Persoane interesate

duminică, 21 august 2011

Povestirile unei Tinere 33

Hei , cititori , cum o mai duceti ?
 Am primit reactii destul de bune la cap trecut , si mai ales , pt tinuta lui Rose . Multumesc pt asta . Si multumesc ca comentati .

__________________________________________________________


         Dpdv Bella :


Edward a fost asa un gentleman . S-a comportat atat de dragut .
 Am intrat in sala de bal si am ramas uimita . Totul arata fantastic . Noroc de Alice , care s-a oferit sa decoreze sala .
 Cum am intrat , ca de obicei , toti se uitau la mine . Sau mai bine spus , la noi .
Nu am ramas cu ceilalti in sala . Edward ma luat afara si am mers intr-un fel de foisor , plin de flori si lumini . Ceva imi spune ca asta nu e doar mana lui Alice .         
 - Ce frumos ! spun eu .
- Este , nu-i asa ?
- Da .
 Ma luat de mana si am inceput sa dansam lent . Din sala de bal se auzea foarte vag muzica electrizanta . Afara o muzica lenta ne acompania pasii de dans .
                
- Dansezi destul de bine , spun eu .
- Nici tu nu te misti prea rau, spuse el zambind . Ai luat lectii ?
-Am luat lectii de balet pe la vreo 7 ani .
-Aha.
- Dar nu de asta stiu sa dansez . Dupa ce s-a dovedit ca eram groaznica la balet , mama a insistat sa iau macar cateva cursuri la dansurile de societate .
- Deci ... sa inteleg ca esti groaznica la balet ? spuse el razand .
- Dap ! Mama  spunea ca galopam ca un cal pe scena . spun eu razand .
Amandoi am dansat pe melodia aceea lenta , si am vorbit ... despre multe .
Din cand in cand mai faceam cate o piruieta si apoi zambeam amandoi .
 Apoi , la o ultima pirueta , ma lasat pe spate .    
Si si-a apropiat  fata de a mea . Ne uitam unul la celalalt si nu puteam sa mai spun nimic . Apoi ...
- Edward ! ne intrerupe o voce . Era Emmet .
- Ce-i ? intreaba Edward nervos ca ne intrerupse momentul .
- Volturii sunt aici , spuse el gafaind , probabil de la alergat .
-Ce ? Cum asa ?
Edward ma lua de mana si ma trase dupa el in sala de bal .
 Acolo , muzica se opri , iar lumea statea  deoparte , uitandu-se la grupul de baieti ce stateau in mijlocul salii .
Toata familia Cullen , inclusiv , Jasper se apropiara de ei .
- Buna , Aro . spuse Edward .
- O , bunul meu prieten Edward . Vad ca zvonurile sunt adevarate . Te-ai impacat cu Jasper , vad . Apropo , Jasper , ce-ti mai face stomacul ? Sper ca nu ai fost ranit foarte grav . spuse Aro , iar ceilalti din grupul lui au inceput sa rada batjocoritor .
 Jasper se enerva , si sari la ei , insa exact atunci , Emmet si Dr . Carlisle , care era prin preajma il prinsera .             Dr Carlisle Cullen , e tatal lui Edward . El era la petrecere , fiindca profesorii au insistat ca un parinte sa asiste la acest bal . Si cum nimeni nu s-a oferit , s-a hotarat ca domnul Carlisle sa ne supravegheze.          Toata familia Cullen  incerca sa-l linisteasca .
- Vad ca aveti si o mica prietena , continua Aro calm, uitandu-se la mine . Vorbea calm , pastrand un ton constant si cald . Era prea calm . Un gand imi veni atunci in minte : " Linistea dinaintea furtunii ! "
- Sa nu indraznesti sa te apropii de ea ! ameninta Jasper , care inca era tinut de ceilalti .
- Uite ce e Aro . Noi nu vrem probleme . Nici macar nu mai avem o gasca , spuse Edward .
- Inca . Dar asta se poate schimba foarte repede . La fel de repede ca si impacarea . Asa ca ne-am decis sa va facem o surpriza . Si sa va avertizez .
- Aro , uite ce e ... incepu Edward .
- Stai . Am uitat sa va prezint cel mai nou membru al Volturilor , spuse Aro zambind . Cred ca Bella se va bucura mult sa-l vada . Atunci din spatele lui Aro , veni chiar ...

10 comentarii:

Anonim spunea...

...jacob?!?! nu zi ca e el?
am mai scris acest comm ,dar nu stiu de ce nu s-a postat
cum am mai spus...imi place f mult ficu...la fel si capitolul si ma distreaza ed cum face atunci cand emm ii intrerupe:))
jasper e foarte protector cand spune "Sa nu indraznesti sa te apropii de ea ",dar ed de ce nu e ?:( adik...el chiar merge cu ea in sala aceea,si nu arata ca are f mare grija de ea...:(

Anonim spunea...

ceeeeeeeee?
sa nu spui ca e jacob
ei chiar vor sa o distruga pe bella asa cum au zis
ne lasi sa fierbem pana maine
deci...asteptam...
XOXO

♥ Little M. spunea...

Nu imi vine sa cred.
Jacob va fi acolo
Debia astept cap urmator.
- xoxo,Maddie

experimentul2011 spunea...

O nu Jacob...un nemernic, nu o poate lasa in pace.

Law spunea...

vream un sarut!!:X
in gandurile mele vreeau si o rapire dar mai bine cu ale tale!
de abia astept urmatorul capitol:X:*

Stephany spunea...

De fapt , Law , chiar am vrut sa pun "o rapire" dar am renuntat , fiindca complicam prea mult povestea , si in plus aveam eu cateva idei dar nu erau complete .
Ms ca-mi cititi ficul
XOXO Stephany

Law spunea...

:>bun asa:*

andreea spunea...

oare cum va reactiona bella cand va vedea ca este jacob?! superb cap

Anonim spunea...

Ador capitolul si ficul;) astept next

KittygoesFoxy spunea...

shiiiit jake is a motherfucker! a nu se citit acest comentariu de catre copii sub 12 ani :D

Melodia saptamanii