Persoane interesate

sâmbătă, 13 august 2011

Povestirile unei Tinere 25

Lauren a venit acasa de urgenta , si cand l-a vazut pe Jasper in acea stare s-a speriat putin . Apoi l-a dus la spital .
 Eu am luat masina si i-am urmat .
   L-a dus direct la urgente .
- Lauren , imi pare asa de rau ca nu ti-am spus ! Nu trebuia sa-l ascult pe Jasper . Imi pare rau ! incercam eu sa ma scuz .
- Nu-i nimic . E bine totusi ca m-ai sunat . Are o taietura serioasa . Se putea infecta rau de tot , ca sa nu mai spun ca putea sa moara .
La auzul vestii asteia , am inceput sa ma panichez si sa plang . Putea sa moara ! Si e numai vina mea !
- Imi pare rau ! Sincer! Spuneam eu printre lacrimi .
- Acum totul va fi bine . Am ajuns chiar la timp . Nu mai plange . Nu e vina ta ! incerca sa ma linisteasca Lauren .
- Ba da e vina mea !
- Ba nu ! Stiu si eu cat de incapatanat mi-e fiul .Spune Lauren zambind . Acum , ar fi mai bine sa te duci la scoala .
- Bine , spun eu .

 M-am intors la scoala exact la timp pentru ora . Ce-i drept , sarisem peste una , iar acum era cat pe ce sa o ratez si pe asta .
 Dupa ce s-a sunat , nici nu m-am mai dus la cantina . Nu mai aveam chef sa vad cum toata lumea se holbeaza la mine   . Si nici pofta de mancare nu mai aveam .
 Am iesit in schimb afara , si m-am asezat pe o banca . Era deja noiembrie .  Incepuse sa se faca din ce in ce mai frig in ultimul rand . Pe semne ca iarna e pe aproape . Ma uitam pur si simplu la padurea din spatele scolii . Era colorata . De la galben pana la rosu .
  Nici nu mi-am dat seama ca cineva se asezase langa mine .
 Mi-am intors privirea sa vad cine era , si am vazut 2 ochi caprui si un cap micut cu parul scurt facut tepi .
- Buna Alice . spun eu epuizata . Nu mai aveam pic de forta in mine . Deabia mai puteam vorbi .
- Buna Bella . spuse ea . Esti bine ? ma intreaba ingrijorata .
- Nu stiu . Era cat pe ce sa omor pe un om azi .
- Nu-i vina ta . Pietonii sunt intotdeauna prea grabiti . Glumi ea .Am zambit si eu .
- Nu e asta .spun eu .
- E vorba de Jasper nu ?
- Da .
- Am auzit ce i s-a intamplat . Dar nu stiu ce legatura ar putea avea asta cu tine .
- Pai ....
 Vazand ca nu stiu ce sa-i spun , a lasat-o balta .
- Nu conteaza . Acum e bine . Asta e tot ce conteaza nu ?
- Da . Asa cred . Dar mama lui a spus ca putea sa moara . E numai vina mea !
- Hei ! Linisteste-te . Nu cred ca e vina ta . Te cunosc . Esti o persoana buna . Nu ai face ceva rau intentionat . spuse Alice .
- Daca spui tu ... spun eu neincrezatoare .
- Nu o spun . O stiu sigur . Si nu-ti fa griji . Va fi bine . Isi va reveni in 2 saptamani .
- De unde stii ? Vezi cumva viitorul si nu mi-ai spus ? glumesc eu .
- Ceva de genul , glumeste si ea . Pai tatal meu , Carlisle , e doctor . Se ocupa de Jasper chiar acum. Stii , Lauren , mama lui Jasper e asistenta tatei . M-a sunat acum cateva minute , sa-mi spuna ca Jasper va fi bine . spuse Alice zambindu-mi bland .
 Am mai stat de vorba cu Alice putin , dupa care am plecat la ora , fiindca pauza se terminase .


               ~ Cateva minute mai devreme in cantina  ~


      D.p.d.v. Edward :

- Edward frate ! striga Emmet din spatele meu .
- Ce vrei ? spun eu morocanos .
- Ai auzit ultima stire ?
-Ce stire ? intreb eu .
- Jasper e la spital ! A fost injunghiat de gasca Volturilor .
- Ce ? E nebun ? Puteau sa-l omoare . Dar cum de s-a intalnit cu el ?
- Nu stiu , dar se pare ce ei credeau ca voi doi inca mai sunteti prieteni .
- Si s-au razbunat pe el , spun eu ganditor .
- Da . Dar acum e bine . am vorbit cu tata. A zis ca l-au adus abia dimineata . Cine stie unde l-au lasat !
- Bine , frate . Tre` sa plec la ore , spun eu grabit .
- Uuuu.... te vezi cu Bella ?rase Emmet . Nu te-ai saturat sa te tot refuze ? Ai putea sa ai orice fata din scoala dar nuuuu ....
- Taci Emmet ! Nu vreau alta fata ! Si nu ma refuza . Doar ca inca nu stie ca ma iubeste . Bine ? spun eu furios , dar el inca mai continua sa rada ca fraierul .
 L-am lasat acolo in cantina si am plecat la biologie .
Cred ca Bella e cu nervii la pamant azi . Mai bine o las in apele ei .

  Am intrat in clasa , si ..... minune . Bella era acolo .  De obicei , ea venea ultima si pleca prima . Dar acum statea pur si simplu in banca si nu se uita la nimic . Parea foarte trista .
 M-am asezat langa ea in liniste . Parea ca nici nu m-a observat .
 Doar statea , uitandu-se in gol . Puteam sa vad cum o lacrima i se forma in privire .
- Hei , Bella ! Te simti bine ? ma trezesc eu vorbind .
Cea mai mare prostie pe care am putut sa o fac . Acum va tipa la mine , si se va enerva , sau  mai rau , va incepe sa planga .
 Dar in loc de toate astea , imi raspunse foarte calm .
- Da ! Sunt bine , cred .


_______________________________________________________

Hei ! Gata si cap 25 .
 Sper ca v-a placut . Daca ati observat , am incercat sa amintesc si de puterile lor . Chiar daca nu le au cu adevarat .
 Jasper cu problemele lui cu temperamentul , iar Alice , cu ghicitul viitorului .
           Pwp dulce !

5 comentarii:

Anonim spunea...

deci jasper va trai
dar ce au aceea gasca cu edward?
iar edward e indragostit de bella?
situatia devine interesanta.....

Gabriella spunea...

Super capitol devine din ce in ce mai interesant ...

experimentul2011 spunea...

Fug la urmatorul, sunt intrigata :*

Law spunea...

bad boy edward:))
ma duk la 26:P

KittygoesFoxy spunea...

volturii? astia cine mai sunt?(tinand cont ca in povestea ta nu sun vampiri)fug la next

Melodia saptamanii