Persoane interesate

vineri, 29 iulie 2011

Povestirile unei tinere 9

-         Lasati-ma in pace ! ce vreti de la mine ?
-         Intelege odata . !
-         Unde ai umblat pana la ora asta ? Am fost ingrijorati !
-         Nu puteti intelege ca nu mai sunt un copil ? Am si eu viata mea !
Vocile se auzeau destul de tare . Parca cineva se certa .Erau mai multi .M-am uitat la telefon , si era ora 2 noaptea .
   La parter inca se auzeau voci . Era tata  si Lauren . Asta imi puteam da seama . Dar nu se certau intre ei , ci cu altcineva .Un barbat , poate ? sau …. Mai degraba un baiat ! Cert e ca se cerau .
 Apoi , vocile au devenit mai puternice . Pe semne ca urcasera sus , si se apropiau de camera mea .Credeam ca vor intra . Dar apoi am auzit o usa trantindu-se , iar apoi … liniste . Nu se mai auzea nici o voce .
    Tata si Lauren , erau chiar langa usa mea , iar cand au inceput sa vorbeasca din nou , auzeam perfect ce spuneau .
-         Offf !!! Ce ma fac acum ? spuse Lauren .
-         Nu-ti fa griji . O vom scoate noi la capat . Ai sa vezi .
-         Ohh !! Sper ca nu am trezit-o pe Bella  cu toata cearta asta .
-         Mai bine verific ; spuse tata .
   Si in momentul in care a deschis usa , eu am inchis imediat ochii .
-         Doarme ; spuse tata in şoapta .
-         Cred ca e foarte obosita daca nu s-a trezit inca ;spuse Lauren .
-         Da . Nu stiu cum i-as fi putut explica toate astea .
-         Dar oricum va afla .
-         Da . Ai dreptate .Maine ii voi spune .
   Apoi , cand usa s-a inchis , am deschis ochii atat de repede , de parca m-ar fi ars . Nu vroiam sa-i inchid , sa ma prefac ca dorm , dar ……… nu stiu ce mi s-a intamplat .
    Dar despre ce vorbeau ? Si cu cine ? Ce nu imi spusesera pana acum ? 
  Dar de doua lucruri eram sigura : Primul , era faptul ca tata imi ascumsese ceva ,sau mai bine zis , pe cineva . Iar al doilea lucru era faptul ca maine va fi o zi foarte interesanta .    
 

NOTA PERSONALA :  Era prea mult mister aici . Nu prea era de mine . Dar trebuia sa recunosc ca si pe mine ma incanta tot acest secret !


Deci , am postat si capitolul 9 . Sper ca v-am facut pe plac !  J Deci ………….pe urmatorul cap ! Pa !!! Pupici !

7 comentarii:

Anonim spunea...

de abea astept sa aflu ce o sa se intample in urmatorul capitol :D


sper sa fie i un pic mai lung :D

experimentul2011 spunea...

HEI nu-i cinstit, mai lasat in aer, si eu cum mai dorm la noapte??? Miine postezi, nu?

Stephany spunea...

:) da ! Maine voi posta urmatorul capitol . Promit !!!!

KittygoesFoxy spunea...

am deja o banuiala despre misteriosul personj da...nu zic nimic. nu-mi dai si mie follow? sau join sau cum o fi;;)

Anonim spunea...

Edward e cumva fratele vireg al lui Bella?:))
sau jacvob e pe aici...totusi nu cred...
o sa merg la urmatorul
:)
..postezi foarte rapid dupa cate vad,dar din pacate sunt cap scurte:(

andreea spunea...

presupun ca acel baiat este jesper

Anonim spunea...

Baaaaaaaaaaaa scrie si tu capitolele alea mai mari :o3
Mda e Jasper sau Edward


PS : Sper sa fie Edward=))

Dar de ne asteptam la orice


Twilightpurple :*:*:*

Melodia saptamanii