Persoane interesate

sâmbătă, 21 ianuarie 2012

My mistake

Wow ! Deci ... ca sa nu cumva sa ma certati , ... am postat capitolul 9 din greseala ! Aseara mi se blocase calculatorul si din greseala am publicat postarea , si nu credeam ca s-a postat . Asa ca am avut o surpriza foarte mare cand m-am trezit ca am primit comm-uri la ea . Sincer ! Nici macar nu e terminata !
   Fiindca aseara am vrut sa ma culc , am vrut doar sa o salvez . Insa cum sunt obisnuita sa dau la " publicati postare " , am apasat acolo . Apoi mi sa blocat calculatorul si am zis ca nu s-a postat .
    Dar de acum ... ce sa mai fac ? Deja ati citit capitolul , asa ca il voi lasa asa , scurt cum este .

           Multumesc totusi ca mi-ati lasat comm-uri . Si pentru poezii :D 
                               
                                    Multumesc ca ma sustineti !

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii