Persoane interesate

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Capitolul 8

Dpdv Marie :

OFFF !!!! Ce am facut ? Am fost asa o toanta ! daca isi vor da seama ? Ce dracu i-am mai spus lui Edward de era cat pe ce sa ma dau de gol ? Ah , da . Ca nu il mai recunosc si .... AH ! Cat de stupida ! Stupida ! Stupida ! am putut sa fiu . Cum sa ma apuc pur si simplu sa-i fac morala ?
   Am vrut sa aiba incredere in mine ! Dar ... la naiba ! nici eu nu as avea incredere in cineva ca mine !
Acum , trebuie sa ma gandesc cum sa repar greseala .
   Am fost furioasa si m-a luat gura pe dinainte ... si ... aproape ca i-am spus tot . Acum ... ce ma voi face ?
 Am intrat in casa la Stephenie si mi-am aruncat ghiozdanul pe podea . Pentru un vampir ... eu chiar ma simteam obosita . Nu stiam ca se poate . Poate .... Nu ! Nu e posibil ! Orice ar fi ... nu pot sa ma transform in om . Sau pot ? Nuuuuu !!! Ce prostuta mai sunt ! mi-am spus inaintand spre bucatarie .
   Stephenie tocmai scotea din cuptor .... cea mai minunata fripura de pui pe care am vazut-o vreodata .
- Waw ! Arata delicios ! pot sa gust ? am intrebat fara sa ma gandesc .
Stephenie se uita la mine cu o expresie ciudata , insa nu a spus nimic .
  Tocmai imi dadusem seama de ceea ce spusesem si ... era ciudat . Adica ... toata lumea stie ca vampirii nu pot manca mancare de oameni .... insa mie imi facea cu ochiul acea bucata de carne la cuptor .
   M-am apropiat putin , si am inhalat mirosul . Categoric .... miroase excelent ! Dar .... stai putin . ce tot spun eu aici ? Oare chiar ma transform intr-un om ? gandul ma ingrozi .
Fara tragere de inima am luat o bucatica din friptura si am dus-o cu grija pana la gura , apoi am luat-o sovaind , apucand-o cu dintii .
   Am inceput sa o mestec , insa .... deodata am dat fuga in baie .
Am inceput sa vars . Nu pot sa cred ! Bucata de carne fripta era foarte buna la gust , si chiar credeam ca ma pot obisnui cu asta . Insa acum ... mi-am dat seama ca nu voi mai putea vreodata sa mai mananc . Adio inghetata ! Adio prajituri ! si mai ales Adio ciocolata ! Nu pot sa cred ! De ce mi se intampla tocmai mie ?
Bine macar ca pot sa beau fara sa vars , insa , din bacate , bauturile nu au nici un gust . E ca si cum ai vrea sa savurezi ceva insa nu-ti satisface pe deplin papilele gustative .
  Am oftat , luand o gura de aer , si m-am intors in bucatarie .

