Persoane interesate

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Hei guys !

Tocmai eram pe aici , si ma uitam pe cateva bloguri . Am postat cap 3 din The Vampire Hunter pe care il pute-ti citi dand un click pe titlul din stanga sus , si acum chiar ma plictiseam . Numeni nu mai scrie , nimeni nu mai comenteaza ....
   Ce sa fac si eu ?
Tot astept sa mai puna careva un capitol nou , dar vad ca toti sunt in vacanta :D
     Va las si o melodie frumoasa de-a lui Demi Lovato , care mie imi place .


          Oricum , vroiam sa va spun ca m-am hotarat sa scriu cate un capitol la 2 saptamani , deoarece nu mai am inspiratie , si nici timp  ( scoala asta ! ) . Asa ca voi scrie intr-o saptamana la un The vampire Hunter , iar urmatoarea saptamana la Project : Returning in time .
         Stiu ca probabil nu va convine , insa nu prea am ce sa fac .

   In plus , ma gandeam sa incep un alt fic ( nu sunt nebuna !!!! daca la asta va gandeati :D ) . Doar ca Veronica Experimentul mi-a propus o idee de fic superba , asa ca ma gandeam sa mai fac un fic .
 Sincer nu stiu cand voi avea timp de toate 3 . Acum o cred pe Twilight Purple cand spune ca nu are timp sa posteze ( Apropo , ador tot ce scrie , Si de fiecare data cand posteaza un capitol nou , mai vreau inca unul , si tot o bat la cap cu asta . Saracuta ! :( Scuze ! )
   Bineinteles ca voi face o postare noua cu rezumatul noului fic care se numeste .... Meet Edward . Dupa cum v-ati dat seama , este tot un fan-fic-twilight . Asa ca .... va trebui sa mai asteptati putin .
      Ciao ! And .... see you next time !
                                 Kisses :X

6 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

uuuu..suna foarte tentant...,,Meet Edward" abia astept sa vad ce-ti mai trece prin capusorul ala genial:))
cat depre postatul capitolelor,te inteleg...mai bine scrii cand simti decat sa scri doar pentru ca te simti presata:x:x:x
abia astept viitoarele tale postari:d

experimentul2011 spunea...

sa stii ca eu am sa te ajut cu noul fic, cum si am promis :*

KittygoesFoxy spunea...

O idee foarte buna
! Eu am ramas in urma cu cititul fic-urilor, dar promit ca maine trec, citesc si comentez!
Pupici!

raluk spunea...

off .. si eu care ma gandeam ca o sa citesc maine sau zilele astea un nou capitol de la "Project : Returning in time" . da nu conteaza am alt capitol de citi .. oricum felicitari pt munca depusa >:D<

Law spunea...

te inteleg...eu am alta problema...am timp dar nu am net...vad eu cum fac:)):D
'Meet Edward',ce-mi place cum suna.:D

andreea spunea...

yey inca un fic
ma bucur

Melodia saptamanii