incep sa devin melodramatica , dar gandurile nu-mi dau pace . Ma tortureaza cu fiecare secunda petrecuta  departe de el . Lacrimile ameninta sa iasa , insa le tin in frau .
- E senin cerul in seara asta , nu ? spuse o voce din spatele meu .
M-am ridicat in sezut , uitandu-ma in spatele meu .
Era James . Cine altcineva . Imi venea sa-l arunc de pe casa , insa trebuia sa-mi tin nervii , caci altfel va iesi o catastrofa .
- Mda ... am spus eu luandu-mi privirea de la el .
El veni si se aseza langa mine . Dupa un moment de tacere , spuse :
- Ce esti asa de tacuta ? Peisajul iti aduce amintiri ?
Nici nu stie cata dreptate are .
- Mda ... cam asa ceva , am spus eu .
- O persoana importanta ? intreba el din nou .
- De fapt foarte importanta , i-am raspuns nestapanindu-mi un sambet micut .
Oricat de mult ma enerva prezenta lui James , nu puteam sa nu ma gandesc cu drag la Edward al meu .
- Serios ? Si daca e asa de importanta , de ce nu esti cu ea ? intreba el .
- Pentru ca ... am pierdut-o . Am spus abia abtinandu-ma sa izbucnesc in lacrimi .
Dar trebuia sa fiu tare si sa nu ma arat slaba in fata lui .
- Imi pare rau pentru tine ! spuse el .
Mda... sigur ii pare .
- Nu ai de ce sa-ti para rau , am spus revenindu-mi . Asta s-a intamplat in trecut ( care de fapt era viitor , dar nu conteaza ) si oricum voi reusi tot ce-mi propun , mi-am spus mai mult mie decat lui .
  Au mai trecut cateva momente , si totul devenea tot mai ciudat . Linistea asta ... era ... linistitoare .

-Stii ... incepu el . Si eu am avut o astfel de drama , spuse el zambind trist .
Cand am auzit asta , am ramas muta de uimire .

________________________________________________

Sorry guys !
Stiu ca probabil ma urati ca m-am orit aici , dar voi incerca sa scriu si urmatorul capitol cat mai repede ( sper ) .
    Astept comment-uri !!!!
                 
                         Kisses :X

8 comentarii:

Anonim spunea...

Mi-am creat un blog pentru recenzii de carti, nouatati... etc. Ai putea sa ma urmaresti prin e-mail si sa lasi un comentariu te rog?
http://shadowbooks.wordpress.com/

LoStInDr3aMs spunea...

wow...james are si el un trecut dureros????dar dak stai sa te gandesti e logik putin...cei care se comporta urat vor doar sa-si ascunda ranile sufletului....interesant:d
dar de ce am impresia ca deja viitorul s-a schimbat...adika james nu trebuia deja sa incepe s-o vaneze???complicat:)
abia astept sa vad ce idei mai trec prin capusorul tau inteligent;;)
abia astept viitorul tau capitol;)

Law spunea...

sunt curioasa ce parere va avea marie despre james dupa ce ii va spune 'drama lui'....
treci la scris!toti asteptam cu nerabdare urmatorul capitol!:D:*

experimentul2011 spunea...

esti rea;foarte rea :), abia astept next-ul.

dya spunea...

Super capitol!Sunt curioasa sa aflu ce se va mai intampla. James are un trecut dramatic?Abia astept urmatorul capitol!
:*:*

Raluk spunea...

off X( ... iar mai facut asa de curioasa. Si tu si Veronica ("experiment", parca asa stiam ca o cheama, dak nu am sa-i dau un mielut de Paste:D ) ma-ti lasat cu gura cascata la cum ati inceiat capitolul :((. Daca te rog frumos frumospui mai repede urmatorul capitol?
pup

Stephany spunea...

Nu promit nimik ;)
Am sa incerc , insa e cam greu sa scrii la ambele ficuri , sa mai si citesti altele , si sa mai faci fata si la scoala .
Si stiu cum e sa-ti doresti sa citesti cat mai repede urmatorul capitol :d
Insa asta e frumusetea de a citi un fic in scriere :)
Plus ca ... ( chiar nu vroiam sa va spun asta dar ) nu am nici o idee cum va continua .
Eu ma voi apuca de cap urmator ( asta doar pt ca m-a rugat Raluk - insa sa nu va obisniti cu asta :D )
Insa cum am mai spus ... nu promit nimic !
Insa va promit ca va veni mai repede decat trebuia :D

Kisses :X

Raluk spunea...

Multumesc>:D< esti o scumpa :X
am citit azi capitolul 4 de la celalat fic :x

pup:*:*:*

Melodia saptamanii