Stephenie inca se uita la mine sceptica .
- Ei , bine ? intreba ea .
- Se pare ca ...am spus insa m-am oprit strangandu-mi buzele si gandindu-ma la cum sa formulez ceea ce vreau sa spun fara sa sune scarbos . Sa spunem doar ca ... mancarea si stomacul meu ... nu sunt cei mai buni prieteni , am spus inca ganditoare .
Stephenie si-a dat ochii peste cap , si a inceput sa-mi manance pranzul .
Eu mi-am pus o cafea si m-am alaturat ei la masa ( insa eu nu mancam ) . Ma uitam in ceasca mea cu cafea , cand Stephenie se opri din mancat si se uita inainte , de parca ar fi vazut dincolo de perete .
- S-a intamplat ceva ? am intrebat incruntandu-ma . Am incercat sa ascult si sa miros aerul , gandindu-ma ca poate avem musafiri .
- Marie , spuse ea cu o voce grava . Tu cati ani ai ?
- Pai ... apoape 18 , de ce ? intreb eu .
- Nu anii tai umani ! imi spuse ea , si stiam la ce se referea .
- Te referi la cati ani am de cand sunt vampir ? am luat o gura de aer . Pai ... ar cam trebui sa fie  3-4 luni . Nu imi aduc bine aminte , am spus , gandindu-ma daca timpul dintre viitor si trecut e diferit . De ce intrebi / am spus eu .
Stephenie se ridica dintr-o data si se indeparta cu spatele tintuindu-ma cu privirea .
- Stephenie ? am intrebat ingrijorata . Ce s-a intamplat ? De ce te uiti asa la mine ?
-Patru luni ? Iti bati joc de mine ?spuse ea razand isteric . Ori esti o mincinoasa foarte buna , ori nu iti dai seama de trecerea timpului ! spuse ea serioasa .
- Ce ? Nu ! Nu mint ! Stiu sigur . Adica ... de ce ai crede ca as minti ? am intrebat eu .
- Tu sa-mi spui ! a spus ea .
- Nu inteleg ! Care ar fi problema ? ce conteaza ce varsta am ? am intrebat .
- Pai tu nu intelegi nu-i asa ? Daca aveai chiar si 2 ani , tot ti-ar fi greu sa stai in preajma oamenilor . Plus ca ochii tai sunt acum aurii .
- Da , pentru ca am incetat sa ma mai hranesc cu sange de om , am spus eu pe un ton de " evident " .
- Tu chiar nu intelegi ! spuse ea mult mai hotarata . Ochii tai ar trebui sa fie rosii pentru cativa ani buni , chiar daca te hranesti cu sange de animal ! spuse ea . Esti un nou-nascut ! Ar trebui sa sfasii fiecare om pe care l-ai vedea din cauza setei ! Si mai jult decat atat , ar trebui sa-ti fie sete tot timpul si ar trebui sa te hranesti zilnic . insa tu .... spuse ea , si lasa propozitia in aer .
- Poate sunt mai diferita ! am spus eu . Poate am si eu o putere din aia speciala cum au cei din familia Cullen , am spus eu ganditoare .
- Cu siguranta nu e niciun " poate " , spuse Stephehie .  Chiar ai un fel de putere , si tare as vrea sa stiu care e , spuse ganditoare .
 Am observat ca acum era mai aproape de mine . Nu-i mai era frica . Sau ... cel putin asta da de inteles .
 Am ramas si eu pe ganduri . Oare ... chiar eram si eu speciala ? Oare aveam si eu vreo putere ? Sau sa fie de vina calatoria din timp ? Off !!!! Atatea intrebari imi fac foame . Mai bine ma duc sa vanez ceva ! mi-am spus .


DpdvCarlisle :

Eram la spital , tocmai iesisem dintr-o operatie , cam am vazut un mesaj pe telefon .

    Carlisle , trebuie sa vorbim , te astept acasa . Facem sedita !

 Era de la Edward . Stiam ca trebuia sa fie ceva serios , fiindca , el niciodata nu m-ar fi deranjat la lucru .  M-am uitat peste pregramul meu , si am vazut ca puteam sa plec mai devreme . Mi-am lasat halatul , luandu-mi geaca in schimb si plecand . Chiar daca vampirii nu simt temperatura , oamenii o simt .  Si ar fi cam ciudat sa mergem imbracati in tricouri si pantaloni scurti  in mijlocul iernii , nu ? Ei bine , afara este inca toamna , asa ca nu trebuie neaparat sa ma imbrac cu toate aceste haine .
    Insa o fac mai mult de dragul lui Alice .
Am trecut pe la receptie , de unde am salutat-o pe Stacy si am intrat in lift . Intotdeauna incearca sa flirteze cu mine , desi stie ca imi iubesc sotia , si am si 5 copii adolescenti . Insa .... asta nu o impiedica sa incerce .

