Persoane interesate

marți, 2 august 2011

Povestirile unei Tinere 13

 Scoala nu era chiar foarte mare . Era chiar mai mica decat fosta mea scoala . Am mers exact pe unde mi-a spus Jasper si am gasit secretariatul .
  O doamna draguta , invarsta , cu o pereche de ochelari atarnandu-i pe nas , s-a uitat la mine zambind , apui a inceput sa-mi vorbeasca .
- Tu trebuie sa fii noua eleva , nu ?
- Dap . Eu sunt aia ; spun eu putin jenata .
- Bine draguta . Poftim orarul tau . Daca ai vreo nelamurire , sau vreo problema , poti conta pe ajutorul meu . spuse ea politicoasa .
- Bine . Multumesc . spun eu , si dau sa ies din secretariat , dar exact atunci , era cat pe ce sa ma lovesc de cineva . Un baiat . Cand mi-am ridicat privirea , nu mi-a venit sa-mi cred ochilor . Era exact persoana pe care trebuia sa o evit pe cat de mult posibil . Edward Cullen .
  El se uita la mine mirat , cu ochii lui verzi ca de smarald . Atunci  mi-am dat seama ca stateam in fata lui , si practic ... ma holbam la el . Apoi mi-am amintit Regula de Aur , adica nr 7 . Parca asta era .Sa nu ma apropii niciodata de el , si nici sa ma holbez ca o idioata . Asa ca pur si simplu l-am ocolit , si am iesit pe usa de la secretariat .
 El , s-a intors sa ma priveasca uimit . Simteam cum inca se mai uita la mine , dar eu nici ca m-am intors . Asta imi mai trebuia . Probleme inca din prima zi .
   Mi-am aruncat o privire peste orar si nu era foarte incarcat . Prima ora aveam engleza, apoi mate , istorie , fizica , biologie si sport .
 Asa ca m-am indreptat spre prima mea ora , engleza .Eram destul de buna la engleza la fostul meu liceu . Ba chiar participasem si la cateva concursuri . Speram doar ca , sa nu fie vreun profesor batran si afurisit .
  Cand am intrat in clasa , marea majoritate era deja venita si vorbeau intre ei . Din fericire , la catedra statea o profesoara tanara , care parea chiar draguta . Cum m-a vazut pe fata sa o aparut un zambet .
 - Buna ziua , Eu sunt .....
 - Bella Swan . Noua noastra eleva . Cu totii suntem incantati sa te avem la liceul nostru , domnisoara Swan . Eu sunt Sophie Rice . Profesoara de engleza . Sper ca ne vom intelege bine . spuse ea multumita ca si-a terminat de spus discursul .
 - Da , eu ......
 - Bun . Acum poti sa iei un loc , si , .... bun venit la liceul  nostru . spuse ea zambind .
 - Multumesc . spun eu putin confuza .Credeam ca e normala . Asta pana sa inceapa sa vorbeasca , evident . Nu ma lasasem sa -mi termin nici o propozitie . Vorbise intruna . Acum tot ce imi doream era ca ceilalti profesori sa fie mai intregi la cap .
  M-am uitat prin clasa , si ..... l-am vazut pe Jasper . Wow ! Nu stiam ca suntem de aceeasi varsta . Parea mai mare . In fine , am vrut sa ma indrept spre el , dar mi-am amintit prima lui regula , aceea de a nu ma tine dupa el , asa ca m-am dus in ultima banca de la geam  .
  Mi-am scos caietul de notite , si am inceput sa mazgalesc o foaie de la spate .
  Dupa cateva minute , s-au adunat si ceilalti copii si ora a inceput .
 Profesoara a inceput sa ne povesteasca despre  " Romeo si Julieta " , ceea ce eu facusem deja la vechea mea scoala , asa ca era foarte plictisitor .
   - Acum  copii , vreau sa-mi cititi cartea, si sa-mi faceti un eseu de minim 2 pagini , in care sa va exprimati propria voastra opinie despre tema operei . Aveti timp pana Joi . spuse profa in timp ce se auzeau o multime de sunete dezaprobatoare . Apoi , clopotelul suna , si toti copii se grabira sa iasa din clasa .  Eu am iesit ultima , si cand am dat sa ies pe hol , am fost surprinsa sa-l vad pe Jasper langa perete . Eu am dat sa plec mai departe , iar el a venit langa mine . Intr-o secunda mergeam amadoi , in acelasi pas , de-a lungul coridorului .
- Te-ai descurcat bine pana acum ; spuse el , apoi o lua inainte , de parca nici nu mi-a vorbit .
( -Merci ! ) spun eu in gand .
  Urmatoarea ora , aveam mate . In sala 21 , cu Richard Cmauhord . Nu ma prea interesau numele profesorilor mei , dar dintre toate , asta era cel mai ciudat nume pe care l-am auzit vreodata .
  Am intrat in clasa , si profesorul era deja acolo . Era un batranel , dar avea o expresie destul de infricosatoare . Venise in clasa , inainte ca macar sa se sune de intrare . Cand m-am uitat prin clasa , toti copii erau prezenti , si stateau in bancile lor , nemiscati , fara ca macar sa scoata un sunet . Mi-am spus ca batranelul asta afurisit trebuia sa fie tare sever .
  Mi-am facut un pic de curaj , si m-am apropiat de catedra lui usor , fara sa fac prea mult zgomot .
- Buna ziua . Sunt Bella Swan , noua eleva . spun eu foarte timida .
El isi ridica privirea spre mine , evident iritat ca l-am deranjat de la lectura ziarului său si imi raspunde scurt si rece :
-Bine . Poti lua loc . Alta data sa nu mai intarzii ; zise el sec , apoi isi ascunse din nou capul in ziarul său .
Nu am mai spus nimic , si m-am intors sa iau un loc . Cand m-am uitat prin clasa , mi-am dat seama ca nu mai aveam norocul sa stau singura . Singurul loc liber era langa o fata cu paul negru si niste ochelari ce nu vroiau sa-i stea cu niciun chip pe nas . Ea se tot chinuia sa-i ridice , evident enervata , incercand in acelasi timp sa scrie ceva intr-un caiet . Cand m-am apropiat mai mult , mi-am dat seama ce facea . Incerca sa rezolve o problema de mate .
  M-am asezat langa ea in liniste , sperand sa nu fiu observata , dar se pare ca noua mea colega de banca , era mai atenta decat credeam .
S-a intors spre mine si mi-a zambit timid . Apoi mi-a dat un biletel , pe care scria ceva .
" Buna , Tu esti noua colega nu ? "
 Am citit rapid , apoi i-am raspuns :

