Persoane interesate

joi, 19 aprilie 2012

Capitolul 17 - Surpriza !!!



Deci .. asta e surpriza . Initial am vrut sa va fac o surpriza completa cu , capitole noi din toate cele 4 ficuri , dar doar atat am reusit sa scriu . Si acest capitol am vrut sa-l fac mult mai lung , dar .. na ! va trebui sa va multumiti cu ce am reusit !
   Astept pareri !
_______________________________________________________________________________


Bella pov :

Momentul pe care il asteptam de atata vreme …
 Ochii lui aurii priveau direct in ai mei , iar timpul parca se apri . Edward era asa apropiat de mine , iar buzele lui aproape ca …
-- Marie , Edward ! Unde sunteti ? Ne intrerupse o voce enervanta si binecunoscuta .
Atunci , amandoi ne-am dat seama ce era sa facem , si ne-am departat rapid , Edward coborand din copac .
-- Ah … aici erati . Ce faceati aici porumbeilor ? Spuse vocea enervanta care nu-i apartinea nimanui altuia decat lui Emmet .
-- Ce prostii vorbesti aciolo ? Intrebe Edward incruntat , insa nu mai astepta raspunsul , ca pleca rapid .
 Eu ma simteam asa de prost , incat am crezut ca nu mai pot sa ma mai uit la el vreodata . Imi era rusine de ce am  aproape lasat sa ne se intample . Pentru Dumnezeu , el are o iubita ! Care intamplator …e … o alta eu .
-- Bella ! Ce faci acolo ? La ce te gandesti ? Striga Emmet .
-- Ce ? Ah .. Nu … nimic … Eu doar … ma gandeam la … ceva , am incercat eu sa spun si am coborat din copac , luand-o la fuga inapoi in padure .
                  ~~*~~~~Dupa cateva saptamani ~~~~*~~
-- Marie ! Marie ! Striga Alice disperata .
-- Alice ! Ce s-a intamplat ? De ce esti asa agitata ?intreb eu alarmata .
 
-- Marie ! Nu stii ce zi e astazi ? Intreba ea .
Am stat putin sa ma gandesc . Astazi era …
-- Ziua Bellei ! Ma lumina ea .
Waw ! Am uitat pe propria-mi zi de nastere ! Ma mustruluiesc eu mental .
-- Si … esti invitata la petrecerea surpriza pentru ziua ei de nastere ! Spuse aceasta foate entuziasmata .
-- Hmm… waw ! Merci . Apreciez , spun neentuziasmata de ideea unei petreceri .
-- Da . Deabia astept . Ma voi ocupa de muzica , lumanari , tort , cadouri vor aduce fiecare , si
-- Mda .. Am prins ideea , spun eu . Apropo , eu … trebuie sa plec , pentru ..
-A-I cumpara Bellei un cadou ? Intreaba ea .
-- Mda … cam asa ceva , spun eu plecand .
  Am inaintat spre inima padurii , acolo unde se afla casa mea . Am intrat repede inauntru si am inchis usa , ducandu-ma la etaj , si asezandu-ma la fereastra de la geamul meu .
Nu am mai putut sta la scoala mai mult de un minut , sa o ascult pe Alice . Nu e vina ei , doar ca .. Faptul ca mi-a adus aminte de ziua de azi , mi-a adus aminte de misiunea mea .
Astazi era ziua mult asteptata . Pentru asta m-am intors aici . Sa-mi schimb viata mea si pe a lui Edward .
Acum era momentul meu . Insa de ce ma simteam asa de rau ca parasesc lumea asta ?Nu conteaza . In curand nimic din toate astea nu vor mai conta , cand voi fi alaturi de Edward .
M-am ridicat de la ferastra si am iesit din nou in padure . Probabil ca tot astazi voi pleca , deci va trebui sa-I las doamnei Stephenie un bilet de adio , dar mai intai , trebuie sa-I gasesc Bellei un cadou .
 