  Am ajuns in fata casei , si puteam sa simt deja agitatia din aer .
  Am intrat , lasandu-mi geata pe masuta de langa usa si am inaintat spre living , unde toata lumea era prezenta , inclusiv Bella .
- Carlisle , avem o problema , spuse Edward direct .
- De fapt nu stim daca e cu adevarat o problema , insa avem nevoie de sfaturile tale , spuse Jasper .
Simteam cum camera incepea sa devina mai calma . Asta trebuie sa fie opera lui , mi-am spus .
- Bine .... am spus . Care e asa-zisa " problema " am spus eu ducandu-ma laga Esme si sarutand-o pe obraz .
M-am uitat la toti . Erau concentrati fiecare pe ceva .
Am asteptat pana cand Edward a luat cuvantul .
- E legat de Marie , spuse el incruntat . Nu pot sa-i citesc mintea si ...
- Si se comporta ciudat de uman , completa Jasper . Am vazut-o cand a baut o cafea ! continua el , si toti ceilalti se uitara la el uimiti , inafara de Edward .
- Poate nu e vampir ! spuse Alice .
- Dar nici om nu e , spuse Jasper .
- Poate e un fel de mutant sau extraterestru venit din alta galaxie ! spuse Emmet vioi .
Emmet .... e Emmet ! ce poti sa-i faci ?
Rosali il lovi peste cap , si el se uita la ea intrebator .
- Si mai e ceva ... spuse Edward privind intr-un punt fix , dupa care privi direct in ochii mei . Ultima ora ...dupa ce am condus-o pe Bella la ora  , am intrat in clasa si ea era in banca mea . Am vorbit cu ea si .... se opri de parca se gandea la ceva . A inceput sa tipe la mine si sa-mi spuna ca nu ma mai recunoaste ! spuse el incruntandu-se . E posibil sa  o mai fi intalnit ? intreba el uitandu-se curios la mine .
- La intrebarea asta numai tu poti raspunde , am spus  .
El aproba din cap si se uita din nou in jos .
De data aceasta , dupa a scurta perioada de liniste , Bella interveni .
- Si eu am avut o ora cu ea , spuse incet . Toate privirile erau acum indreptate spre ea . A stat cu mine in banca . Ce e ciudat , este ca ... mi-a spus ca nu o sa-mi faca nimic si ca .... vrea de la mine un singur lucru , insa stie ca nu poate sa-l obtina . La ce s-o fi referit ?
- Poate s-a referit la faptul ca esti om si ar fi vrut si ea asta ? intreba pentru prima data Rosalie , si cu totii ne-am uitat mirati la ea . - Ce ? Eu una asta as fi vrut ! spuse ea ridicand din umeri .
- Da , insa nu cred ca la asta s-a referit , spuse Edward . asta nu e un lucru pe care ar putea sa-l ia de la Bella . Cred ca e altceva .... ceva mult mai .... maret . Ceva pe care nu toata lumea ar putea sa-l inteleaga , spuse el ganditor .
- Ei bine , se pare ca numai ea poate sa ne spuna acest mister , am spus eu .
- Da ! spuse Alice . Poate incearca doar sa fie draguta . nu ar trebui sa o marginalizam , mai ales ca nu mai bea sange de om , spuse ea vesela .
- Adevarat ? intreba Esme zambind .
- Aha !  Avea ochii aurii azi . Si nu erau lentile de contact .
- De unde stii tu ? inreba Emmet neincrezator .
- STIU ! spuse Alice simplu se se intoarse cu spatele la el  incrucisandu-si bratele la piept .

- Ok , ... poate are dreptate Alice , am spus eu .
- Poate .... insa tot e ceva ciudat legat de ea spuse Edward .
- Bine ... deci am cazut de acord ca nu e o ciudata - cel putin nu una mai mare decat noi - si ca ar trebui sa ne imprietenim cu ea ? intreba Alice vesela .
- Nu stiu ce sa zic despre asta , Alice ... spuse Edward insa ea nici nu vru sa auda .
Eu am plecat in biroul meu sa fac mai multe cercetari .

