Persoane interesate

miercuri, 17 august 2011

Povestirile unei Tinere 30

Dragi fani ai blogului meu . Ma bucur nespus ca mi-ati fost alaturi inca de la inceputul acestui fic , pe care nu m-am gandit niciodata sa-l abandonez , si nici nu o voi face .
 Ne aflam aici martori la cel de-al 30- lea capitol , indreptandu-ne cu pasi repezi spre sfarsitul ficului . Nu va ingrijorati , ca nu se termina nimic . As mai avea vreo 10 capitole pana la terminarea lui .
  Deci , fiindca tot v-am plictisit cu discursul meu , am sa va las " surpriza " promisa . De fapt nu e chiar o surpriza , fiindca va eram datoare cu un capitol de ieri . Daci , va las sa cititi !


____________________________________________________


Au trecut deja 2 saptamani , de cand Jasper a fost ranit ,si 3 saptamani de cand eram in Forks .
Glezna mea era perfect vindecata dar inca mai mergeam cu masina lui Edward .
 Jasper fusese externat vineri seara , si luni va merge la scoala . Nu am avut curajul sa-i spun ce sa mai intamplat cat lipsise el , dar in seara asta trebuia sa afle .
 Nu stiam cum va reactiona , dar sunt sigura ca se va enerva . M-am hotarat ca mai bine sa afle de la mine decat de la altii , asa ca m-am furisat pana la camera lui si am batut usor la usa .
- Intra , spuse Jasper .
- Buna ! Cum te mai simti ? intreb eu .
- Ca si acum 30 de minute , cand m-ai intrebat acelasi lucru , spuse el zambind. Era in toane bune , deci de data asta trebuia sa-i spun . Nu puteam sa fiu o lasa . 
- A, scuze, spun eu.
- Nu-i nimic. Intra. ma indemna el
Am intrat si m-am asezat pe in scaun de langa patul sau . El statea pe pat si se uita la un meci de fotbal , desi nu era prea entuziasmat de joc .
  Tata , impreuna cu cativa prieteni de la servici ,cand  mai venea acasa sa vada cate un meci , era vai si amar de urechile mele . Urlau entuziasmati cand dadeau un gol , huiduiau cand cealalta echipa inscria , sau alte chestii " pe care doar barbatii le pot intelege ".
 - Deci , cu ce ocazie pe la mine ? intreba Jasper .
- Vroiam sa vorbesc ceva cu tine , dar daca esti prea ocupat cu meciul de fotbal , putem vorbi alta data .
Ce greseala imensa am putul face ! Las-o ! Dai inapoi ? ma mustam eu in gand
- O , nu ma deranjezi . Meciul e in reluare , spuse el . Deci ce vrei sa vorbim ?
- De fapt vreau sa-ti spun ceva .
- Sunt numai urechi, spuse el zambind.
- Jasper, cat ai fost tu plecat , s-au intamplat o multime de lucruri . Si eu m-am cam ... imprietenit cu familia Cullen . Spun eu pregatindu-ma sa se tipe le mine . Lucru pe care l-a si facut .   
- Ce ai facut ? spuse el nervos .
- Stiu ca suna rau ,dar ...
- Ti-am spus ! continua el .De ce a  trebuit sa te indragostesti tocmai de el ? 
- Nu m-am indragostit ! ma rastesc si eu la el. Doar ne-am imprientenit ! Si ...
- Mai e ceva ? intreaba Jasper .
- Edward mi-a spus de Irina . i-o tai eu scurt .
- Nenorocitul .... Ce-i fac ! ameninta el nervos .
- Nu , stai ! Ce s-a intamplat ? Adica stiu povestea , dar nu inteleg de ce nu te-ai impacat cu Edward , dupa ce ti-a spus ca Irina era pusa de Aro sa va desparta ?
- Nu stiu ! Eram suparat atunci . Nu am vrut sa accept adevarul . Am crezut ca e vina lui . Si ca ma minte pt a ne desparti . Chiar am crezut ca Irina ma iubit . Dar , se pare ca m-am inselat, spuse el cu un zambet trist pe fata . A recunoscut chiar ea , ca nu era interesata de mine . Dar am fost prea mandru sa imi cer iertare .
- Deci tu l-ai iertat ! Doar ca nu i-ai spus asta . spun eu .
- Dap , dar sa nu-i spui asta . spuse Jasper , revenind la a fi el insusi .
- Bine , spun eu  zambind .
 Luni dimineata , Jasper a plecat la scoala cu masina lui , iar eu , am venit cu Edward , ca deobicei . Nici nu si-au vorbit cand s-au intalnit . S-au uitat unul la celalalt pentru cateva clipe , apoi , au intrat in masinile lor . I-am spus lui Edward ce mi-a spus Jasper in seara aia . Nu m-am putut abtine .

 Totul a decurs ca de obicei , chiar si la pranz . Eu tot cu familia Cullen am stat , iar el tot cu prietenii lui .
- Bella ! Ti-a venit iubitelul spuse Emmet razand , cand Jasper a intrat pe usa .
 Edward i-a dat un pumn pe sub masa , iar pe mine ma bufnit rasul .
 Alice deveni trista . Nu-mi placea sa o vad trista .
- Hei ! Nu stiu de unde ati scos voi povestea asta. Adevarul este ca  Jasper este ...frate`miu .
Toti s-au innecat .
- Poftim ? intreaba Emmet .
- De aia veneam cu el cu masina . Mama lui , e iubita tatei .
- Waw , asta da veste bomba ! spuse Alice chitaind de fericire .
- Wow ! Alice , mai incet ca ne spargi timpanele , spuse Em .
Cam asta a fost cel mai interesant lucru pe ziua aia .
 Apoi , in alta zi , eu si Alice , am planuit sa-i impacam pe baieti . Asa ca i-am dus in aceeasi camera si i-am pus sa se impace .
 Au cam protestat la inceput , dar pana la urma au cedat , si s-au impacat .
 Acum , totul era minunat .

________________________________________________

Hei ! V-am luat in considerare voturile pe care le-ati dat , asa ca peste vreo 3 capitole , veti avea parte de ceea ce ati vrut .
                                                                                XOXO Stepahy
Si stiu ca e cam tras de par cap la sfarsit , dar chiar nu aveam idei pt protestul baietilor . As fi putut face eu ceva , dar decat sa o dau in bara , am spus ca mai bine doar va povestesc pe scurt .Va rog sa nu va supy pe mine . :(

7 comentarii:

Anonim spunea...

dragut..:)
va aparea jake?:))
aaa,vroiam sa iti spun un lucru...nu te supara,doar ca eu cred ca la sfarsit te-ai cam grabit ,adika de la "Cam asta a fost cel mai interesant lucru pe ziua aia"Totul a fost cap rapid,puteai sa ne "areti" cum au protestat cei doi...etc
In rest imi plaaace tare mult:*

Law spunea...

eii lasa k e bine ca s-au impacat:X..
akum jasper sa fie indragostit de alice si bella sa nu se incurce cu jake:D
astept cu nerabdare urmatorul cap.:D:D:*
si dak il ai scri nu ne mai chinui si posteaza-l te rog!:P

experimentul2011 spunea...

Super
Nu-i nimic la toti se intimpla.

Anonim spunea...

deci edward si jasper s+au imoacat?
era interesant sa dai si detalii,dar e ok
pupici

Anonim spunea...

impacat*

KittygoesFoxy spunea...

stiu cum esati setaie imaginatia so...cred ca toti suntem ok:D asteptam next-ul

andreea spunea...

c e bine ca s-au impacat

Melodia saptamanii