Sa aibe o amintire de la mine si sa nu ma uite prea curand , m-am gandit .
Dar intrebarea era , ce anume ? Ce mi-am dorit eu dintotdeauna ? Nu imi placea sa mi se faca cadouri la fel de mult cum ni-mi placea nici sa cumpar . Hmm .. Sa cumpar , sa cumpar … nu-mi plac cadourile scupe care costa ceva , dar … cred ca ceva mai personalizat va aprecia , la fel de mult ca si mine . Dar acum am o alta intrebare … ce anume ? Tin minte ca jake mi-a dat o bratara cu un lup sculptat din lemn , deci fara bratari . Poate un lantisor ? Da .. Un lantisor , iar eu ii voi face un pandantiv . Trebuie doar sa gasesc un material potrivit …
Asa mi-am petrecut toata dupa amiaza , in loc sa merg la scoala sau orice altceva .
           ~~~~*~~~~ La casa familiei Cullen ~~~*~~~~
Pana la urma am gasit ceva , si sper ca-i va placea .
Am intrat in casa , la timp , caci tocmai atunci Edward si Bella coborau de la etaj . Bella era uimita de toate decoratiunile pe care Alice le-a facut , si tori ii urau “ La multi ani” desi ea nu se bucura de aceasta urare . Considera ca nu trebuia sa-I sarbatorim o zi de care ea nu se mandreste .  Stiu ca ea spera sa devina un vampir , dar nu-I doresc sa aibe o viata ca a mea .
Dar in sfarsit ajunse in fata mea , iar eu i-am intins cutiuta de bijuterii . Nu era ambalata ceea ce nu putea provoca nimic rau .
-- Oh .. . Marie , sincer , nu trebuia sa-mi cumperi nimic , spuse ea .
-
- Crede-ne , nimeni nu face exceptie ! Spuse Alice din spatele ei , doar sa o necajeasca pe bella .
- Marie , va trebui sa te obisnuiesti cu , comportamentul Bellei la cadouri .
-
- Ma rog … pe jumatate . Inca nu am reusit sa invat sa fac lantisoare , asa ca am avut putin ajutor ,  spun eu zambind .
- Stiu , spun eu , in timp ce toti ochii s-au indreptat spre mine . Adica … banuiesc , am incercat eu sa o dreg . De aia , am preferat sa-ti fac eu cadoul .
 
Belle se incrunta de confuzie si deschise cutiuta . O expresie de uimire se intipari pe fata ei , si mi-am dat seama ca-I place . Intotdeauna imi placeau chestiile simple , deloc scumpe sau sofisticate .
-- Ei Bella … ce parere ai ? Iti place sau nu ? Promit ca oricare ar fi raspunsul , nu am sa te mananc , am spus eu , incepand sa rad alaturi de ceilalti .
-- E .. E frumos . Uimitor , spuse ea , uitandu-se la mine si zambind . Multumesc !
-- N-ai pentru ce , ii spun zambind . Asa … deci unde este tortul ? intreb eu , intreptandu-ma spre masa de cadouri alaturi de care statea si tortul .
                      

7 comentarii:

Law spunea...

woow ce te-ai oprit asa:))
la inceput emmet nu trebuia cumva sa strige 'marie' in loc de 'bella'?

Stephany spunea...

Ba da ... am corectat ! Am cam ramas setata pe Belle :))

LoStInDr3aMs spunea...

aceeasi intrebare o am si eu...dar poate nu am inteles eu bine...in orice caz foarte frumos cadou...desi am eu asa un sentiment ca tot va pati ceva bella in aceasta seara...sper ca marie va reusi s-o salveze...dar as vrea deasemenea sa se afle adevarul,deja a suferit prea mult...abia astept urmatorul capitol:D

LoStInDr3aMs spunea...

scuze..am vazut mai tarziu ca ai corectat..deci nu mai am nici o intrebare:D

dya spunea...

Super capitol!Imi place cadoul pe care i l-a daruit Marie!Si abia astept sa vad ce se va mai intampla
,sper ca Bella sa nu pateasca nimic rau!:*:*

Miranda. spunea...

nu ma atrag cele Sf, dar asta a fost bun
nu sunt fana de mult, insa, imi place, ai pus bine in tema, insa nu e pe gustul meu.
imi pare rau. il citesc, dar... atat

Stephany spunea...

Stii ca nu esti obligata sa citesti , daca nu-ti place , nu ? Nu de alta dar sa nu creada cineva ca te-am fortat :))
Oricum , eu nu vreau sa influentez pe nimeni sa citeasca tot ce scriu . Nici mie nu-mi plac toate ficurile , chiar daca unele dintre ele sunt scrise de persoane cu care m-am imprietenit .
Poti sa citesti tot ce-ti pofteste inimioara :D Si nicodata nu-ti voi reprosa ceva :*

Melodia saptamanii