Dpdv Edward :

Nu cred ca e bine ! Nu pot sa cred cat de orbi pot fi fratii mei . Nu e posibil ca ea sa fie una dintre noi . Stiu ca sunt rau si judec inainte sa cunosc pe cineva ( stai ... nu asta mi-a spus si ea ? ) insa .... pur si simplu nu pot sa am incredere in ea .
   Poate e din cauza faptului ca nu ii pot citi mintea si nici Alice nu-i poate vedea viitorul ... dar ... am un fel de sentiment in legatura cu ea . nu pot sa-mi explic .
   Am luat-o pe Bella si am plecat spre casa ei . Nu vroiam sa o las singura , dar trebuia sa ma hranesc , si cum nici unul din fratii mei nu au vrut sa " faca pe dadaca " asa cum au gandit-o , am spus sa am putina incredere in ei .
 Plus ca .... as fi putut sa o las acasa la mine cat timp vanam , insa Bella a refuzat , spunand ca Charlie o sa-si iasa din minti , si nu ar lasa-o .
 Asa ca , fara tragere de inima , am lasat-o acasa la ea , nu inainte de a-i spune sa inchida geamul ( nu ca asta ar fi impiedicat-o sa intre , insa poate ar fi intimidat-o putin )si de a-i da un sarut .
Am urmarit-o cu privirea pana ce a intrat in casa , dupa care am plecat in graba . Cu cat ajungeam mai repede in padure , cu atat voi termina mai repede de vanat , mi-am spus .

Dpdv Marie :

Stiam ca pana la urma va trebui sa plece sa vaneze , iar Bella va ramane singura . Acum puteam sa actionez in voie .
  Am urmarit cum Edward la lasat-o acasa si pe urma a plecat . Am vazut si cum a sarutat-o , iar inima mi s-a frant in mii de bucatele ( asta daca nu era deja ) . Imi venea sa plang , insa nu trebuie sa fac asta . Nu e nici locul , nici momentul . Trebuie sa fiu puternica . Pentru Edward al meu , si pentru iubirea noastra .
 Am mai stat acolo inca careva minute , pana am vazut masina lui Charlie parcand . L-am vazut coborand si uitandu-se spre casa .
  Doamne ! Cat de dor imi era de el . Chiar daca relatia noastra nu era una tocmai stransa , am ajuns sa tin la el . Si acum imi doream nespus de mult sa fiu in locul Bellei 2 .
Am mai asteptat putin , dupa care am coborant din copacul in care ma catarasem sa vad tot ce se intampla si am alergat pana la usa , avand grija sa nu ma vada nimeni .
  Am ciocanit , si Charlie mi-a deschis , uitandu-se la mine curios , dar si ... calduros .
- Buna ziua , domnule Swan , am spus cu o falsa bucurie .
- Buna ... spuse el incruntandu-se de parca nu-si amintea cum ma chema .
- Oh ! Ce uituca sunt . Eu sunt Marie ...aa... Smith am spus primul nume care mi-a venit in minte .
- Smith ? Nu am auzit de familia asta pe aici , spuse Charlie .
- Da , spun eu zambind . Abia m-am mutat aici .
- Oh ! Si ... incepu el , insa nu l-am lasat sa termine .
- Bella e acasa ? am intrebat eu . Oh ! Nu am vrut sa va intrerup ideea , am spus eu , stiind ce gandea Charlie despre tinerii care nu-i lasa pe ceilalti sa vorbeasca . Doar ca ... trebuie sa vorbesc cu ea urgent , am completat .
- Da ! spuse el . E in camera ei , spuse facandu-mi loc sa intru . Totul era exact asa cum imi amintesc . Vrei sa o chem ? intreba el .
- Oh , nu trebuie . Am sa urc eu la ea ... daca se poate , am completat politicos .
- Bine ... vrei sa iti arat camera ...
- Nu ! am spus brusc . Adica ... ma descurc ! am spus si am inceput sa urc scarile .
Am ajuns in fata usii , si ma gandeam ce as putea sa-i spun , sau cum sa incep sa vorbesc cu ea . Am vrut sa bat insa usa era intredeschisa asa ca am imbins-o usor sa ma uit in camera ei , surprinzand-o facandu-si temele .
   Ea nu ma obsevase , asa ca am ciocanit usor in tocul usii .

