Persoane interesate

vineri, 6 aprilie 2012

Meet Edward Cullen - Capitolul 1.

-         Uite, incearca sa iti tii echilibrul, spuse Bella tinand de maini o fetita care abia se
tinea pe picioare cu acele patine.
Bella era patinatoare de cand se stia. Nu a vrut sa devina profesionista, asa ca s-a angajat ca instructoare de patinaj pentru copii.
Avea un loc de munca pe placul ei. Orar lejer. Lucru distractiv. Mai ales seful ei - Jacob Black, un barbat superb si foarte dragut.
-         Dar nu pot! Imi e prea frica. Sa nu-mi dai drumul, spuse fetita uitandu-se la
picioarele ei.
      -    Nu-ti dau drumul. Ai doar putina incredere in tine, bine?
      -    Nu pot! Spuse fetita, cu lacrimi in ochi.
      -    Bine atunci … cred ca nu vei invata niciodata sa zbori. Spuse Bella dandu-I drumul la maini si facand un dublu axel.
Fetita se uita la Bella uimita.
      -    Vreau si eu sa pot face asta! Spuse ea.
      -    Atunci dovedeste ca vrei cu adevarat, spuse Bella. Patineaza pana la mine.
Fetita inchise ochii si incerca sa se miste pe gheata, dar nu reusea.
      -   Nu asa draga.
Trebuie sa aluneci- nu sa mergi, o incuraja Bella.
Fetita deschise ochii, lua o gura de aer si se uita la Bella. In urmatorul moment, patina. Ea se uita uimita la picioarele ei si pe data se inveseli.
-  Pot sa patinez, pot sa patinez! Nu pot sa cred! Tipa ea de fericire insa, fiind neatenta cazu direct in fund.
Se bosumfla imediat, si buza de jos incepu sa-i tremure. Bella veni imediat langa ea si o ajuta sa se ridice.
- Nu pot sa patinez, se planse ea.
- Ba poti. Ai vazut doar. Ai nevoie doar de antrenament. Nu poti sa inveti sa
patinezi din prima zi, spuse Bella.
- Dar …am cazut. Iar tu …zbori. Sunt varza! Nu voi putea niciodata sa patinez ca
tine.
- Hei! Spuse Bella ridicandu-I fata sa se uite in ochii ei. Nu esti varza. Te descurci
chiar mai bine decat am facut-o eu la inceput.
- Serios? Intreba fetita mirata.
            - Da! In prima mea zi, nu am avut curajul nici sa ma desprind de margine. A fost nevoie de doi baieti sa ma ia pe sus fiindca nu vroiam sa-mi dau drumul.
Fetita incepu sa zambeasca.
            - Chiar nu au putut sa te scoata de pe gheata decat cu 2 baieti? Intreba ea amuzata.
- Da. A fost asa stanjenitor, spuse Bella zambind si luand-o de maini pe fetita.



                                        ~~~~*~~~~~*~~~~

De pe margine, Jacob o privea zambind. Visa sa faca din Bella o vedeta, chiar daca ea un era de acord cu aceasta. Stia ca va avea mult de lucru, insa stia ca va reusi sa o convinga pana la urma.
Insa … dorinta sa avea un secret, Jacob o iubeste. Doar ca, era o dragoste murdara - o dorea in patul sau.
Dupa ceva timp, telefonul lui Jacob suna.
-         Alo? Raspunde acesta.
-         Jake, frate! Ce mai faci?
-         Sam! Bine, tu?
-         Bine. Uite de ce te-am sunat. Stiu ca aveai o patinatoare si am nevoie de ea sa castige un concurs de patinaj. Ce zici, te bagi?
-         Nu stiu ce sa zic … ea nu vrea sa participe la concursuri.
-         Lasa ca o convingi tu! Ai metodele tale, rise Sam. Ne vedem la concurs.
-         Bine. Pa ! Spuse Jake.

