Persoane interesate

miercuri, 24 august 2011

Povestirile unei Tinere 36

         Dpdv Edward :

Eram in masina , indreptandu-ma spre casa . Si acum ma mai gandeam la sarutul ala . Dintre toate fetele pe care le-am sarutat la viata mea , si pot spune ca nu-s deloc putine , pe nici una nu am vrut sa o sarut asa de mult . Acolo , in masina , alaturi de ea , nu m-am putut abtine . Parca ar fi un drog pentru mine .
  Bine , mai e si faptul ca nici o fata nu mi-a putut rezista mai mult de 5 minute . De asta Bella era asa de speciala . Si acum , era a mea . E ceva la ea , care nu pot sa-mi explic . Ma atrage , de parca ar fi un magnet .
 Asa stateam  in masina , razand ca un bou , pana ce mi-am dat seama ca am ajuns in fata casei mele .
  Era si Jasper acolo . O-o ! Stiam ca aveam ceva de rezolvat . Stiam prea bine .
  Am coborat din masina si am intrat in casa grabit . Stiam ca toti ma asteptau . Am cam intarziat un pic cu Bella , imi spuneam eu in gand zambind .
- Edward , pe unde ai umblat atat ? ma intrebara toti .
- Am dus-o pe Bella acasa . Spun eu.
- Si asta ti-a luat 2 ore ? In fine , sa lasam asta . Edward , stii ce avem de facut nu ? spuse Emmet .
- Nu . Nu o voi face din nou , spun eu furioas .
- Nu prea avem de ales . Trebuie sa terminam cu asta o data pt totdeauna , interveni Jasper .
- Stiu , dar nu vreau sa o fac iar . Nu vreau sa se intample din nou , spun eu .
- Dar de data asta e diferit , spuse Emmet .
- Da . Emmet are dreptate Edward , spuse Jasper .
- Stati putin . Despre ce tot vorbiti ?interveni Alice curioasa .
- Baietii vor ca eu sa refac gasca , o informez eu pe Alice .
- Iar lui Edward ii e frica sa nu se mai intample ce s-a intamplat cu Jasper , completa Emmet .
- Edward , eu cred ca baietii au dreptate , spuse Alice . Gandeste-te la Bella . Daca acel Jacob ar ...
- Ajunge ! spun eu . Simteam cum furia ma cuprinde . Bine . Refacem gasca , dar numai de data asta ! spun eu .
- Bine . De abia astept sa rup niste capete ! spuse Emmet bucuros .
- Cred si eu ca mai ai nevoie de cateva . Poate asa vei trece si tu macar o data la mate , spuse Alice , in timp ce toti ceilalti au inceput sa rada .

   ****

A doua zi , am dat multe telefoane , si pe la amiaza , toata gasca plus inca cativa noi , s-a reunit in curtea din spate . Le-am spus despre ce era vorba , asa ca in acea seara am atacat .
  Plaja La Push . Acolo era ascunzatoatea Volturilor . Acum parea goala . Dar nici pe departe nu era asa . Gasca Volturilor ne asteptau . Iar acum aveau si niste oameni noi . Asta nu ne-a intimidat , desi , pareau destul de experimentati intr-ale luptei .
            


 Ne-am apropiat , iar eu le-am spus alor mei , ca Jacob e al meu .
Lupta a inceput foarte repede .  Cei mai noi baieti , se miscau repede , insa nu gandeau la fel de repede , asa ca au fost usor de invins . Cand am ajuns la cei mai puternici , a fost mai greu .
  Se parea ca Jacob era destul de bun . Gandea rapid , si avea reflexe bune . Dar nu era mai bun ca mine .
      
  Am inceput sa ne batem . El avea reflexe bune , insa eu eram mai rapid . In scurt timp el s-a saturat de " micul nostru joc " , si a scos un cutit .  La fel ca in seara cand Bella ...
   Furia ma lovit ca o bata de baseball , iar in urmatorul moment , Jacob era pe jos , cu propiul cutit infipt in abdomen .
  Toata gasca Volturiol a luat-o la fuga ( sau care a mai putut sa fuga ) vazand scena aia .
 Apoi , sirenele politiei ne-au facut si pe noi sa plecam .

_____________________________________________________

Ultimul capitol :(
Imi pare asa de rau ca s-a terminat . Si spun asta cand eu am scris totul . Cred ca si voua va pare rau . Dar trebuie sa recunoaste-ti ca erati curiosi cum se va termina . Nu ?
 Ei bine , maine voi pune Epilogul .  Cu multa dragoste Stephany !
   PS  :    Andreea , o sa ma mai gandesc daca ma voi mai apuca de inca un fan fic twilight . Ceea ce e foarte putin probabil , fiindca mai am inca 2 ficuri la care nu am mai scris de mult , si vreau sa le termin . Pupici , si multumesc de comentarii ! :-*

4 comentarii:

Anonim spunea...

As vrea mt de tot ca tu sa continui scri minunat

Law spunea...

asa-i trebuie lui jacob!!hehe:))
e trist ca se termina:(
da-mi voie sa-ti zic ca ai facut o treaba minunata.
succes cu celelalte ficuri ce le scrii.
:*:*:*

Anonim spunea...

ce bine!!!
asta merita jacob si mult mai mult...
e super ficu si ma buucr ca vei mai scrie:)
astept epilogul
sper sa fie happy end..

KittygoesFoxy spunea...

go eddy!chiar s-a terminat?ce chestie...in fine ma duc si la epilog

Melodia saptamanii