Persoane interesate

sâmbătă, 13 august 2011

Povestirile unei Tinere 26

Hei ! Azi implinesc 16 ani , 9 luni si 6 zile ! Motiv pentru care , va fac inca un cadou .
  Asa e  , cap 26 . Dintr-o data m-am facut asa de darnica !!!! Sa nu va obisnuiti cu asta . Bine ? Va las sa cititi . Pwpici !

__________________________________________________________________________________


         D.p.d.v. Bella :

- Hei , Bella ! Te simti bine ? intreaba o voce de langa mine .
Eu ma tot gandeam la Jasper si la cat de mult rau puteam sa-i fac . Mi-am amintit ca trebuia sa raspund la intrebare .
- Da ! Sunt bine , cred .am spus eu cu jumatate de gura . Apoi m-am intors la cel care imi adresase intrebarea .
Era Edward . Eram putin furioasa ca i-am raspuns atat de calm , dar nu mai aveam forta sa ma cert cu el .
- Am auzit ce i s-a intamplat lui Jasper , continua el . Imi pare rau !
- Pentru ce sa-ti para rau ? Doar nu tu ai fost vinovat ! ma rasteam eu la el .
 El a ramas surprins de atitudinea mea , am incercat sa-mi repar greseala .
- Scuze ! spun eu pe un ton mai bland . Nu am vrut sa ma rastesc la tine . Doar ca ...
- E in  regula . Stiu cat de greu poate fi pentru tine . Cand iubitul tau sufera si tu nu poti face nimic in legatura cu ...
- Inceteaza ! strig eu .
El se uita la mine si mai mirat .
- Te rog sa incetezi ! Nu mai am energia necesara sa ma cert cu tine .
- Dar ce am ....incepu el sa imi spuna .
- Eu si Jasper Nu  . Suntem . Impreuna ! Pricepi ?
 El a dat sa mai spuna ceva , dar profu` de biologie tocmai ne atentiona sa facem liniste .
 Mi-am luat caietul de notite si am inceput sa scriu .

  Clopotelul sunase in sfarsit . Azi nu am mai iesit prima din clasa ca deobicei . Din contra . Am ramas ultima . Nu mai aveam putere sa fug de toata chestia asta . Am asteptat ca Edward sa ma ia la intrebari , dar nu a facut-o .
 Doar a ramas in banca , langa mine , fara sa scoata o vorba  .
 Dupa ce au iesit toti elevii din clasa , m-am ridicat si eu , luand-o spre usa .
Edward s-a ridicat si el din banca si a venit langa mine . Nu am protestat .
 Am mers amandoi in liniste spre vestiare . Acolo , ne-am despartit , intrand fiecare in vestiarul sau , tot fara sa scoatem o vorba .
 Cand am intrat , marea majoritate a fetelor din clasa mea erau acolo . Ma simteam ciudata la care se holbeaza toti . Plus ca asta imi accentua sentimentul de vina .
 M-am schimbat repede si am intrat in sala de sport .
 Edward , ca deobicei , statea pe o banca si se uita la mine .
 M-am asezat si eu pe una . Dar nu asa de departe de el , cum ma asezam deobicei .
Antrenoarea iara ne-a pus sa jucam volei. Insa fara Jasper in echipa , nu aveam nici o sansa .
  In timpul jocului , ma gandeam la el , si la cat de proasta am fost ca l-am ascultat . Nu am vazut mingea care se indrepta spre Angela . ( Ea era acum cea mai slaba la sport din clasa . Nici cu simtul coordonarii nu statea prea bine )
 Mi-am revenit brusc din visarea mea cu ochii deschisi , si am alergat sa prind mingea .
 Am ajuns la timp si am lovit-o cu putere inainte sa o loveasca pe Angela . Insa am calcat stramb si am cazut jos .
- Bella esti bine ? intreaba Angela .
- Ai patit ceva ? intervine si Edward .
- Da . Sunt bine ! spun eu .
Am dat sa ma ridic , insa o durere imi sageta glezna .
- Au ! spun eu ducandu-mi mana la glezna .
- Esti in regula ? Te-ai lovit la glezna ? intreaba Edward care acum era langa mine .
- Sunt bin....Au !
Nici nu m-a lasat sa spun ca sunt bine ca el si-a pus mainile pe glezna mea .  
- Au ! protestez eu .
- Nu e rupta . Spune el .
- Si de unde stii tu ?  intreb eu impertinent , desi glezna mea imi zvacnea de durere .
- Tata e doctor , raspunde el in timp ce inca imi analiza glezna .
- Si ? Asta nu te face si pe tine doctor !
- Da . Dar am luat lectii de prim ajutor , si in plus ajuta cand ai un doctor in familie . Inveti multe , spuse el zambind . Acum trebuie sa te ducem la cabinetul medical , continua el .
 Nici nu asteapta protestele mele , ca m-am si trezit in bratele lui .
 - Ce crezi ca faci ? Da-mi drumul ! Lasa-mi jos ! protestam eu .
 Dar degeaba incercam eu sa protestez , fiindca el deja se indrepta spre cabinet .
- Edward iubitule ! striga Tanya din spatele nostru . Stai ! Si eu m-am lovit la mana . Uite ! Pe mine ar trebui sa ma duci in brate , nu pe Swan . Puse accent pe numele meu cu o nota de rautate in el .
 Edward se uita la ea 2 secunde apoi spuse :
- Tanya , in primul rand nu sunt iubitul tau . Iar in al doilea rand  , pentru zgarietura ta imaginara , nici nu te primeste in cabinet . Incearca la un cabinet pentru nebuni . Poate te primesc ! spuse Edward , apoi iesi din sala .
 In urma noastra auzeam o multime de rasete . Pe semne ca gluma a fost buna . Pana si eu abia m-am abtinut sa nu izbucnesc in hohote de ras .
  Am mers asa , eu in bratele lui , pana la cabinet . Nu am mai incercat sa protestez . Desi vroiam . Dar parca nu ma lasa inima . Acum , cand face si el ceva dragut , fara sa fie grosolan sau sa se dea la mine .
                                  
________________________________________________________________________

 Hei ! sper ca va placut si acest capitol . In ultimul timp chiar am avut chef de scris nu gluma .
 In fine . Situatia se va mai complica putin de acum inainte . Jasper trebuie sa iasa din spital , iar Bella se apropie din ce in ce mai mult de familia Cullen in lipsa fratiorului ei . Cum va reactiona Jasper la aflarea vestii ? Veti  afla in urmatoarele capitole . ! :)) Asa-i ca v-am lasat in suspans ?

4 comentarii:

experimentul2011 spunea...

Dak iti zic ca sunt dependenta de fic-ul tau ma crezi???

Law spunea...

cum acum e ora 1 in ziua de duminica chiar mai asteptam sa publici unul:))
ne surprinzi de fiecare data cu ce scrii...:*
spor la scris in continuare..fa ce stii tu mai bine sa faci!:D

Anonim spunea...

interesant
edward se apropie de bella

KittygoesFoxy spunea...

tanya-lol:D :*:*:*

Melodia saptamanii