Persoane interesate

duminică, 8 ianuarie 2012

How it begining !



Hei !
Stateam si ma gandeam . Cum am ajuns eu aici ? Simplu . Totul a inceput acum 1 an , intr-o dimineata ploioasa ( de fapt cred ca era iarna - deci era o dimineata nintoasa ? whatever !) cand colega mea de clasa , si totodata o foarte buna prietena de-a mea , Alice ( chiar asa o cheama ! ) a venit la scoala cu o carte . Si ghiciti ce carte : Twilight . Nu ca mi-ar fi pasat , insa mi-a atras atentia destul de mult , deoarece , o fosta colega de-a mea din generala ( totodata si Miss Perfectiune preferata profesorilor ) citise toata seria , si practic era obsedata de ea . La inceput am ras de entuziasmul lui Alice pt vampiri , insa mi-am propus sa incerc si eu . Si , dupa cum s-a dovedit , am ajuns si eu o obsedata de vampiri :D . OK . Chestia este ca oamenii se plictisesc dupa o perioada de obsesiile lor , insa , daca nu v-ati dat deja seama , eu nu sunt o persoana normala :D
  Si asa , obsesia mea pentru Twilight , m-a impins sa caut mai mult , si asa am ajuns pe un blog . Din pacate , memoria mea nu-mi permite sa-mi amintesc despre ce era , si al cui era , insa acolo am citit primul meu fan fic , si pot spune ca m-am indragostit pe loc de aceasta lume a blogosferei .
   Au urmai apoi , mai multe cautari si citirea multor ficuri si am ajuns intr-un punct , in care , imi doream sa scriu si eu . Ma gandeam ; " Cat de greu poate sa fie ? " Si asa am ajuns sa am propiul meu blog . Insa nu am inceput direct sa scriu ficuri . Nu !!!! Asta s-a intamplat mai tarziu .
   Si ca sa fiu pe deplin sincera , asta a fost al doilea meu blog . Imi propusesem ca primul sa ramana ca un fel de jurnal sau doar sa postez chestii interesante pe el .
   Insa , curand a fost si el transformat intr-un blog dedicat fan ficurilor .
Apoi , mi-am spus ca eu vreu neaparat un alt blog pe care sa-mi postez toate chestiile , asa ca mi-am mai facut inca unul .
 Nebunia sortii a facut ca si acela sa fie dedicat tot ficurilor ( din pacate , nu am reusit sa termin ce am inceput ) . Chiar ma gandeam sa-l inchid , si inca ma mai gandesc la asta . sau ... poate ca voi termina ce am inceput odata si odata .
  Si ... cam asa am ajuns eu in nebunia asta a blogurilor .
      Doar o fata visatoare , cu multa imaginatie ( asa cum toti imi spun :D ) , nu stiu daca si talent , insa vad ca pana acum , m-am descurcat :)
       Doar eu . Eu si gandurile mele , sperantele ca voi ajunge sa fiu faimoasa :D Si sa stiti ca niciodata nu am vrut sa fiu cine stie ce pe aici . vroiam doar sa am multe comentarii si vroiam sa am multi vizitatori care sa imi spuna ca sunt buna in ceea ce fac si sa continui .
      Niciodata nu m-am gandit sa imi fac un blog din care sa scot bani . Doamne , NU ! Nici macar nu m-am gandit la asta ( ei , bine , poate ca m-am gandit , insa nu am pus si in practica :D ) , pt ca , ce fac eu aici , este din iubire pt Twilight , ( si nu neaparat pt vampiri , ci mai mult pt supranatural ) . Si sa nu uit de pasiunile mele . Fac asta pt MINE in primul rand insa si pt VOI .
 Si apreciez fiecare comentariu , si fiecare sfat , fiecare incurajare , imi da forta si ma face mandra ca ... am reusit sa fac si eu ceva care sa placa celorlalti .
 Si sa va spun drept , numai comentariile voastre m-au adus aici . Ganditi-va ca daca nu as fi primit vreun comm , as mai fi scris ? NO WAYYYY !!!
 La ce bun daca numeni nu citeste ?

  Cam atat cu viata mea :) Sper ca nu v-am plistisit ( STIU DEJA CA AM FACUT-O ! )  asta daca ati avut rabdare sa cititi ce am scris :D ( Eu una niciodata nu am rabdare sa citesc chestii asa de lungi :) )

  Ma gandeam sa scriu un One-shot . Ma mai gandesc :)

 Sa aveti grija de voi !
            Kisses :X

4 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

Nici eu nu mi-am pierdut obsesia pentru Twilight, inca mai plang cand aud Bella's lullaby.
Dar nu ai intru totul dreptate cu postul. Cel putin, din punctul meu de vedere. Cum adica
" Ganditi-va ca daca nu as fi primit vreun comm , as mai fi scris ? NO WAYYYY !!!
La ce bun daca numeni nu citeste ?"
Eu iubesc sa scriu, ma eliberez, si da, imi pasa daca primesc comentarii sau nu. Daca intr-o zi voi ajunge ca nimeni sa nu-mi mai citeasca povestea, nu voi mai posta ca sa nu tin blogul de pomana, dar nu ma voi lasa de scris. Niciodata. Pot primi sute de descurajari. Este unul din putinele lucruri care ma face fericita si nu as renunta la el doar pt ca nu am primit comentarii.
Scuze pentru kilometricul comentariu, nu m-am putut abtine.

Law spunea...

povestea mea e asemanatoare ca a ta Stephany....citeam toata ziua ficuri,eram nebuna dupa ele....si asa am ajuns sa-mi fac si eu un blog..;;)

andreea spunea...

ceva de genu mi s-a intamplat si mie dar in cazul meu prietena mea Maria(nu Alice) a citit cartile si tot vorbea despre ele si m-a convins sa citesc si eu iar colegele mele (de fapt foste ca asta s-a intamplat in generala)spuneau ca si ele au citit cartile si nu au fost asa obsedate ca noi si ca eu am ajuns mai rau ca ea si tot de la Maria am aflat ca sunt 4 carti publicate si din cartea 5 se gasesc doar 12 cap pe net si dupa ce am citit cele 12 cap nush ce am scris pe google despre a 5 carte si mi-a aparut ficul Antoniei Noapte fara luna care este defapt Luna Noua din perspectiva lui Edward si primul meu fic citit, de acolo am inceput sa citesc ficuri

Law spunea...

la mine,eu am fost acea Alice care a descoperit cartile:>:D

Melodia saptamanii