Persoane interesate

marți, 9 august 2011

Povestirile unei Tinere 20

-         Bella ? Esti aici ?
-         Lasa-ma . Nu vreau sa vorbesc cu nimeni . strig eu .
-         Aici erai ! spuse vocea care acum se auzea de langa usa mea . Vino ! Vino afara .
-         Nu  ! Am spus ca un vreau sa vorbesc despre asta .
-         Vino afara , si iti promit ca nu te pun sa vorbesti despre asta . spuse vocea pe un ton bland .
 Am stat putin si m-am gandit . Oricum nu puteam sta inchisa aici la nesfarsit . Am deschis usa si am iesit , doar ca sa vad niste ochi negri care se uitau la mine bland . Era o fata . Avea pielea alba , parul negru , scurt , facut tepi . Cred ca am mai vazut-o undeva . A, da , e sora lui Edward . Alice , parca .
-         Esti bine ? ma intreba Alice .
-         Da . Scuze ca am tipat la tine . Am avut un acces de furie , ma scuzam eu .
-         Ai plans . spuse ea .
Nu era o intrebare , ci o afirmatie . Totusi simteam ca trebuie sa-i raspund .
-         Da . Dar nu mai conteaza .
-         De ce ai plans ?
Se uita la mine cu niste ochi blanzi . Era chiar draguta acum ca o vedeam de aproape . Ea a interpretat gresit pauza pe care am lasat-o in vorbirea noastra  uitandu-ma la ea .
-         Scuze , spuse ea . Am spus ca nu trebuie sa vorbesti despre asta , iar acum eu fac exact pe dos . se scuza ea .
-         Nu-i nimic ,spun eu .
Era ciudat , dar vroiam sa-i spun tot  , ca si cum ea era cea mai buna prietena a mea .
-         Aaa…. Tu esti Alice , nu ? Sora lui Edward . spun eu.
-         Da . Nu prea ma mandresc cu asta , dar da . Sunt Alice , si sunt sora lui Edward .
-         Nu stiam ca are o sora asa de draguta .
Amandoua am inceput sa chicotim .
-         Nu semanati prea mult , spun eu , dandu-mi seama de ce spusesem abia dupa ce am rostit cuvintele . O, scuze , el e fratele tau , nu vroiam sa …
-         Nu-i nimic , spuse ea . Deci e adevarat !
-         Ce sa fie adevarat ? intreb eu .
-         Ca tu esti singura fata care i-a rezistat farmecului lui frate`miu . E chiar foarte interesant . Nu stiu daca stiai , dar fetele ca tine sunt pe cale de disparitie . spuse ea razand . Am inceput amadoua sa chicotim .
-         Dar , nu trebuie sa pui la suflet . In plus esti norocoasa ca esti cu Jasper …
-         Nu si tu ! Alice , asta e motivul pt care am reactionat asa .
-         Jasper ? Ti-a facut ceva ? V-ati certat ? Ce s-a intamplat ?
-    Nu ! spun eu aproape strigand . Toata lumea crede ca umblu cu Jasper si Edward in acelasi timp . Dar adevarul e ca nu sunt cu niciunul .  Si nici nu vreau sa fiu , dar e foarte umilitor sa vezi cum ceilalti se uita la tine de parca ai fi o usuratica .
-   Deci tu nu esti cu Jasper ? intreaba ea
-   Nu ! E doar un zvon . Acum , cu siguranta nu voi mai avea prieteni , spun eu trista
-   Nu-ti face griji ,spuse Alice . Te poti baza pe mine oricand , daca asta te ajuta cu ceva .
-   Pentru o persoana pe care deabia am cunoscut-o , poti fi o prietena destul de buna , spun eu zambind .
-   Merci ! spuse ea zambind , dar vrand sa para serioasa .
-   Acum chiar nu stiu cum sa rezolv situatia , spun eu intristandu-ma din nou .
-   Bella , stii ce spune tatal meu mereu ? Daca nu-i poti invinge , atunci alaturate lor !
-   Alice ! Esti geniala ! spun eu bucuroasa .
-   Serios ?
-   Da ! trebuie sa plec . Vorbim mai tarziu , ii spun eu .
Alice mi-a dat ideea geniala . Daca Jasper a spus la toata lumea ca suntem impreuna , atunci am sa-i fac o scena in fata tuturor . Era timpul sa-mi pun in aplicare talentul meu de actrita .
A intrat in cantina cu pasi siguri , indreptandu-ma spre masa lui Jasper .
Toti se uitau la mine .Inclusiv prostul de Edward care parea agitat si iritat .
M-am asezat la masa , in fata lui Jasper , uitandu-ma in ochii lui . Deabia reuseam sa nu zambesc .
Ceilalti de la masa , au inceput sa chicoteasca si sa-si dea ghionturi cu coatele .
Jasper se uita la mine serios .
-  Ce cauti aici ?
-  Ce ai patit iubitule ? Nu pot sa stau la ceeasi masa cu tine ? intreb eu .
-  Ce ? ce tot vorbesti acolo ? intreaba el confuz .
-  Haide iubitule , cat mai vroiai sa sa pastram relatia noastra secreta ? Oricum toata scoala stie . Nu are rost sa ne mai ascundem .
Vorbeam de parca erau vreo pitzipoanca . Aveam o voce asa de lingusitoare ca-mi venea si mie rau numai cand o auzeam .
-  Ai inebunit de tot ? Ce tot ...? spuse apoi se opri cand vavu ca eram cat se poate de serioasa . Fata lui se schimbase de la confuzitate , trecu la nervozitate . Si apoi sopti mai mult pentru el : Nu pot sa cred !
