Persoane interesate

sâmbătă, 3 decembrie 2011

What would I do without you ?

De data asta , o melodie foarte draguta , pe care eu una , o adooooooor !



Nu mai vreau sa plang
Nu mai vreau sa iert
Nu-mi doresc sa pierd
Tot ce mi-a ramas .

Erai un inger fara aripi
Ce ai cazut pe pamant
Dar nu erai un sfant
Si mi-ai frant inima .

Nu mai vreau sa sufar
Ci doar sa zambesc
Doar un lucru-mi mai doresc
Sa nu ne fi-ntalnit .

Stau pe-o banca-n parc
Incerc sa ma adun
As vrea sa ma razbun ,
Dar eu nu sunt tu .

Ce ar trebui sa fac ?
Cand tu ai plecat ?
Ma gandesc la tine...
Oare ti-e mai bine ?

Fara mine-n viata ta ,
Chiar iti e mai bine-asa ?
Chiar a fost un simplu joc ?
In inima ta nu mai am loc ?

Din moment ce ai plecat ,
Banuiesc ca m-ai uitat .
Acum , tu esti doar cu ea ,
Probabil ca e viata ta .

Cum am fost si eu odata .
Insa nu imi pare rau
Am vrut doar sufletul tau ,
Insa tu l-ai luat pe-al meu .

Fara tine langa mine ,
Nu mai am nici o menire .
Asa ca voi pleca .
Plec de tot din viata ta .

3 comentarii:

Ramona spunea...

O poezie frumoasa, pacat ca e asa trista, dar inteleg exact ce ai vrut sa spui, fiecare vers.

♥MIM spunea...

Este frumoasa poezia, succes mai departe>:D<

allexandra spunea...

îmi place mult că seamana cumva cu un jurnal, cu nişte gânduri, întrebari pe care ti le pui tu tie!
allexandra

Melodia saptamanii