Persoane interesate

sâmbătă, 3 martie 2012

Zborul viselor

 Hei ! N-am mai scris de muuuult niste poezii ( si asta doar pt ca mi-a fost prea lene , dar ... si lipsa inspiratiei ar fi un motiv ) Astazi ma " laud " si eu cu 3 poezii pe care le-am scris la scoala , printre pauze , pe la orele plictisitoare ... asa ca intelegeti ca nu vor fi niste creatii marete . Mai mult fraze care rimeaza . Totusi , daca v-ati spune parerea , nu m-as supara . Doar daca imi spuneti sa renunt la a mai scrie poezii . Asta ar fi o adevarata lovitura a egoului meu .
        Anyway .... am scris cam multe cuvinte fara rost . Va las sa-mi cititi " creeatiile " :


                                     Zborul viselor


Lasa-mi iarna visele 
Si ia-mi toate grijile .
Arunca-ti iubirile
Si-adu-mi fericirile .



           Adanceste-ma-n visare
            Si du-ma pana la mare .
           Sa-mi vad visele cum zbor
           Sa nu mai am nici un dor .



Pasari albe calatoare
Vad cum zoara peste mare
Si le-nghite la orizont
Sub razele de soare blond .                                      

2 comentarii:

Law spunea...

mie imi place,deci continua sa scrii:)

dya spunea...

Super poezie!Imi place!:*

Melodia saptamanii