Persoane interesate

miercuri, 21 martie 2012

Om misel si vrabie plapanda

Vrabiuta gri-roscat
Pe unde ai tot zburat ?
Caci primavara a venit
Dar pe tine nu te-am zarit .

Fusese-si tu preocupata ,
De familie sa-ngrijesti ?
Dar cu mine cum ramane ?
Voiai sa ma parasesti ?


Dupa cate-am indurat
Toata iarna ce-a trecut ?
Acum ca e primavara
Te faci ca m-ai pierdut ?

Am crezut ca tu macar
Langa mine-ai sa mai stai
Dupa atatea fete false
Macar tu sa mai ai sanse .

Te-am crezut mult mai presus
Decat orice om ti-am spus .
Caci ei sunt inselatori
Iar daca te vor prinde , mori .

Nu au mila , sunt miseli
Recurg si la pacaleli .
Doar de rau ei sunt in stare
Si nu au pic de onoare .

Asa-s toti oamenii
Eu i-am vazut .
Stand la fereastra
Sus , intr-un nuc .

Toata ziua ciripesc
Incercand sa-i linistesc
Dar tot ce vor ei fac
Si nu pot sa le vin de hac .

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii