Persoane interesate

duminică, 24 iulie 2011

Povestirile unei Tinere 5

              Iar mă aflu pe aceeaşi stradă întunecoasă ………..Paşii din spatele meu , se aud la fel de tare .
              Mă intorc , dar nu e nimeni . Încă se aud zgomote de paşi .
-         E cineva acolo ? spun eu .
Dar nimeni nu raspunde . Doar acel râs malefic ….şi apoi ….
-Aaaa!!!! Strig eu speriată . Dar constat că mă aflu in camera mea . in patul meu . A fost  doar un  coşmar !
             Au trecut 2 saptamâni de la … incident , şi incă mai am coşmaruri .
             Briana imi tot spune să-i spun mamei , dar eu nu pot face asta . S-ar invinovăţi singură .Cel mai bine ar fi să plec . Să plec la tatăl meu Charlie . Locuieşte in Forks . Un oraş mic , care nici nu apare pe hartă . Da ! Asta trebuie să fac ! Soluţia tuturor problemelor mele .
     
               *****

Sâmbătă dimineaţa in bucătărie

              *****
 
-         Neaţa mama ! spun eu .
-         Neaţa Bella ! Ţi-am făcut micul-dejun .
-         MMmmm……iami !
-         Bella ?
-         Da mama !
-         Pot să te intreb ceva ?
-         Sigur ! Ce s-a intâmplat ?
-         Ce e cu tine in ultima vreme ?Stai mai toată ziua in casă , nu stai de vorbă cu nimeni , nu mai ieşi cu prietenii tăi , şi te comporţi cam ciudat . S-a intâmplat ceva ?
Cine spunea că o mamă simpte când copilului nu-i e bine , nu  a fost prost !
-         Da …..despre asta , …., mamă , vreau să mă mut cu tata .
-         Ce ?
-         M-am gândit mult la asta , şi  vreau să mai schimb aerul , să cunosc oameni noi , deci ….
-         Să te muţi ? Eşti sigură ?
-         Da! ştiu că tu şi tata nu prea mai vorbiţi de la divorţ , dar mi se pare corect să mai stau şi cu el o peritadă .
-         Bine , Bella !Dacă asta vrei ,… Ştii că tu vei fi mereu fetiţa mea ,şi te voi iubi indiferent unde vei fi !
-         Ştiu mamă ! J Acum dute să-l suni pe tata !


 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
   Hei ! sper să mai postez mâine  ceva , iar dacă nu …………..ei bine , pe data viitoare !
                              XOXO pwp  Stephany
   Lăsaţi-mi şi un comment dacă v-a plăcut , şi nu uita-ţi să votaţi in chenarul din dreapta sus , dacă vă place ce scriu !

10 comentarii:

Anonim spunea...

prea scurt...

KittygoesFoxy spunea...

n-a lasat-o gravida, nu? scurtut cap, intr-adevar

Anonim spunea...

scurt:(
se va muta "la edward":D?

andreea spunea...

scurt abia astept sa-l cunoasca pe edward

Anonim spunea...

ti-am mai scris un comentariu si la capitolul 3 si as mai vrea sa adaug ca...poate ar trebui sa scrii scenarii,avand in vedere ca te tot grabesti cu actiunea si ca sunt capitole intregi numai cu dialog...

Stephany spunea...

Bine , bine , am inteles !!!!
Dar , avand in vedere ca asta e prima mea incercare de fic , nu poti fi asa dur/dura cu mine :(
Am facut si eu ce am putut , si la o adica , macar m-am straduit sa iasa ceva .
Insa cu timpul am sa ma mai perfectionez !

AndaAnduta spunea...

cam scurtut dar mi-a placut mult. Cum am mai spus, m-a captivat povestea ;)

Anonim spunea...

citesc capitolele unul dupa altul, nici n-am timp sa mai las comentarii si pentru asta imi cer scuze. Faci capitolele destul de scurte, dar daca asa reusesti sa postezi mai des e in regula. In fine, trec la next :D Emma

Stephany spunea...

Asta a fost primul meu fic , deci e de inteles ca nu prea le aveam asa , cu scrisul ! :)

Anonim spunea...

Ce mult imi place povestea<3

Melodia saptamanii