Persoane interesate

vineri, 15 iulie 2011

Povestirile unei tinere

Buna ! Am inceput sa scriu un fan fic intitulat ...... "Povestirile unei tinere " . E bazat mai mult pe povestea din twilight . Da fapt , am pastrat doar unele personaje , dar restul e creatie proprie !
Sper sa va placa si ...... astept comment-uri !
 Foarte important !
Ficul il gasiti pe tot in coloana din stanga sus ! Enjoy & Comm :)


           

       Si daca tot am inceput , sa va prezint si personajele . Bine inteles ca toata lumea le stie dar  vreau sa-mi fac placerea de a le prezenta !
   

        Deci vom incepe cu personajul principal in jurul caruia se petrec toate intamplarile .


          Isabella  Swan 


 Jacob Black ( iubitul Bellei )




Briana ( sau Brit - Prietena Bellei )






Alice Cullen ( Noua prietena a Bellei )




Edward Cullen ( Dusmanul de moarte al Bellei  )




     Tanya  Denali ( asa zisa iubita a lui Edward )
http://1.bp.blogspot.com/_eKR8JszaM2A/TFrA8vLCqQI/AAAAAAAAAZo/BSRLkzHrPFI/s1600/Maggie_Grace_002.jpg

Charlie Swan ( tatal Bellei )


Lauren Hale ( iubita lui Charlie )


Jasper Hale ( fratele vitreg al Bellei )


 Cam atat deocamdata ! Poate voi mai pune niste personaje mai incolo !
                                                             XOXO Stephany

3 comentarii:

KittygoesFoxy spunea...

oook! bella si eddy dusmani? foarte tare! o sa fie interesant! o sa ma apuc de citit imediat ce scap de mama si cicaleala ei:D

Anonim spunea...

frumos si interesant
ei doi dusmani...astatrebuie vazut:))
si ce ai scris despre tine est foarte dragut si chiar modest:) : "Vreau sa fiu eu insami":)

Anonim spunea...

Dupa parerea mea lauren este cea mai frumoasa de aici
si ce diferenta dintre bella si prietena ei...dar totusi sunt prietene
Daca vrei si poti,intra si pe la mine:)si spuneti parerea...
http://stefanik04.wordpress.com/

Melodia saptamanii