Persoane interesate

joi, 18 august 2011

Povestirile unei Tinere 31

                    Intre timp , in gasca Volturilor :


-         Hei , Aro ! striga Caius .
-         Ce ?
-         Ai auzit ultima veste ? intreaba Caius .
-      Nu . spune Aro.
-         Fata lui Charlie , politistul , s-a mutat acum vreo 2 saptamani aici .
-         Si ?
-         Si  i-a impacat pe Edward si Jasper . Poate ca-si vor reuni si gasca . Lumea nu va mai sti de frica noastra . Trebuie sa facem ceva , spuse Caius .
-          Aha ! Si de unde stii toate astea ?
-         De la Tanya . O stii tu , o tarfa de-a lui Edward, spuse Caius
-         Deci e numai vina fetei aleia … cum ziceai ca-i zice ?
-         Bella .
-         Pai atunci ne vom descotorosi de ea , spuse simplu Aro .
-         Imi place cum gandesti ! Spuse Caius . Sa le aratam  ca nu se pot pune cu noi . spuse Caius zambind.



                     Inapoi la scoala :


Dpdv Bella :

-         Haide , Bella , intreaba-l te rog ! ma ruga Alice .
-          Bine , o sa-l intreb .
-         Esti cea mai buna chitai Alice fericita in timp ce ma lua in brate .             Mai erau 2 zile pana la Balul Iernii . Eu mergeam cu Edward , iar Alice vroia sa mearga cu Jasper . Asa ca ma pus pe mine sa-l intreb . Laşa ! J
 M-am dus pana la Jasper in camera , ca deobicei , cand vroiam sa vorbesc ceva cu el .
-    Jasper ?
- Da . Ce e Bella ? spune el .
- Pot vorbi o clipa cu tine ?
- Da , desigur . Intra !
- Merci . Vroiam sa vorbesc ceva cu tine . In legatura cu balul .
 


Dpdv Jasper


-         Vroiam sa vorbesc ceva cu tine . In legatura cu balul , spuse Bella .
  Era toata rosie la fata .
-         Da . Ce-i cu el ? intreb eu indiferent .
-         Pai vroiam sa te intreb daca ai o partenera la bal , spuse Bella .
    Ce naiba , o sa ma invite la bal ? Nu poate face asta , nu ? Doar suntem aproape frati ! Sau poate ? Eu o plac , dar nu cred ca mama o sa fie prea incantata de asta . Mai ales Charlie . Asa ca nu cred ca poate fi ceva intre noi . Lumea o sa vorbeasca . Dar e doar un bal , ce naiba ! Da , dar …. Ce dracu ? nu pot sa ma duc cu ea la bal ! Dar cum sa o refuz si sa nu se supere pe mine ? Ce ma fac acum ?
-         Jasper ? spuse Bella .
-         Da . Ce spuneai ?
-         Te-am intrebat daca ai o partenera pentru bal .
-          Pai … de ce ma intrebi ?
-         Pentru ca stiu pe cineva care ar fi interesata , spuse ea zambind .
-         O , Bella , doar stii ca nu-mi place   a  blind date * .
-          Stai , ca tu o cunosti !
-         O cunosc ? Cine e ?
-         E … Alice Cullen. Spune ea . Ma rugat sa te intreb daca ai vrea sa mergi cu ea la bal .
 Alice ? Intotdeauna am considerat-o  ciudata . Una atractiva . Desi , daca ma gandesc mai bine e si draguta ! Dar eu stiu …
-    Deci vrei sa mergi cu ea la bal ? intreba Bella inca o data .
                                      

________________________________

* a blind date = o intalnire pe nevazute sau la prima vedere

Iata si cap 31 . Sper ca v-a placut .
Acum am sa va spun ceva . O veste buna si una rea in acelasi timp . Rea pt voi , si buna pt mine .
Vestea este ca am terminat de scris ficul , si urmeaza sa-l termin de postat zilele astea . Vestea rea , este ca are 36 de capitole + Epilogul .
 Asa e . Ficul e pe sfarsite . La fel ca si vacanta asta !
Sper ca nu v-am intristat prea tare . Si nu uitati sa mai lasati cate un comment ! :)

4 comentarii:

Law spunea...

alice si jasper!:X
e trist ca se termina:(

KittygoesFoxy spunea...

imi place desenul ala cu alice si jazz:X stai el o place pe bella?

Anonim spunea...

ff tare capitolul
sunt asa de trista ca se termina!
dar mereu ca incepe se si termina, din pacate
pupici

andreea spunea...

pacat a se termina

Melodia saptamanii