Dpdv Bella :

Sin3 + Cos4 = .... Of !!! matematica asta e asa de grea ! unde e Edward cand ai nevoie de el ?
Am spus sa trec la urmatorul exercitiu , insa acesta era si mai greu . Eram atat de concentrata , incat atunci cand am auzit un ciocanit in usa am tresarit . Cand m-am uitat la cine statea in tocul usi ... m-am sa cad jos de pe pat . Sau sa tip ? Nu stiu . cred ca eram in stare de soc . Ce cauta ea aici ?
  M-am ridicat in picioare speriata , uitandu-ma la ea .
- Ce cauti aici si cum ai intrat ? am intrebat eu nervoasa si speriata in acelasi timp .
- Pe usa ! spuse ea zambind .A inaintat in camera mea si s-a asezat pe balansuar . Eu inca ma uitam la ea speriata . Oare ce i-a facut lui Charlie ? cand era cat pe ce sa o intreb , ea mi-o lua inainte : Charlie mi-a deschis si m-a invitat inauntru . I-am spus ca sunt o colega de scoala , asa ca m-a lasat sa vin pana aici , spuse ea simplu .
- Si ce vrei ? am intrebat eu furioasa .
O-o Bella ! acum nu e tocmai momentul sa ai toane , mai ales ca Edward e la vanatoare . Cine stie ce mi-ar putea face pana sa vina el .
  Ea statea in balansuarul in care Edward statuse atatea nopti veghindu-mi somnul . Parea sa-l examineze .
- Ajungeam si la partea aia , spuse ea , inca analizand balansuarul . Hm .... Am crezut ca e mai comod , spuse ea ganditoare .
  Ce ? Ce tot vorbea acolo ? Ok ... mi-e imi ajunge atata mister pentru o zi !
- Spune-mi odata ce vrei si pleaca ! am spus nervoasa .
- Wow ! esti mai enervanta decat am crezut ! Nu mi-am dat seama de asta , spuse ea fiind inca ganditoare .
WTF ? Ce tot vorbeste acolo ? Imi scapa mie ceva ? Ori e nebuna ?

_______________________________________________________________

Gata si capitolul asta ! Stiu ca nu am mai postat de mult , insa am vrut sa ma bucur de vacanta cat am mai putut ! de acum ... cred ca voi mai posta Weekend-ul viitor ( acum ca incepe scoala ) . Stiu ! Nici eu nu vreau sa ma intorc in iadul ce adultii il numesc scoli ! ( adulti ! De parca nu voi fi si eu unul ! App . Peste un an voi fi si eu unul ! fac 18 in decembrie !!! :P )

   Ce va rog eu muuuult de tot , este sa comentati , comentati , comentati !

Kisses :X   See you next time !

5 comentarii:

dya spunea...

Imi place la nebunie ficul tau!Si acest capitol este fantastic!Astept next!:*:*

Law spunea...

fain,de abia astept urmatorul.:D

raluk spunea...

buna nu ti-am lasat nici un comment pana acum la povestea asta.. dar cand pui urmatorul capitol? k ii prea interesanta povestea :x
:*:*:*

Stephany spunea...

Multumesc !
Pai , voi pune urmatorul capitol cel tarziu sambata seara .

KittygoesFoxy spunea...

Vrei sa plang? O sa plang:)) De fapt, nu. Si ngura chestie pe care o voi face e sa citesc urmatorul capitol.
O, imi place acesta:D

Melodia saptamanii