                                         ______*______

Dupa terminarea programului, Bella dadu sa plece acasa. Insa Jake o opri, spunandu-I ca are ceva important de discutat cu ea.
O chema in biroul lui si ii spuse sa ia loc, in timp ce el se aseza in fotoliul sau de piele.
-         Bella, te-am inscris la un concurs. Spuse el impreunandu-si mainile peste birou.
-         Jake, de cate ori trebuie sa-ti spun ca nu mai vreau sa particip la nici un concurs?
Stii ca m-am lasat de asta acum mult timp in urma.
-         Stiu, insa trebuie sa-ti spun ca e pentru o cauza nobila, spuse el.
-         Da? Si care e aceea? Sa-ti fac reclama gratuita? Spuse ea nervoasa.
-          Bella, nu fi asa. Stii ca eu niciodata nu te-am obligat sa faci ceva ce nu ai vrut.
Insa concursul asta e o opera de caritate pentru copii bolnavi de leucemie. Dar … daca nu vrei sa ajuti bietii copii care sunt pe moarte …
-         Nu am spus ca nu vreau sa-I ajut! Spuse ea. Am crezut ca vrei doar …
-         Sa profit de talentul tau? Bella, drept cine ma iei? Stii ca nu ti-as face niciodata
asa ceva! Spuse Jake.
Bella se uita rusinata in pamant:
-         Scuze … Sunt asa o fraiera!
-         Deci … participi? Intreba el increzator.
-         Pentru copii! Spuse ea.
-         Pentru copii!

                                           --*--Ziua concursului -*-

       - Waw! Jake frate!
Se descurca minunat! Va castiga cu siguranta! Spuse Sam uitandu-se cu mandrie la Bella care era pe gheata si dadea tot ce avea ea mai bun.
      - Stiu! Spuse Jake.
      - Unde ai tinut-o ascunsa atata timp? E fantastica. Face ca celelalte patinatoare sa arate ca niste amatoare. Acum ar fi la mondiale daca ar fi participat!
Spuse Sam.
    - De fapt, a fost la mondiale, insa a renuntat dintr-un motiv pe care nici eu nu il cunosc.
Iar acum, nici nu vrea sa auda de vreun concurs.
   -  Dar totusi … cum ai reusit sa o convingi? Intreba Sam din nou.
   - Eh … singur ai zis, am metodele mele! Spuse Jake mandru, zambind siret.
   - Esti asa un …
   - Macho? Sam raspunse afirmativ. Da, stiam … il completa Jake razand. Insa ochii sai flaminzi nu au parasit trupul bine sculptat al fetei.


___________________________________________________________

 Astept comm-uri . Pareri , reclamatii , sau ... orice doriti sa impartasiti cu mine :D
   Si mai ales parerea in legatura cu ficul :)

10 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

e o idee asa promitatoare.....abai astept sa vad cum il va intalni pe edward......sunt asa curioasa:)):X
jake nu prea imi place:))
dar hai sa il consideram nevinovat...hai cu next-ul!!!!

dya spunea...

Pe mine mai convins,imi place!Si astept next-ul cu nerabdare!:*:*

Law spunea...

o alta bella,un alt jake,o sa fie si alt edward?;;)
imi place ideea mult,de abia astp urmatorul capitol...:D

experimentul2011 spunea...

Steph esti foarte bravo. Imi pare rau nu prea am timp sa las comentariu. Deci fac un trei in unu ;) Am citit tot ce ai postat la celelalte ficuri. Si pot sa spun doar ca m-ai lasat in suspans. Multumesc pentru sansa oferita ideii mele. :*

Raluk spunea...

Eu astept capitolul 2, sper sa vin repede :X:X:X mai facut foate curioasa:D
:*:*:*

Miranda. spunea...

pentru copiii ?
eu un singur lucu sper, ca ea sa nu ajunga ulterior mamica.

BissiBee spunea...

Imi place ft mult ideea , numai ca (sper sa nu te superi pe mn ca iti spun ast:D ) dar mi se pare ca o iei prea repede , treci de la o actiune la alta prea repede si nu prea descrii , ar trebui sa dai mai multe detalii (parerea mea) In rest e chiar foarte buna ideea si chiar imi place :D

Stephany spunea...

Hei BissiBee !
Multumesc mult ca ai ajuns si pe blogul meu . Pt mine fiecare cititor conteaza si cand mai lasa si cate un comm , ma bucur enorm .
:D
Multumesc mult de tot ca-mi atragi atentia in privinta anumitor lucruri , si ca-mi dai sfaturi . Chiar asta si vreau de la cititorii mei . Sa-mi spuna parerea lor si sa ma indrume spre calea cea buna :D
Pe viitor voi incerca sa rezolv problema :)

Anonim spunea...

Un bun prim capitol.Imi place atitudinea lui Jake, faptul ca e altfel de cum il stiam. Ma duc la next!! :)

Maria Corina spunea...

Imi place mult .
Ma duc la next sunt nerăbdătoare sa vad ce se intampla.

Melodia saptamanii