Persoane interesate

sâmbătă, 20 august 2011

Povestirile unei Tinere 32

Bine , nu va voi spune ca sunt destul de dezamagita ca am primit doar 3 comentarii la capitolul trecut , fiindca recunosc faptul ca capitolul a fost destul de scurt , si nu a fost foarte interesant . Insa ma astept ca la urmatoarele capitole , sa primesc mai multe .
 Trebuie sa va spun ca , capitolele sunt putin mai scurte decat cele de pana acum , dar am sa incerc sa postez mai multe intr-o zi .
 Deci , spor la citit !


___________________________________________________



 Alice parca a innebunit de bucurie cand i-am spus ca are partener la bal .
 Edward deja ma invitase . Inca de acum cateva saptamani . Balul nu era tocmai genul meu de distractie , insa i-am facut pe plac lui Edward si lui Alice . Nu-i puteam lasa singuri tocmai de Balul Iernii ! Si mai ales , nu puteam sa-l las pe Edward fara partenera , nu ? Nu ca nu-si putea gasi una in 2 secunde , insa el vroia sa mearga cu mine .
       
       ****

- Alice , te rog nu ma obliga sa merg la cumparaturi ! Stiu prea bine ca deja mi-ai gasit rochia , asa ca nu ma pacalesti sa merg cu tine, spun eu .
- Bine ! Recunosc . Ti-am gasit rochia perfecta , spuse ea incepand sa chitaie de bucurie .
 Eu am inceput sa rad de reactia ei . Cateodata ziceai ca-i un copil mic . Dar slava Domnului ca nu a trebuit sa merg cu ea la Mall . O iubesc , dar e de-a dreptul ticnita cand vine vorba de haine . Ar fi in stare sa cumpere un Mall intreg . Noroc ca parintii ei sunt bogati , ca altfel , nu stiu ce ar face Alice cu nebunia ei pt haine !
 Alice a avut bunavointa de a-mi arata si rochiile noastre pt bal . A mea era albastra , fara bretele si scurta pana deasupra genunchilor . Toata lumea spunea ca imi sta bine in albastru !



Rochia lui Alice era neagra , si destul de scurta . Tot fara bretele .




Si la urma toata , si rochia lui Rose . Aceasta era rosie  si lunga , avand spatele gol . Foarte sexy apropo ! :)) ( Asa i-a dat Rose comanda lui Alice)




        ****

Azi era ziua cea mare . Alice m-a chemat pe mine si pe Rose la ea , sa ne " pregatim " .
Baietii asteptau jos . Ii puteam auzi din camera lui Alice , cum vorbeau si radeau .
Apropo de camera lui Alice . Era enorma! Si toata ROZ ! Asta ar trebui sa ma surprinda la Alice ? Nu !
Dar nu stiu cum putea sta in camera ei " de Barbie " . Pe langa faptul ca , absolut totul era roz , de la mobila , pana la patul urias , mai avea si o camera , la fel de mare ca si dormitorul ei , pe care ea o numea garderoba . Cred ca orice fata si-ar imagina asta ca Raiul pe pamant . Insa , la cata importanta dau eu hainelor , tot ce ma impresiona era numarul mare de haine pe care le avea .
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Patul roz al lui Alice :     si garderoba ei: 
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Cioc ! Cioc ! se auzira 2 batai in usa camerei lui Alice .
- Ce vrei Edward ? striga Alice putin iritata .
-Nu sunteti gata inca ?
- Venim in 5 minute! spuse Alice.
- Asta ai spus si acum 10 minute! Doar nu vreti sa se termine balul pana ajungem .
- De data asta chiar venim in 5 minute , spuse Alice . Promit !
- Bine , spuse Edward , dupa care pleca .
- Alice ? intreb eu .
- Da ?
-De unde ai stiut ca era Edward ?
- Pai e simplu . Numai Edward bate la usa . Daca era Emmet , ar fi intrat inainte ca eu sa-i dau voie . Iar Jasper e mult prea dragut ca sa ne grabeasca .spuse Alice .
Toate 3 am inceput sa chicotim .
  Pana la urma am coborat jos dupa 15 minute . Imediat dupa ca Alice s-a asigurat ca toate aratam impecabil de perfect !
 Cand am coborat , baietii ne asteptau la capatul scarilor . Vorbeau ceva , dar cand ne-au vazut , au ramas cu gura deschisa .
 Noi am inceput sa chicotim vazand reactia lor . Dar asa si trebuiau sa reactioneze . In seara asta , noi trebuie sa fim cele mai frumoase !

 Dpdv Edward :

 Fetele au stat in camera lui Alice o gramada . Credeam ca nu mai ies odata .  Alice a spus ca sunt gata in 5 minute , insa trecuse deja un sfert de ora , si ele nu dadeau nici un semn cum ca ar fi terminat .
 Noi , baietii ne-am mutat de pe canapea , langa scari in speranta ca timpul va trece mai repede . Nu mai aveam nici unul rabdare . Am incercat sa mai vorbim ca timpul sa treaca mai repede , dar minutele treceau foarte greu .
- Frate ! Cat mai stau fetele astea ? spuse Emmet .
-Gata . Daca nu vin in 10 minute , ma duc dupa ele , spun eu .
- Adica te mai duci dupa ele inca o data , vrei sa spui ! ma corecta Jasper amuzat .
 Dar nu mai apuc sa-i dau replica , ca fetele venisera in sfarsit .
 Cand le-am vazut , cu totii am ramas cu gura deschisa . Toate aratau superb . Insa Bella , arata ...WAW !
 Ele au inceput sa chicoteasca , si atunci mi-am dat seama ca noi inca ne holbam la ele , si inca mai aveam gura deschisa .
 Eu mi-am revenit repede in fire si le-am dat si baietilor cate un chiont sa se trezeasca din fantezii .
 Dupa ce ne-am desteptat toti , fiecare si-a luat partenera si a condus-o la masina lui .
Am mers fiecare cu propria masina  .
- Domnisoara Bella ...spun eu tinandu-i deschisa portiera .
Ea doar a chicotit si a spus un "multunesc " . Se vedea ca era foarte emotionata . Si trebuie sa recunosc , faptul ca si eu eram . Putin .
 Noaptea asta va fi cea mai frumoasa . Si inca nu-mi vine sa cred ca Bella e cu mine ! Totul va fi Perfect !



8 comentarii:

♥ Little M. spunea...

Super cap. .. Adoor fiecare cap :)
Debia astept cap urmator. :*
- xoxo,Maddie

Anonim spunea...

ce dragut...:)
ma bucur ca Edward e asa incantata si e si emotionat...:)
Vai dar mult au stat fetele:))
Deabea astept urmatorul capitol:):)

Law spunea...

ce-mi place:X
sper sa-si faca de cap bella cu edward[doar un sarut nu altceva..:))]
si nu fi suparata ca nu comenteaza lumea...uneori nu au ce sa zica...
o sansa sa postezi tot azi?glm:))

experimentul2011 spunea...

MMM toate perechile la bal...

Anonim spunea...

Am fost 4 zile la mare si abea acum am apucat sa citesc capitolele :X

Imi pare bine ca s-au impacat Jasper si Edward :D

Mi-a fost atat de dor de fic ...


Spor la scris!!!

KittygoesFoxy spunea...

Lovely! ah, cat imi place rochia lui Rose:X

Anonim spunea...

ce draguuuuuuut!
ff tare capitolul
ma duc la next
pupici

andreea spunea...

superb cap sper sa se sarute la bal

Melodia saptamanii