Ceilalti incamai incercau sa-si inabuse zasetele , iar eu eram cat se poate de serioasa .
Jesper isi ridica privirea spre mine .
-  Cine ti-a spus asta ? intreba el nervos .
Toti tacura ca la comanda .
- Angela si Jessica . Se pare ca prin toata scoala umbla zvonul asta , spun eu serioasa .
- Omule ! e-i cu tine ? De ce esti asa de incordat ? zise unul  dintre baieti .
- Lasa-ma Mike ! zise Jasper ganditor . Apoi isi reveni , si se uita la Mike . Unde e Andre ?
- Nu stiu . Zicea ceva de nu proiect la biblioteca . Ciudat nu ? De cand intra el in biblioteca ?
-  Deci acolo s-a ascuns . Sa vezi ce-i fac dobitocului aluia ! Ii rup capul . spuse Jasper nervos , dupa care se ridica si iesi din cantina .
 Toti au ramas uitandu-se upa el . Eu am profitat de neatentia lor , si m-am ridicat de la masa , vrand sa plec .
-  Hei ! Bella , nu ? intreaba baiatul ala , Mike .
-  Dap , spun eu .
-  Ce l-a apucat pe Jasper ? De ce s-a infuriat asa de tare ? Adica au mai fost zvonuri din astea .
-  Pai ...
Am vrut sa le spun ca suntem aproape frati , dar nu era tocmai o idee geniala , asa ca am inventat ceva pe moment .
Pai , eu si Jasper suntem prieteni , si nimic altceva . Parintii nostri sunt foarte apropiati , si nu vrem sa creada cineva altceva , spun eu .
- Adica voi chiar  nu sunte-ti impreuna ? adauga alt tip .
- Nu . spune eu , dupa care ma intorc sa plec .
-  O frate , cred ca-l va exmatricula pe Jasper dupa ce termina cu Andre . zise tipul de mai inainte .
    Cand am auzit asta , am iesit repede afara din cantina . Cand am trebut pe langa masa fetelor  , au incercat sa ma intrebe ce s-a intamplat , dar eu le-am spus ca vorbim mai tarziu .
  Cand am ajuns in hol , am luat-o la fuga catre biblioteca .
 Ajunsa in fata usii , am impins-o cu putere si am vazut exact ce speram sa nu se-ntample .
Jasper era in picioare , uitandu-se furios la baiatul din fata lui care era un genunchi , tinandu-se cu mana de stomac . Apoi , cand Andre s-a ridicat in picioare , Jasper a vrut sa-i mai dea un pumn , insa eu am ajuns la timp pentru a-l opri .
 Acum eu ol tineam de mana pe Jasper , iar cei doi se uitau la mine mirati .
-  Jasper . Gata ! E destul . Doar nu vrei sa fii exmatriculat ! incercam eu sa-l fac sa cedeze .
 Am reusit . El se uita la mine , apoi isi lasa mana sa-i cada pe langa corp .
Baiatul ela , Andrei , o lua la fuga  din biblioteca .
 Jesper se uita in jos acum .
- Hei ! Nu trebuie sa te superi asa . ii spun eu . Rezolvam noi asta si fara violenta . Si in plus ...
- Ce ? spuse Jasper uitandu-se la mine .
- Chiar am fi format un cuplu pe cinste , daca , ... stii tu , ... daca nu am fi aproape frati , sau daca nu m-ai ura  , ... am spus eu chicotind .
- Am probleme de temperament . incepu el dintr-o data serios .
- Poftim ?
- Am probleme cu mania . De aia am reactionat asa . Credeam ca o stapanesc . Nu m-am mai infuriat asa de tare de catva ani .
Eu am ramas " statuie " . Nu mai stiam ce sa zic , sau cum sa reactionez .
- Dar nu te urasc . continua el . Doarca , ... nu am idee cum sa ma port cu tine . Adica nu esti ca baietii cu care ies , si nici ca fetele cu care ma intalnesc .
- Hei ! spun eu . Sa ne comportam ca ceea ce suntem . i-am spus eu . Ca niste frati .
- Stii ce ? incepu Jasper . Nu stiu de ce nu am vrut sa afle lumea ca suntem " aproape " frati . Probabil  imi era frica la gandul ca tu mi-ai putea strica reputatia . Dar esti mai de treaba decat ma asteptam .
- Merci . spun eu flatata .
- Acum , haide la ore . Nu mai am chef de aia din cantina care s-ar presupune ca-mi sunt prieteni .


_________________________________________________


Hei ! Dupa cum vedeti , am postat si cap 20 . Nu mai am mult si il termin in sfarsit !!!!
  Si nu uitati sa-mi lasati un comment daca v-a placut !

6 comentarii:

Anonim spunea...

mie mi-a placut :D


sper ca Alice si Bella o sa fie prietene bune :)

experimentul2011 spunea...

Yeiii Jazz o accepta ca sora, super

Law spunea...

Ha!Alice si Bella!!
Eu il vreau si pe Edward in peisaj:X....sper ca va aparea:>

Anonim spunea...

nu se poate!
nu vreau sa se termine!
e nedrept!
capitolul e genial
si sunt interesata daca edward si bell vor sfarsi impreuna
eu sper ca da
de abia astept un capitol nou
pupici
merry

andreea spunea...

imi place mai mult de japer acum dabea astept sa vad ce se intampla intre bella si edward ...nu pot sa cred ca se termina asa de repede

KittygoesFoxy spunea...

:X se termina? un fic scurt...dar dragutcred ca am mai zis-o de o multime de ori dar...love jazzzzzzzz:X

Melodia saptamanii