Persoane interesate

sâmbătă, 3 decembrie 2011

Cuvinte fara sens

Amurg de vanilie ,
Ciocolata cu menta
Simt mirosul iernii ,
Si-al omatului albastru .                                                          


Popcorn cu dulceata ,
Floare cu matreata ,
Trandafiri aurii
Cu petale argintii .

Capsunici cu sare
Cara baba in spinare
Si aduce la adulti
Multe riduri , mari , pe frunti .


Moco-cioco , arahide
Margareta nu se vinde .
Soare-albastru , luna roz ,
Capre nu papa vreun boz .            

Licurici albastru-nchis ,
Cerul nu mai e aprins .
Cap de caine , corp de oaie ,
Am zarit o valvataie .
Daca asta nu va place
Va invit sa imi dati pace
Daca v-am facut sa radeti ,
Va invit sa mai ramaneti .

Ursulet micut din plus
Am sa vin la tine-acus .
Si voua va spun salutare ,
Plecati acum la culcare .


_____________________________________

Hei ! Deci , m-am hotarat sa fac ceva mai diferit :D
Vreau sa va aflu parerea . V-am amuzat ? V-am dezamagit ?
Astept comm !

2 comentarii:

Anonim spunea...

Destul de interesante poeziile doar ca sunt prea scurte.
Am observat ca e ceva diferit pentru tine, poate si acesta e motivul pentru care este ''diferit''. Multa bafta, te invit sa iti expui parerea si despre poeziile mele.
o sa frecventez mai des acest blog, imi place continutul lui

allexandra spunea...

imi place! efoarte simpatica! am zâmbit într-un cat am citit-o si inca acum cand iti scriu inca mai zâmbesc!

Melodia saptamanii