Persoane interesate

vineri, 29 iulie 2011

Povestirile unei Tinere 8

Dupa ce am despachetat si am facut un duş , Lauren m-a chemat la masa . Venise si tata .
-         Buna ! Ai venit !
-         Da ! Scuze ca nu am putut veni dupa tine la aeroport dar am avut o urgenta la sectie . Dar sper ca te-ai inteles bine cu Lauren .
-         Da ! E chiar de treaba !
-         Bun ! Acum lasa-ma sa ma uit la tine putin . Ce mare te-ai facut ! Esti o adolescenta in toata firea !
-         E aproape o adulta Charlie . Adolescentilor nu le place sa le spui ca sunt copii !J spuse Lauren . Acum haideti la masa !
   Apoi am mers la masa si am inceput sa vorbim . Mai mult eu . Fiindca ma intrebau non-stop cate ceva . Deabia l-a convins Lauren pe tata sa ma lase sa mananc . El vroia sa stie tot ce am facut in astia 8 ani intr-o singura seara ! Din fericire m-a lasat sa mananc si eu .
    Dar ceva era ciudat . La masa era o farfurie in plus . Ma intreb daca asteptau pe cineva .Dar nu i-am intrebat .
     Dupa masa , tata si Lauren au plecat in sufragerie , dar eu le-am spus ca sunt obosita si ca am nevoie de somn . Mai ales ca a doua zi trebuia sa ma duc la scoala .
 Asa ca am urcat sus , si , dupa ce am sunat-o pe mama si i-am trimis Brianei un mesaj , m-am pus in pat , si am adormit !
 



 Asta a fost capitolul 8 . Dar nu va suparati pe mine ca e scurt , fiindca am o surpriza pt voi . Am sa postez urmatorul capitol tot azi . Meritati macar atat , dupa ce nu prea m-am  tinut de fic  sau le-am facut prea scurte capitolele  . Bine . Pe urmatorul pwp !

5 comentarii:

experimentul2011 spunea...

Il astept deoarece sunt intrigata...

KittygoesFoxy spunea...

surpriza, zici? ma duc la next

Anonim spunea...

pt cine e farfuria?:)
ma duc la surpriza :P...

andreea spunea...

ma bucur ca bella a uitat de jacom macar pentru o zi

Anonim spunea...

Nu mai zis nimic a naiba farfurie presupun ca nu e o greseala asa accidentala=))
Ba dar de ce au pus farfuria de acm?:))


TwilightPurple

Melodia saptamanii