Persoane interesate

luni, 16 ianuarie 2012

Multumesc !

         
           Hei girls ! (mi- am abandonat sperantele ca vreun baiat ar citi ceva pe aici :D )
  Vreau sa va multumesc pentru faptul ca sunteti aici , alaturi de mine , si-mi sprijiniti pasii nesiguri in " Lumea scrisului " . Va multumesc ca ati fost mereu aici , si ca ati lasat comentarii , si ca m-ati incurajat , si m-ati laudata ( chiar si cand nu meritam ) .
    Nici nu as fi visat vreodata sa-mi doresc sa intru cat mai repede pe blog sa vad daca am mai primit comentarii , sau daca a mai venit cineva nou . Iar ceea ce voua vi se pare ca e putin , pentru mine conteaza enorm .
   Pentru ca ... eu nu ma uit neaparat ca o persoana ( de exemplu ) nu mi-a comentat la toate capitolele sau ca nu mi-a dat cate un comm la fiecate one-shot , sau ... etc . Pentru mine faptul ca o data la cateva zile imi lasati un comm in care imi spuneti ca ati citit ce am scris chiar daca nu a-ti comentat la toate postarile , ma bucura ! Ma bucura enorm sa vad ca exista oameni care imi apreciaza eforturile si nu ma chinui degeaba sa scriu aici .
      Pentru faptul ca mereu ati fost aici ,
                                                 Va multumesc !

Un comentariu:

KittygoesFoxy spunea...

Ai dreptate, draga mea! Mai ales acum, in timpul scolii, este foarte greu sa comentez si chiar sa postez la povestea mea. Fiind in an terminal, am cel putin 200 de compuneri facute si nu se vor opri pana la sfarstitul anului:( Asta-mi cam taie elanul:D

Melodia saptamanii