         "Da . Sunt Bella Swan .  "
         "Eu sunt Angela ."
        " Incantata . Dar de ce vorbim prin biletele ? "
        " Profesorul nostru nu suporta galagia la ora lui . Daca ai scos vreun sunet , te da afara si te lasa pe vara . "
       " Pare sa fie foarte sever . " ii scriu eu inapoi .
       " Chiar este . " imi scrie ea .
       "  Si ce facem la ora lui ? "
       " De obicei ne da multe exercitii , care ne raman si pentru acasa . "
       " Dar nu ne preda ? "
        " Nu . Zice ca doar avem si noi ochi . Putem sa citim din carte . "
Atunci , trebuia sa recunosc ca-mi era dor de vechea mea profesoara de mate .
       "Si acum ce facem ? "zic eu .
       " Pai deja ne-a dat 30 de probleme inainte sa vii tu . Asa ca daca vrei sa treci clasa , ar fi mai bine sa te apuci de rezolvat . "
         " Bine . Multumesc pentru sfat . "
         " Cu pacere ." scrise ea .
Ora a trecut foarte greu . Profesorul nu si-a scos nici macar o clipa nasul din ziar .Iar ceilalti copii , nu au scos un sunet toata ora . Nici unul nu scria ceva la mate . Toti scriau mesaje . Se pare ca daca nu vorbeau , asta nu insemna ca nu comunicau .
    Dupa ora de mate , Angela m-a asteptat sa ies din clasa , si a inceput sa vorbeasca cu mine . Dupa ce m-a intrebat ce ore mai aveam , mi-a spus ca aveam impreuna si sportul .
         Se pare ca-mi facusem o prietena .

________________________________________________________________________________


 Hei ! Din pacate , maine nu voi putea posta urmatorul capitol , fiindca tocmai mi-am luat niste carti , si vreau sa le citesc .
  In schimb , ca sa nu va suparati pe mine , voi posta cap 14 , tot azi . Asa ca .... mai asteptati doar putin . :)

3 comentarii:

andreea spunea...

ma bucur ca si-a facu o noaua prietene

KittygoesFoxy spunea...

nice chapter! doar o mica precizare:2 pagini sunt prea putine pentru varsta lor. noi facem cam 10 si abia anul asta am trecut clasa a8a:D sper ca nu te-ai suparat

Anonim spunea...

Daca nu apare Edward in momentul asta eu intru in greva=))


TP.

Melodia saptamanii