Persoane interesate

miercuri, 10 august 2011

Povestirile unei tinere 21

Aveam biologia . " Preferata " mea . Am intrat ultima in clasa ( ca deobicei ) si m-am asezat in banca .
 Am observat-o si pe Jessica , ce imi facea semne disperate din banca ei .
  M-am facut ca nu o vad , si mi-am scos caietul de notite .
 Edward se uita la profesor . Nu mi-a spus niciun cuvant . Precis a aflat zvonul . Dar , daca ma gandesc mai bine  , acum vad si partea buna a zvonului .
  Mi-am sprijinit capul in mana stanga , si am inceput sa scriu ce ne dicta profesorul .
 Toata ora , Edward nici macar nu s-a uitat la  mine . ( nu ca mi-ar pasa ) Oare s-a lasat batut asa usor ? Nu parea genul. Poate planuia ceva . Cine poate sti !
  Ora atrecut foarte repede .Cum s-a sunat , am iesit la fel de repede din clasa  ca si ieri . De data asta , nu vroiam sa stau de vorba cu Jessica . Nu aveam chef sa dau explicatii .
  Mi-am luat geanta si am tulit-o la vestiare .
  M-am schimbat rapid , inainte sa vina Anjela sau Jessica , apoi am intrat in sala de sport . Cand am intrat , sala parea goala . Dar cand m-am uitat mai bine , l-am vazut pe Jasper . Arunca o minge de baschet la cos .
  M-am apropiat de el , si i-am luat mingea din mana , incepand sa fac cateva driblinguri .
  El se uita la mine putin mirat , dar intra in joc . Incearca de cateva ori sa-mi ia mingea , insa eu eram prea rapida .
  Apoi , a renuntat , iar eu m-am oprit .
- Jasper ? spun eu jucandu-ma inca cu mingea .
- Ce-i ?
- Mai tii minte aseara , cand mi-ai spus ca-mi ramai dator ?
- Da . Si ?
- Pai , m-am gandit cum sa iti platesti datoria . spun eu , oprindu-ma din joc .
- Cum ?intreaba el .
- Ia-ma in echipa ta !
- Ce ?
- Fa schimb cu cineva , ca eu sa fiu in echipa ta .
Dupa ce spun asta , Jasper imi ia mingea din mana , face cateva driblinguri , si o arunca direct in cos .
- Nu pot face asta ! spuse el intorcandu-se langa mine , cu mingea .Echipa lui Edward si asa e destul de buna cu tot cu tine . Daca i-as mai da si eu un jucator ...
- Ntz ! Ntz ! Ntz ! incep eu . Ai uitat ? Ai spus ca-mi esti dator !
Apoi ii iau mingea din nou , si incep sa driblez .
- Bine , spuse el infrant .Dar daca pierdem , va fi vina ta !
Atunci , fac cativa pasi in fata , si arunc mingea , care aterizeaza drept in cos .
Apoi ma intorc catre el si ii spun : - Imi asum infrangerea ! apoi plec.
Nici macar nu-mi dadusem seama ca deja se adunasera toti elevii in sala .
  Am vrut sa ma asez pe o banca , dar am vazut ca Edward se uita la mine . Pribabil ca ma vazuse cand am discutat cu Jasper . Cand i-am intalnit privirea , el si-a ferit-o . Nu era el insusi . Deobicei eu imi feream privirea , nu el .
 In sfarsit am reusit . L-am facut pe Edward Cullen sa ma lase in pace . Poate chiar sa ma urasca . Trebuia sa fiu fericita . Dar de ce nu eram ? Doar asta mi-am dorit tot timpul ! Sau nu ?     

                                                           

6 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

:X uuuuh imi place! se intelege bine cu jazz desi nu pare fericita! da-mi-l mie pe jazz si pe eddy bellei si sa terminam cu asta=))

experimentul2011 spunea...

Foarte puternic capitol, e preferatul meu

Anonim spunea...

asta e bine si rau
bella si-a dat seama ca il place pe edward
dar acum edward o ignora
pote vrea sa o faca sa sse simta ca el cand este respins
de abia astept urmatorul

Law spunea...

jasper sau edwardd??
cu siguranta edward,nu-i asa fetelor??:)):X:X
si acum ca o ignora ea o sa fie mai interesata;;)
de abia astept continuarea:D

Gabriella spunea...

Sooper capitol ce so fi intamplat cu Ed sa nu zici ca sa dat batut ?

andreea spunea...

super cap la fel ca intotdeuna
oare dc o ignora edward?

Melodia saptamanii