Persoane interesate

marți, 22 noiembrie 2011

Eu , singuratatea si-o pisica !

Hei ! Am pt voi , o poezie speciala astazi , si de asemenea si o melodie foarte speciala . Sigur o stiti :)



Trandafirii rosii , uscati ,
Intr-o vaza stau aruncati .
Timpu-amprenta si-a lasat
Nu mai stiu de cand ai plecat .


Camera e goala ,
Foarte-ntunecata ,
Doar praful a ramas ,
Si-o urma de pas .

Raze de lumina
Patrund in incapere ,
Si-o pisica neagra
Se scalda in ele .



Sta sub ploaia portocalie
Ce caldura a adus ,
                                          Singura veselie
                               Ce din camera s-a dus .

Dar cerul s-a intunecat ,
Si a-nceput sa ploaie .
Pisicuta s-a speriat
Si singura m-a lasat .      



Acum privesc de  la   fereastra                              
Cum stropi de apa cad din cer ,
Melancolia nu ma lasa
Si o dorinta ii mai cer .


Sa ma faca sa uit
Sa nu-mi mai amintesc
De sentimentul ce-l nutresc ,
Si pe care nu-l primesc .


Pis!Pis!Pis! Unde-ai plecat ?
Si tu singura m-ai lasat ?
Te credeam mult mai loiala
Dar am facut doar o greseala .

2 comentarii:

Anonim spunea...

Camera e goala ,
Foarte-ntunecata ,
Doar praful a ramas ,
Si-o urma de pas .


Raze de lumina
Patrund in incapere ,
Si-o pisica neagra
Se scalda in ele .


Imi place ideea ! Mult! si cum ai exprimat-o :) si pun pariu pe ce vrei tu , ca astea 2 strofe au fost scrise una dupa alta in interval de 1 min :) aceasi idee , aceasi inspiratie , acelasi moment :P

Stephany spunea...

Nu mai stiu !
Eu scriu cateodata si 3 strofe fara sa ma opresc , alta data stau foarte mult sa scriu chiar si o strofa .
Iar cateodata ma enervez si imi arunc caietul cu poezii , fiindca nu pot sa leg 2 cuvinte , iar a 2-a zi imi revine inspiratia si continui de unde am ramas :D

Melodia saptamanii