Persoane interesate

duminică, 17 iulie 2011

Povestirile unei Tinere 3

-Cioc ! Cioc ! Cioc ! Deschide Bella !
- Cine e ? Spun eu .
- Eu sunt ! răspunse vocea din spatele uşii .
-Care eu ?
-Briana ! Cine altcineva ?
-Păi de unde ştiu că eşti Briana ? Dacă eşti vreun hoţ ?
- Haide mă ! Deschide  că se uită lumea la mine !
-Atunci zi parola !
- Care parolă ?
- Parola secretă !
-Ăăăă ….. păi … FLUTURAŞI !
- Nu !
-DELFINI ?
-Nu !
-Ahh !!! Mi-am amintit ! parola e : JACOB E UN CRETIN CARE NU MERITĂ SĂ FIE IUBIT !
-Dap ! Intră ! J
     După ce a intrat Briana , şi bineînţeles că s-a făcut comodă pe patul meu , a început să-mi privească camera cu atentie .
-         Ştii Bella ! Ar trebui să-ţi mai redecorezi camera din când in când ! M-am gândit la un negru , peste care , nişte fluturaşi roz ! Ce zici ?
-         Brit ! Zău aşa ! Negru cu fluturaşi roz ? Un e prea …..EMO ?
-         Da , ai dreptate . Un e stilul tău ! Şi i-a zi , maică`ta a plecat ?
-         Da ! Acum 2 ore ! De ce ?
-         Cum de ce ? Să înceapă pregătirile pt plecarea în club !!!
-         J Off! Brit ! Tipic ţie !
-         Ce-i ? Doar mă cunoşti ! Şi acum , să vedem cu ce ne îmbrăcăm !
  Şi zicând asta , şi-a băgat capul în dulapul meu şi a începu să arunce cu hainele prin aer !
-         Mai uşor Brit ! Încearcă să-mi paşi măcar camera în picioare ! J
  Dar Briana nici măcar un s-a uitat la mine . Parcă avea vreo misiune imposibilă de găsire a unei ţinute perfecte în cel mai scurt timp posibil !
-         Gata ! spuse ea entuziasmată .Am găsit ţinutele perfecte ! Sunt bestiale ! Poftim ! Asta o să –ţi vină aşa de bine !
Ţinuta mea ,…era Waw ! Nici nu-mi aminteam să am aşa ceva în dulap. Era neagră , scurtă si avea imprimate câteva dungi roşii . Iar ca încălţăminte , aveam o pereche de pantofi cu toc ,tot roşii .
            

