Persoane interesate

joi, 10 noiembrie 2011

Urme de pasi ...partea a II a

De ce si partea a 2 a ? Pt ca mi s-a parut prea lunga poezia , asa ca am  impartit-o in 2 parti , pt a nu va plictisi .
     Acum , asa cum v-am obisnuit , va voi lasa sa va delectati si cu o melodie care ma induioseaza de fiecare data cand o ascult :
             




Eu te iubesc ,
Si stiu ca nu ti-am spus .
De aia regret !
Voi regreta nespus .
   Dar trebuia sa pleci ,   
   Iar eu , sa te las .
   Insa tot nu pot.
   Stau singura-n loc ,
   Intr-un colt intunecat ,
   Gandindu-ma la tine ,
   La cum ai plecat .
Dar stiu c-ai sa te-ntorci ,
Ai sa o faci , stiu bine .
Iar cand vei fi pregatit ,
Ai sa te-ntorci la mine .
   Si nu vei mai pleca ,
   Nu ma vei mai lasa , 
   Ai sa ma iubesti ,
   Asa cum iti doresti .
Deci , nu ma uita ,
Caci te voi astepta ,                                          
Si nu va trece-o zi ,
La tine a nu ma gandi .    
   Si nu va trece-un an ,
   Fara sa ma gandesc iar .
   La greseala ce-am facut ,
   De acum eu te-am pierdut .
Asa ca vino inapoi ,
Pe-al nostru drum de noroi ,
Caci pasii tai au disparut ,
Si lacrimile s-au pierdut .
   De mine , vei uita curand .
   Eu de tine ....nici gand .
   In inima te voi purta ,
   Acum si toata viata mea .
Un singur lucru-as vrea sa-ti cer ,
Un singur lucru-as vrea sa sper .
Sa am puterea sa-ti spun ceva :
Nu ma uita ! Nu ma uita !


                  

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii