Persoane interesate

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Fic nou !!!!!!

Hei ! Dupa mult , mult timp , m-am decis sa incep un fic nou . Insa exista o parte buna si una proasta .
Partea buna este ca va fi cu vampiri si cu edward si Bella , si va fi cu totul nou fata de orice ati mai citit pana acum . Partea proasta , este ca .... va fi foarte scurt . Intentionez sa il fac de aproximativ 5-6 capitole . Depinde de cata imaginatie am . Insa , daca imi vin idei , il voi face mai lung .

        Fan-ficul se numeste Project : Returning in time

Si , am sa va las aici si rezumatul :

Povestea incepe , cand Edward o paraseste pe Bella in padure . Intr-o zi , fiindu-i foarte dor de Edward , se intoarce in poenita lor . Acolo se intalneste cu Laurent , care vrea sa o omoare , insa hainta intervine cam tarziu , caci Bella fusese deja muscata , iar acum se transforma . jabob , nu se indura sa o omoare si ramane cu ea pana devine vampir .  Laurent a scapat cu viata din labele lupilor si fuge la Victoria .
    Iar Bella , dupa ce se trezeste ca e vampir , vrea sa-l caute pe Edward . Insa dupa ce afla de la Alice o veste ingrozitoare , doreste sa repare totul si sa o ia de la inceput . Va gasi ea o cale de a se intoarce in timp sa se salveze pe sine si pe iubirea ei , Edward ?



Si aici v-am lasat in suspans . Sper ca va iesi ceva frumos si ca voi avea multi cititori !

6 comentarii:

Law spunea...

suna interesant..ma duc la capitolul 1:D:P

andreea spunea...

fic nou?! ma duc la primul cap

dya spunea...

Imi place, ideea este foarte interesanta.
Ma duc la primul capitol:*

Anonim spunea...

Abia astept sa il citesc

Lovebydawn spunea...

Interesant .Am fugit la primul capitol.

dwd spunea...

La sfârşitul anului noi organizăm Premiile (—`•._.•The Gift of Passion•._.•´—)
...în cadrul cărora ai primit un premiu. Felicitari !
Ganduri bune fug spre voi, sanatate si noroc! Sarbatori fericite si un An Nou de poveste! La multi ani!
Cu drag, Angel Hope. (Aici găsesti diploma: http://ellaangelofhope.blogspot.ro/2012/12/premiile-gift-of-passion.html )


Melodia saptamanii