Persoane interesate

joi, 7 iulie 2011

Poezii ! poezii !

                                                 Viata prin ochii caprui


            Marea albastra
           Si cerul de argint ,
          Stand la fereastra ,
           Amintiri depanand .                              

                   Din trandafirul negru ,
                                        O petala o cazut .
                                        Totul e sumbru,
                                        Inca un an e pierdut !

Intunericul m-apasa ,
Nu stiu ce-am facut
Stau singura-n casa
Ca si in trecut !                                       

                         
Incerc sa strig ,
Ca toti sa ma auda
Caci nu vreau sa ma sting ,
Chiar daca viata-i o minciuna !


Nu vreau sa mor
 Si sa ma dati uitarii
Caci cand ma trezesc ,
As vrea sa simpt mirosul primaverii !       


 Sa ma aline o clipa ,
Sa nu ma mai gandesc
Ce am facut si ce voi face,
As vrea sa ma opresc .                                                   


Sa nu mai stiu cine sunt ,
Sau unde sa ma-drept,
Cu scopurile mele
Sa n-am nici un proiect .

4 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumoasa poezia, ma face sa ma gandesc la trecut :) Multa inspiratie in continuare!

Stephany spunea...

Multumesc inca o data . Faptul ca cineva comenteaza inseamna foarte mult pentru mine !

Anonim spunea...

nice :)

Am mai gasit o idee foarte faina :

Caci cand ma trezesc ,
As vrea sa simpt mirosul primaverii !

uite , incearca sa scrii despre ceva abstract :) caracterizeaZA CEva ce nu exista , incearca ceva unic :) vreau sa vad ce ar iesii :)

Creaza , si da-mi link :D

Anonim spunea...

nice :)

Am mai gasit o idee foarte faina :

Caci cand ma trezesc ,
As vrea sa simpt mirosul primaverii !

uite , incearca sa scrii despre ceva abstract :) caracterizeaZA CEva ce nu exista , incearca ceva unic :) vreau sa vad ce ar iesii :)

Creaza , si da-mi link :D

Melodia saptamanii