Briana s-a îmbrăcat  cu un tricou nergru şi cu o fustă roz din tutu ,şi desigur , o pereche de tenisi .
Coafurile noastre au fost lăsate tot pe mâna Brianei , ea fiind o profesionistă !
  Ea şi-a prins părul întru-n coc neglijent , punându-si apoi un fluturas roz într-o parte . Mie mi-a lăsat parul liber , ondulat , pe spate  .
Ca şi machiaj , am adopta amândouă un look natural : puţină pudră , creion negru , rimel , şi luciu de buze . Astfel că pe la ora 9  , eram şi noi gata .
 Clubul nu era foarte departe aşa că am plecat pe jos .
-         Ce tare va fi seara asta ! Nu? Băieţi , muzică , băutură  !
-         Ăăămm … , Brit ? Poate că ar fi mai bine să o lăsăm mai moale cu băutura în seara asta ! Mai ales că mergem singure .
-         Bella !L De ce vrei să-mi strici seara ? Parcă ai fi mama !
-         Bine ! Eu ţi-am spus .
     Şi spunând astea , am ajuns la club .
 Când am ajuns în club , toată lumea dansa , muzica răsuna în boxe , deci petrecerea era în toi .
   Ne-am alăturat şi noi ,şi am început să dansăm . La scurt timp , 2 băieţi s-au apropiat de noi , şi s-au oferit să ne ia ceva de băut .
  Am băut un pahar de ….. nu prea ştiu ce era , dar cu siguranţă era alcool .
  Briana a mai cerut unul , însă eu mi-am luat un suc . Apoi băieţii au continuat să ne ia de băut , însă eu am refuzat . Briana însă ….nu cred că mai era trează , de mult timp .
   Mi-am cerut scuze de l-a băieţi şi luând-o pe Briana de o mână , am plecat din club .
-         Bella ! Stai ! Unde mergem ? spuse Briana mahmură .
-         Acasă ! Te-ai îmbătat groaznic !
-         Bella ! Mi-e rău !
-         Ştiu !
-         Şi mă doare capul !
-         Ştiu !
-         Şi simpt că se învârte totul cu mine !
-         Ştiu ! Acum nu mai vorbi atât şi ai grijă pe unde unde calci !
 Am dus-o pe Briana acasă la ea ,am urcat-o sus , în camera ei , şi am plecat , încuind în urma mea uşa de la casă . Apoi m-am întors plecând către casa mea .
-         Ce bine că am o cheie de rezervă de la casa lui Brit ! spun eu .
 Apoi , din spatele meu se auzi un sunet !
   M-am întors brusc să văd cine e . Nu puteam să văd pe nimeni . Strada era întunecată , fiind luminata ici colo de câte un felinar . Cerul era înorat , şi începea să se observe ceaţa de-a lungul drumului. Parcă eram într-un film prost de groază .
-   Hâm ! Ce penibilă sunt !
Dar alt zgomot se auzi din spatele meu .            
-         Ăămm ….. asta nu cred că a fost imaginaţia mea ! spun eu speriată .
Şi am început să mă grăbesc . Dar paşii din spatele meu se auzeau din ce în ce mai tare şi din ce în ce mai aproape . Îmi era  frică să mă întorc să văd cine e , aşa că am început să mă grăbesc şi mai tare .
-         Firar ! Parcă sunt în visul ăla idiot care îmi tulbură somnul in fiecare noapte !
      Dar oricât de tare mergeam , paşii din spatele meu tot se auzeau . La fel de aproape , la fel de tare .
     Apoi un zgomot puternic mă făcu să mă întorc brusc . Apoi , când i-am văzut faţa , totul s-a întunecat …..

7 comentarii:

Anonim spunea...

oare e jacob???!!!poate edward:)

KittygoesFoxy spunea...

uuu te mananc!!! am uitat sa mentionez ca-mi place la nebunie personajul brit

Anonim spunea...

Cine eee?
Sunt foarte curioasa
E tot mai interesant si in legatura cu commul pe care ti lam dat la cap trecut: chiar dca nu lai citit cand faceaui cap asta,observ ca pui mai multa descriere e ce foarte bine,si ai pus mai multe "intreruperi" :)

andreea spunea...

dupa imaginea pe care ai pus-o cred ca este edward

Anonim spunea...

ti-am inceput ficul de abia 5 minute si pot sa-ti spun ca nu prea imi place! Ideea este interesanta,dar te grabesti foarte mult,nu ai niciun pic de descriere,repeti cuvinte,faci cacofonii si folosesti foarte mult jargoul si interjectiile - ceea ce devine putin suparator...Ce sa mai spun ca tu combini timpul trecut cu cel prezent;inainte de a incepe un fic,trebuie sa stii cum il scrii...Nu vreau sa te superi pe mine,dar acesta este adevarul...incearca sa scrii cat mai corect si sa faci capitolele mai lungi,astfel incat sa nu mai dai impresia ca te grabesti...Succes in continuare!

Anonim spunea...

Sa fie Edward sa fie Edward!!:((:((
Deci daca e jacob si ii face ceva Bellei...cred ca x-( !!

AndaAnduta spunea...

Sa fie...oricine, doar sa scape teafara :o3 OOO m-ai lasat in copac. Fug repede la next :D

Melodia saptamanii