Persoane interesate

marți, 31 ianuarie 2012

NU ATI GRESIT BLOGUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 In primul rand , vreau sa va spun ca ati intrat unde trebuie . Sunteti tot pe Stephany`s blog ! Doar ca l-am schimbat putin , fiindca ma plictisisem de vechea EU . Deci , un nou inceput aduce multe schimbari !
   Sper doar ca va place ce a iesit , fiindca m-am chinuit aproape 3 ore sa-l fac ( cu tot cu imagine ) . Nu glumesc si nici nu exagerez !
   Acum , stiu ca nu e perfect , si ca mai am multe de lucrat la el , insa parca nu reusesc sa-l fac dupa propria mea viziune . A iesit el ceva asemanator ce-i drept , insa il voi lasa asa .

      Imi puteti spune ce parere aveti printr-un comm , sau , daca nu aveti chef , puteti sa nu o mai faceti . Unii dintre voi nici nu se mai strofoca sa citeasca ce scriu daca nu e vorba de vre-un capitol nou :D ( Am spus UNII , deci nu toti < si le multumesc celor care comenteaza cand simt , indiferent la ce postare :D > )

     Asa ... eu v-am spus ce aveam de spus si ... NU UITATI ca saptamana asta voi posta la ficul de aici . Posibil sa incep sa lucrez la cel de-al doilea fic , insa nu voi posta pana ce nu voi scrie macar vreo 3 capitole , sa vad daca va " merge treaba " :D Si daca Veronica Experimentul va fi multumita de rezultat ( ea va citi in exclusivitate capitolele :P )
   Sorry :(   dar va trebui sa mai asteptati putin .

  Acum poate va intrebati ce legatura are Veronica cu ficul .
        Pai este simplu . Ea avea o idee de fic , insa nu avea timp sa o scrie . Asa ca mi-a dat-o mie . Acum , ea mi-a spus ca ma va ajuta deci ... e ca si cum am face ficul amandoua . Doar ca eu scriu capitolele , iar ea va verifica si imi va da sfaturi in legatura cu acele capitole . ( Cel putin , eu asa mi-am imaginat in minte :D )

              Gata . Acum chiar ca am terminat tot ce aveam de spus .
    See you next time ! Bye !!!!!


       Si azi invatati sa :

4 comentarii:

♥MIM spunea...

Hello! Mie imi place muuult de tot noul aspect!:x

Voiam sa te anunt- in caz ca esti interesata- de un concurs de creatie:http://bookaholic29.blogspot.com/2012/01/alt-concurs-creatura-de-nely-cab.html si unul prin tragere la sorti: http://bookaholic29.blogspot.com/2012/01/concurs-libris-2.html .

Pupici!

KittygoesFoxy spunea...

Wow, felicitari pentru toate munca depusa, a iesit super!

LoStInDr3aMs spunea...

se vede ca iubesti ce faci:x:x:x depui multa pasiune in tot ce faci shi nimic nu lasi la voia intamplarii...mereu vii cu ceva nou,ceva atractiv astfel incat lumea sa nu se plictiseasca....blogul e minunat si chiar au merit cele 3 ore de munca...sa nu mai spun shi de minunatele tale ficuri;
te admir pentru munca care o depui si desi ai scoala pe cap shi poate si alte probleme de zi cu zi mereu te ocupi de blog;felicitari si mult succes in continuare!!!:x:x:x

experimentul2011 spunea...

Abia astept noutati de la tine. Si o sa fie asa cum ti-ai imaginat.Sper sa-ti pot fi de folos.
Noul aspect este foarte frumos. Si se observa ca ai muncit foarte mult la el. :*

Melodia saptamanii